Pe cine?

123 13 0
                                    

Hoodie pov:

-Wow, wow, wow, wow, usurel, baieti! Nu e asa de grav! Am spus eu, incercind sa le distrag atentia, si am inceput cu pas incet sa ma apropii de ei.

-Mereu te credeai mai superior! Sa adresat Masky cātre Toby.

-Pentru ca tu niciodata nu profitai de ocazie! Ii raspundea acesta.
Eu ma apropiam din ce in ce mai tare, dar Masky a indreptat pistolul spre mine.

-Masky, frate! Ce ai? L-am intrebat usor speriat.
El a oftat si a dat arma jos, dr nu a scapat-o din miini. Toby si-a luat toporul, si eu mam pus intre dinsii ca sa nu aiba ina o criza de nervi. Ne-am pornit la casa victimei. Am ajuns in oras, e intuneric aici. Pe drum a mers o femeie, dar Masky de nervi a tras in ea. De la o fereastra, era o fata, care urmarea scena. Ea a sunat deodata la politie, care se afla prin preajma.

-Ce naiba?! A intrebat Toby care a fost inconjurat de 3 politisti.

-Nu te misca! Ia raspuns in soapta Masky.
Eu nu fac nimic, doar astept sa ma ia in masina. Dupa 30 minute am ajuns in inspectorat, si a trebuit sa marturisesc anchetatorului despre tot ce am facut.

-Asa, sa incepem. Cum te numesti? Ma intrebat el.

-Hoodie. Iam raspuns eu.

-Ai un nume destul de ciudat. Bine, sa trecem la subiect. La mine a ajuns informatia ca aveati de gind cu prietenii tai, sa omoriti pe cineva. E adevarat?

-Da, dar eu nu omor, nu pot, nu sta in firea mea.

-D-le Hoodie, corect? Ati putea sa va scoateti masca de pe fata voastra, sa va pot vedea?

-Nu.

-Atunci, veti fi nevoit.

-Nu.

-D-le, nu ma impuneti sa folosesc putere fizica, va rog.

-Nimeni nu iti cere.
El sa enervat, si sa sculat in picioare, dar avea acelasi mod calm de a vorbi.

-D-le, daca va scoateti masca, veti fi eliberat mai repede.

-Nu iubesc sa imi dezvalui identitatea.
El a scos de la spate un pistol, si la indreptat spre mine.

-Scoate-ti masca, sau iti scot viata. A spus el destul de serios. Oare ce i-am facut? De ce e asa de agresiv? In fine. Din camera urmatoare se auzeau strigate, dar nu atrageam atentie.

-Pentru lucrurile pe care le-ai facut, meriti o viata intreaga in puscarie, dar poti sa nu stai deloc, daca faci ce iti spun eu.

-De ce?
A spus si mi-a intins in fata o foaie pe care era scris o informatie, si ilustratia unui om.

-Cine e asta? Am intrebat eu.

-Urmatoarea victima a ta. Il cheama James Andrew, el mi-a provocat durere prin ceea ca mi-a omorit familia. Il ucizi pe el, si te fac liber.

-Inteles. Ei ma vor ajuta? Am spus si am aratat cu degetul spre camera de unde se auzeau sunetele. Presupun ca acolo se ascund Masky si Toby.

-Nu. Vei pleca singur.

-Bine.

-Poti pleca. Ai termet limita 24 ore.

-Ma voi starui.
Am spus, si mam indreptat spre usa. Cu toata indiferenta pe care am aratat-o inainte, totusi ma durea in suflet sa cred ca baietii sufera. am observat ca paza lipsea, asa ca mam indreptat spre locul de unde se auzeau sunete.

-Masky? Toby? Am soptit eu.

-Hoodie!!! Am auzit doua voci dupa usa.

-Baieti!! Sunteti teferi?

-Da, tot ok, poti sa ne scapi de aici?

-Cred ca da........ Am raspuns.
Am vazut o cheie pe jos, si am bagat-o in usa.

-La naiba, nu pot deschide! Sa blocat! Am spus eu.

-Mai incearca! Haide! Stiu ca poti! A strigat Masky.
Am stat cam 5 minute, si pina la urma am deschis-o.

-Slava Cerului! Sunteti vii cu totii!

-Da, dezleaga-ne mai repede, si hai sa fugim de aici.
Asa si am facut. Cind am iesit toti de acolo, am fugit deodata acasa.

Cam atit......... Hehe)))) sunteti in suspans? In fine. Bai, copii ce sunteti de bravo...... Am ajuns la 1 mie. 1 MIE! NU POT SA CRED! Nu credeam ca aceasta carte va fi asa de interesanta! La inceput, a fost greu, dar apoi, prin ajutorul si sustinerea voastra, am ajuns la rezultatul dorit. Dar asta inca nu e tot.............

(×__× )

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum