Let the revenge game begin ! Gençler 5000 kelime rahat rahat okuyun. Geciktiği için uzun yazdım. Sizi seviyorum 😘
Evet, günlerimiz hızlı hızlı geçiyordu. Sonunda düğünün olacağı güne gelmiştik. Bu süre içinde her şeyi ben, Sarah ve annesi üstlenmişti.
Talha bey sadece salonu tutmuştu ve davetiye bastırmıştı. Damatlığını bile biz beğenmiştik. Şu an kuaförde saçımızı yaptırıyorduk.
Sarah mükemmel bir topuz yaptırmıştı. Benim saçlarıma su dalgası yapılmıştı ve önlerden bir tutam alınıp arkada örülmüştür.
Sarah çok stresli duruyordu. "Talha nerde ya ?!" Güldüm.
"Daha işimiz bitmedi gelir." Betül abla ve Buse de bizleydi. Betül abla kaşlarını çattı.
"Sarah, hayatım biraz sakin ol." Başımla onayladım."Evet relax biraz ya." Sarah derin nefes alıp aynadan saçlarına baktı.
"Saçlarım çok güzel oldu yalnız. Ellerinize sağlık." Kuaför kadın gülümseyip son dokunuşlarını yaptı.
"Tabii güzel olacak. Bizim şirketin kuaförü. Değil mi Nurdan ?"
"Öyle Betül hanım." Kadın güldü. Buse yapılan saçını gösterdi.
"Anne bu saç bana yakıştı mı ?"
"Evet hayatım çok." Gülümseyip Buseyi kollarımın arasına aldım.
"Sen hep güzelsin." Güldü.
"Sağ ol abla. Sen de." Gülümseyip burnunu sıktım. Betül abla ve Buse işleri bitince salonda halletmeleri gereken işler olduğunu söyleyip gittiler.
Sarah elbisenin bel kısmını kaşıyıp duruyordu. "Çok kaşındırdı bu. Çıkarcam şimdi." Güldüm. Sıra makyaja gelmişti.
Koyu bir makyaj yaptırdım. Sarah ise aydınlık ve ciddi bir makyaj yaptırdı. Harika görünüyordu.
"İşimiz bitti hala ortalarda yok. 10 kere aradım." Ofladım. Haklıydı gerçekten. Nerdeydi bu çocuk ?
İşlerimiz bitmişti. Sarah gelinlikle oturmuş bekliyordu. Bense bir içeri bir dışarı volta atıyordum.
"Aaaa yeter be evlenmiyorum ben." Sarahın yanına gidip oturdum.
"Bak biz ne kadar yoğunsak o da öyle. Biraz daha bekle." Sarahın telefonu çalınca hemen açtım.
"Nerdesin sen ya !?...... Anlamadım ne ?! Seni öldürürüm ben. Sana 10 kere sordum bedenini. Evde denedim oldu dedin ne bu umursamazlık !? Tek ben mi evleniyorum !? 20 dakikan var ya gelirsin ya da ben nikahta hayır derim." Direk kapattı telefonu. "Ne olmuş ?"
"Beyefendi takımı giymiş boyu kısa gelmiş. Yeni almaya gitmiş. O kadar dene dedim. Biliyorsun biz aldık o gelmedi. Bedeni tam diye giymemiş. Allah'ım deliricem !" Omzunu okşadım. "Çok haklısın kızmakta."
"Annem ve annem de tutturdu ben başka kuaföre gitcem diye." Annem ve annem demesine çok gülmüştüm. Kendi ve Talhanın annesinden bahsediyordu.
"Olsun sen bi sakin ol önce. Yakında eczane var istersen sakinleştiricini alayım." Sarahın kaygı sorunu olduğu için hafif bir sakinleştirici kullanıyordu.
"Yok gerek yok. İlaç alamam artık."
"Niye ?" Kem küm yapmaya başladığında hiç bir şey anlamadım. Tam konacaktı ki içeri Talha girdi nefes nefese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Patron
RomanceBir insanı tanımak uzun yıllar alır. Yanlış tanıdığını anlamak ise bir kaç saniye. Açelya canından çok sevdiği çocuğa zevkle bakıcılık yapıyordu taki patronunun eli kanlı bir mafya olduğunu öğrenene kadar. Açelya eskisi gibi rahat olabilecek mi...