Chapter22-The demon child

6K 584 161
                                    

CHAKKK...

Darah mula mengalir keluar dari tubuh seseorang...

Beberapa titik darah jatuh pada wajah Jungkook..

Orang yang kini di cucuk oleh kayu tajam itu adalah..

JungAe..

Jungkook terkejut orang yang menolaknya tadi adalah JungAe."Ju..jun..gkook"darah mula keluar dari mulutnya.
Sehun tidak percaya apa dia lihat sekarang adalah benar,orang yang dia suka sanggup korbankan dirinya.

"JungAe.."

Air matanya mula jatuh.JungAe sempat tersenyum lemah.

Dup..dup..dup..

Degupan jantung semakin laju."Mianhae..Jungkook,sebab tak dengar arahan awak tadi.."kali terakhir JungAe berkata sebelum di cucuk secara dalam lagi kayu itu.

"Kuman!kumanae..!"Jungkook menyuruh Saewon untuk berhenti.

"Siapa awak arahkan saya?die you little bastard!"

Saewon terus membaling JungAe ke tepi.

Dup..dup..dup..

"Aarghhh!!"Jungkook menahan kesakitannya di jantung.Menandakan satu daripada mereka akan mati.

"Ready to die?"

Saewon mencekik leher Jungkook terus di baling lagi ke tanah.Sehun ke arah JungAe."JungAe-ah..yah ireonna"Sehun menampar perlahan pipi JungAe."Sehun-ah..beritahu Jungkook yang saya..--"JungAe tidak dapat menghabiskan perkataan,dia sudahpun tidak bernyawa sudah.

"Yah..JungAe..JungAe!!andwae awak tak boleh mati..not now,not ever..bangunlah"Sehun meletakkan kepala JungAe di pahanya.Namjoon dan yang lain'2 bergegas ke arah JungAe.

"Dia masih hidup ke,Namjoon hyung?"tanya Jimin.V melihat gambar pada bukunya.

Ada masa,tarikh dan juga nama orang yang sudahpun tiada
JungAe..

"She's already dead.."kata V lagi menundukkan sedikit kepalanya."Tiada cara lain ke nak tolong dia?"kata Sehun.Enam mereka hanya diam sahaja.

"Hoi..vampire,saya tak suruh awak berehat pun! Stand up and fight with me! the king of everything!"

Jungkook tidak bergerak seinci pun masih kekal pada posisinya berlutut dan kepalanya tertunduk.

Dup..dup..dupp!!

Badan Jungkook terus jatuh ke tanah."Shit!kita perlu pergi jauh dari tempat ini,sekarang juga!"kata Namjoon."Waeyo,hyung?"tanya Jimin."Jungkook.."Namjoon memandang ke arah Jungkook yang sudah pengsan.

"Namjoon-ah..beritahulah apa hal??jangan buang masa!"kata Suga pula."Jungkook..his about to awake..kita patut lari dari sini sekarang sebelum terlambat"kata Namjoon lagi.

"Susah sangatkah awak tak bagitahu kita orang,hah?apa yang akan jadi kalau kita tak lari sekarang?wei..jawablah!"kata Suga yang sudah tak sabar."Yah..Jungkook is a son of demon,ok? Saya rahsiakan hal ini supaya korang tak takut padanya..Ibunya,sebelum dia mati melahirkan Jungkook dia seru saya secara paksa..dia suruh saya buat contract dengan anaknya.."kata Namjoon.

"Apasal awak rahsiakan hal ini?"kata Jin."Sebab saya takut jika hal ini berlaku!"kata Namjoon."Ini ke kuasa dalam hyung katakan tu?"kata V lagi."Nae..tapi nampaknya saya masih ragu'2 untuk awak keluarkan kuasanya tu,Taehyung kerana ia sangat berbahaya"kata Namjoon.

"Apa perjanjian itu?"tanya J-Hope pula."Ibunya nak Jungkook hidup..sebab dia tau anak yang akan di lahirnya itu tidak akan selamat juga..kalau raja demon tahu saya buat contract ini mampus puak kita! tapi demi Jungkook..permaisuri demon sanggup padam semua memori raja itu"kata Namjoon.

Vampire Contract » JjkWhere stories live. Discover now