5

77.8K 2.7K 1.6K
                                    

Arkadaşlar ben bu hikâyeyi çok okunsun, ben tanınayım diye yazmadım. Lütfen bu aldığım son "Bu kadar okuyucuyla niye hala bölüm yazıyorsun ?" Mesajı olsun. İyi okumalaaar.

Gözlerimi huzurla açtım. Ne alarm sesi ne de anneannemin sesi. Yavaşça yattığım yerden doğruldum. Odayı seyretmeye başladım sonunda zihnim açıldığında dün yattığım yeri düşündüm. Buğranın odasında uyumuştum. Ama burası Buğranın odası değildi . Hızla ayağa kalktım. Beni buraya kim getirdi ?

Odadan çıkıp banyoya girdim. Yüzümü güzelce yıkayıp saçlarımı yukarıdan topuz yaptım ve çıktım. Buğranın odasına girdim. Benim küçük prensim hala uyuyordu. Yanına gidip anlından öptüm. Mis gibi kokuyordu. Yavaşça üstünü örttüm ve odadan çıktım.

Mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladım. Çayı demledim ve ekmekleri kızartma makinesine koydum. Sucuğu çıkarıp tavada pişirdim. Klasik ama hoş bir kahvaltı masası kurdum kısacası. İki fincan çıkartıp birine süt birine çay koydum.

Buğranın odasına girip yorganını düzelttim.Garip sesler çıkartmaya başlamıştı. Uyanmaya yakın zamanlarda hep uykusunda inler. Odadan çıkacağım sırada içeri Baran bey girdi. Birden yerimden sıçradım.

"Baran bey evde miydiniz ?" Başıyla onayladı.

"Sen de belli etmiyorsun ama baya ağırmışsın."

"Ha ?" kaba bir ses çıkardığımda hemen toparlandım ve :

"Efendim ne demek istediniz ?"

"Dün işim erken bitti ve gece evdeydim. Seni de Buğranın yanında uyurken gördüm. Ben odana taşıdım."

"Aaaah teşekkürler, gerek yoktu."

"Kaç kilosun sen neredeyse belim kırılacaktı." patavatsız şey.

"El..elli üç." utanmıştım hem de çok. Hatta kekelemiştim.

İnanmıyorum. Sanki uykuyla beraber Baran beye olan kızgınlığım gitmişti.Ama hala kırgındım. İkimiz de odadan çıktık. Arka arkaya mutfağa girdik. Baran bey masayı inceledi.

"Sen bizimle yemeyecek misin?"

"Şeyy. Aslında ben sadece Buğra ve bana hazırlamıştım. Sizin evde olduğunuzu bilmediğim için. Kusura bakmayın."

"Olabilir neyse Buğra uyanmadan seninle konuşmak istiyorum." Uuuuu meraklandım amaaaa. Gözlerimi büyüterek Baran beye baktım ve:

"Şey... tabii konuşalım." Kafasını onaylamaz anlamda salladı ve elini ensesine koydu. Yüzüme tekrar bakıp"Dün hakkında." demesiyle kızardığımı hissettim. Sonuçta o, o kadınla yatmıştı. Buna içten içe kızıyordum ya Buğra görseydi ?

"O kadınla senin geleceğini bile bile o geceyi geçirmem hataydı....." elimi kaldırdım ve susması gerektiğini belli ettim.

"Baran bey hangi kadını sevdiğiniz ya da kiminle yattığınız beni ilgilendirmez. Ben o gün sadece Buğranın sizi öyle görebilme ihtimaline kızdım. Hayatınıza karışmak benim hakkım değil."

"Anlıyorum." dedi ve kaldı gözlerini bir yere diktiğinde onun baktığı yere baktım. Kapıya.

Buğra gözlerini büyütmüş abisine ve bana bakıyordu. Bir süre sonra bana baktı ve:

"Açelya abla Abim kiminle uyumuş ?"

"Açelya abla Abim kiminle uyumuş ?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mafya PatronHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin