Hoodie pov:
-FOURTUNA LIPSESTE! REPEDE! CAUTATI-O! Am spus eu alarmat.
Noi am cautat-o prin toata casa, si nu am gasit-o.-Hai la Slender! Sa intrebam Cartea care raspundea la intrebari. A propus Teo. Toti am acceptat. A mers si Splendy cu noi.
Am mers 30 minute, si cind am ajuns, Slender era pe canapea si citea o carte. La bucatarie era Offender si Trender. Eu nu am atras atentia la ei.
-Hohoho! De cind nu vam vazut, copilasii mei! A spus Smexy (Offender).
-Sa te ia naiba. A spus Masky.
Eu tot nu atrageam atentia. Am fugit la masa unde se afla acea Carte, am luat penita cu care scria Fourtuna, si am intrebat-o in scris."Carte, Fourtuna lipseste, ce sa fac sa o aduc inapoi?"
"Nu o vei putea aduce inapoi, o vei putea ajuta sa vina ea"
"Orice. Cum sa o ajut? Si cum sa merg la dinsa?"
Cartea nu mi-a raspuns, doar din ea a iesit o lumina alba, o lumina care ne-a inghitit, si am intrat in ea. Mdaa, cam incurcat..... Am intrat in carte......
In fine.Acolo era frig, dar nu ma focusam pe asta. Am mai observat ca in carte nu am intrat doar eu, ci si toti care erau in casa.
Din departare, se auzea o voce care striga.
Era din ce in ce mai frig, si in fata ochilor, vedem doar alb de zapada. Ningea abundent si ninsoarea ne acoperea pasii. Ne pierdeam unul pe altul, dar nu imi pasa, eu nergem doar dupa voce.
Peste un timp, am vazut niste pete de singe proaspat. Mergeam mai departe.
-HOODIE!! Unde esti? Am auzit glasul lui Toby din spate.-Aici, amice. Nu gasesc pe nimeni. Unde sunt ceilalti? Iam raspuns eu.
-Nu stiu, acum 5 minute erau toti.
-Trebuie sa o gasim mai repede pe Fourtuna.
-Hai, sa mergem.
Fourtuna pov:
-Poti fugi, dar nu te poti ascunde, soarta te gaseste oriunde.
Fraza asta am auzit-o de 3 ori cu ochii inchisi. Vocea cu care era spusa, mi se parea cunoscuta. Atit de cunoscuta..... Dar mintea parca mi sa blocat, si nu o pot recunoaste.-Poti fugi dar...... A incercat sa mai spuna omul ala, dar eu iam inchis gura:
-Stiu! Ai spus-o de 3 ori, am inteles. Taci un pic. Am spus un pic enervata. Pai, na. Esti singura, legata la ochi, miini si picioare, in mijlocul polului nord, si fara vreo speranta sa ramii vie.
-Prietenii tai au uitat de tine. A spus el.
-Nu ai cum sa stii.
-Ai gresit. Eu stiu totul. Nu e dupa maniere sa-mi raspunzi asa.
"Nu e dupa maniere......." asta ar putea sa insemne doar un lucru.......-Cruella!!! Am sarit eu.
Din ochii mei a inceput sa curga o substanta alba, pina la barbie. In spate mi sau pus aripile, si inelul deasupra capului tot. Ochii au ramas violeti, la fel ca fata, intacta. Bandajul de la ochi mi sa rupt, si eu de nervi, am strigat la Cruella.Hoodie pov:
E ea! E Fourtuna! Stiu asta! Simt asta!
-Toby?! Ai auzit??? Lam intrebat eu.
-Da, ...trebuie.... sa ...fie.... Ea... A spus el obosit.
-Toby, tot ok?
-Mi-e ..... Frig....... A spus el scrisnind din dinti.
-Mai rabda un pic, mai avem putin.
Am spus eu si lam tras de miina. Am grabit pasul.Fourtuna pov:
-Cruella! Adica, matusa! De ce tu?! Am spus eu.
-Anume ca eu..... E o poveste lunga....
-Dar Adison? El cine e atunci?
-Aahhh, dragul meu Adison. Uite-l, il vezi? Mi-a spus ea aratind spre un morman de zapada.
-Ce? Lai ucis? Pe propriul tau sot?
-Da ce ai crezut ca am sa fac? A spus ea mindra de ce a facut.
Eu mam apropiat de "cadavru" si am inceput sa pling peste el. Lacrimile mele, transformindu-se in fulgi cu 7 colturi, si picurind unul cite unul pe dinsul. Va intrebati de ce invii persoana care a vrut sa o ucida pe Teo? Pentru ca stiu ca avea sa se schimbe. Peurma va spun.-Ce naiba faci?! Imi distrugi capodobera! A strigat Cruella si a aruncat in mine cu o bila de gheata sulfica.
Am inceput sa vad in ceata, si nu puteam riposta, dar reinvierea lui Adison a mers ca pe roate. Dar, in schimb eu am lesinat. Am simtit cum prezenta ambilor dispare, si cun ramin singura. Singura in infinitul de zapada.S.U.S.P.A.N.S.
S.U.S.P.A.N.S.
S.U.S.P.A.N.S.
M.U.A.H.A.H.A.H.A.H.A.H.A.H.A.Aici niste scriitoare perfecte:
AndreeaVictoria5 (cred ca o stiti)
AllySadness (cred ca o stiti)
AnonimaF69 (cred ca o stiti)
AstroMangle
Delia___ (my classmate)
MirunaTheodora8 (demult nu am pus-o)
pisicilesuntsemafor (lol, asta-i adevarat)
XCalypsoX (cred ca o stiti)
LucriSaphi (PRECIS O STITI)
Chocholate_lover (sper ca o stiti)++++++++++++++++++++++++++++++++
Important
++++++++++++++++++++++++++++++++Dare time!
Dau provocare lui
Chocholate_lover
AllySadness
Adelinushca
TheCat2004
Sa spuna ceva despre ei.1. De unde ai aflat de wattpad.
2. Fangirl? O_o
3. Citi ani ai?
4. FNAF sau CREEPYPASTA?
5. Nuttela sau Oreo?Scrieti asta pe pagina mea de comentarii. Pwp pe toate, fetele.
++++++++++++++++++++++++++++++++
Nu mai e important.
++++++++++++++++++++++++++++++++
ByE, ByE.(&_&)
CITEȘTI
Dark Love
FanfictionFourtuna, o fata de 17 ani, a avut mare noroc sa nu fie ucisa de criminalii din creepypasta. Nici ei nu au regretat. Fourtuna devine din ce in ce mai puternica, avind puteri supranaturale inca nedescoperite de ea. Afla ca familia ei de fapt era o fa...