Multimedia: Buğra KILIÇ gerçek adı Cj Adams
Sabah erkenden uyandım. İçimde tuhaf bir heyecan vardı. Hızla yataktan kalkıp banyoya girdim. Elimi yüzümü iyice yıkadım. Odama tekrar geçip pijamalarımı çıkardım ve açık renk kot şortumu giydim. Üzerine de gri, bol bluzumu giydim. Ayağıma da parmak arası siyah terliklerimi giyip, saçlarımı düzleştirdim. Yukarıdan at kuyruğu yapıp yatağımı topladım.
Ne anneannem ne de dedem uyanmamıştı. Mutfağa girip ellerimi güzelce yıkadım. Buz dolabından kahvaltılık reçel, peynir falan aldım ve masaya koydum. 3 çatal ve 3 tabak çıkarıp onları da masaya yerleştirdim.
Dedem ve ben çay içeriz ama anneannem kahve içer. Ocağa çay suyunu koydum. Plastik bir kase alıp içine 2 yumurta kırdım. 2 su bardağı un,1 su bardağı süt biraz tuz ekleyip iyice karıştırdım. İçine biraz da peynir ve maydanoz ekledim. Açelyanın meşhur krepi. Tavaya biraz sıvı yağ döküp bir kepçe ile karışımı tavaya döktüm. Altının piştiğinden emin olunca da tersini çevirdim. Karışım bitene kadar tekrarladım ve oldu sana krep dağı. Salatalık ve domatesi de doğrayıp masaya koydum. Masam hazırrrr.
Anneannemin odasına çıkıp yorganı üstlerinden çektim. Gözlerini hafif aralayıp bana baktı.
"Ne var Açelya ?"
"Kahvaltı hazırladım hadi." dedem kahvaltı'yı duyunca direk gözlerini açıp bana döndü.
"Açelya'nın meşhur krepi mi ?" Parmak şıklatıp işaret parmağımla dedemi gösterdim ve:
"Üstüne bastın moruk hadii." dedim. Elini tutup benden destek alarak kalkmasını sağladım. Yanaklarımı sıkıp banyoya girdi. Anneannem hala uyukluyordu.
"Yaaa anneanne hadi ama krepler soğuyacak." dedemin yerine geçtim ve anneanneme sıkıca sarıldım. Kolumu sıvazlayıp bana döndü ve sarıldı. Alnıma öpücük koyup yatakta doğruldu. Bende kalkıp mutfağa indim. Saat dokuzu geçmişti. İki çay bardağı ve bir fincan çıkartık. Anneannemin kahvesini bardağa boşalttım. Üzerine çayın suyundan koydum. Benim ve dedemin çayını da doldurduktan sonra yerime geçip bekledim. Bir beş dakika sonra Anneannem ve dedem aşağı indi.
"Oy benim kızıma bak sen nasıl hazırlamış." dedem iltifatlarla tam karşıma oturdu. Anneannemde yüzünde memnun bir ifade ile yanıma oturdu.
yemeğimizi güzelce yemeye başladık.
"Dede bu gün Buğra gelecek unutmadınız değil mi ?"
"Yok kızım unutur muyum...... Ama onlarda kalmana hala sıcak bakmıyorum"
"Cidden bende kalmak istemiyorum. Ama biliyorsun çocuk benden başkasıyla durmuyor. Buğra ya kim bakacak ?"
"Orası öyle ama içim rahat değil işte."
"Dedecim rahat ol. Cidden Baran beye güvenebilirsin. Çok saygılı bir adam.Ayrıca adam evde bile olmayacak. Boşuna canını sıkma. Evde ben ve Buğra olacağız sadece."
"Bu Baran bey kaç yaşında ?" 27 desem kesin sorun çıkartır. İşe girerken de bilmiyorum demiştim.
"Bilmiyorum dedecim."
"Ahh Açelya Ah. En başından söyledim çalışma diye. Bizi dinleyen kim ?" şirince sırıttım.
Yemeğimizi bitirdik. Saat 10'a geliyordu. Masayı toplayıp odama geçtim. Telefonumun zil sesiyle içimi bir heyecan kapladı. Acaba Buğra mı geldi ? Arayan kişiye baktığımda hayal kırıklığına uğradım. Talha arıyordu.
Telefonu açtım.
"Efendim Talha."
"Açel, Murat hoca aradı. Bu akşam,Ağlatan qafe ve lezginka'ya çalışacakmışız. Yarın akşam da Apsuva ve quançe tekrar edilecekmiş, zorunluymuş." Olamaz yaaa.Tabii siz diyeceksiniz hani baleydi senin alanın . Biz baleye yardımcı olduğu için Kafkas dansına da çalışıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...