Ceea ce a ramas ascuns

233 22 0
                                    

Ben pov:

Eu am aruncat o privire spre ea si iam zis: Stiu ca sunt pre mic dar............
Nu am am reusit sa spun totul, ca ea ma imobilizat, si ma facut sa tac. De ce? Idee nu am. Peste un timp, nu am mai simtit durere. Cum a facut ea asta? Eu nu am vazut! Aveam ochii inchisi. Miam revenit la normal si am intrebato.

-Cum ai facut sa nu ma mai doara?

-Secret........... Si nu numai sa nu te doara, ci inca am scos gloantele, si am regulat la loc toate organele ranite.

-Multumesc!

Fourtuna pov:

Peste citva timp, au venit baietii.

-Cum se simte Ben? Intreaba Trevor.

-E bine! Nu il mai doare nimic.

-Esti o minune! Imi spune Slend.
Eu doar iam zimbit. Baietii se uitau la mine din nou, pervers. Aaaaaahhh! Mereu uit sa ma schimb. Mam uitat la ei gen -_- si am redevenit la normal.
Toti sau dus in camera lui Jeff, nu imi lasa de ce, asa ca nu mam dus sa aflu.

-Hai si noi in camera. Spusese el.

-Hai.

Am ajuns acolo, si el ma intrebat:

-Stii ce data e azi?

-Ammmmm........ 25 Ianuarie?

-Nuuuu! E 6 Februarie! Ziua ta!!

-Doamne! Am uitat! Merci ca mi-ai amintit!

-D-da si....................

-Si ce?

-Asta e pentru tine............
Si mi-a intins o cutiuta alba de catifea, unde era un colier compus din mii si mii de firicele microscopice de aur si platinum, cu inscriptia: Fourtuna, iar pe partea opusa, era: from Slender. Era foarte frumos!

-E chiar pentru mine? Nici nu mam gindit ca.......... Nu trebuia!
Dar am fost intrerupta de un sarut care venea din partea lui. Ce nu era perfect la el? Pina si fiecare sarut care mil dadea mi se parea perfect!

-M-mam gindit ca iti va placea. A spus el.

-Pai imi place! Il ador! La fel ca pe tine!

-Merci! Mai peurma vorbim, acum haide la parter.
El mia inchis ochii cu un fular rosu ca cravata lui, si ma luat in brate.

Cind am ajuns, el ma dezlegat si de acolo toti strigau: "La Multi Ani!"
Am ramas surprinsa. Mai ales cind am vazut tortul pe care la facut Ben si Splendor.
Casa era decorata, si avea globuri cu sclipici de culoarea albastra cu argintiu pe la ferestre.

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum