Gasirea Cruellei

102 11 12
                                    

Fourtuna pov:

Noi ne-am despartit ca sa o putem cauta pe Cruella in locuri diferite. Poate fi oriunde, asa ca trebuie sa ma concentrez.

Hoodie pov:

Calm. Calm. Calm. Nu trebuie sa ma enervez de fiecare data cind ii vad fata. O fi el fratele meu, dar a intrecut masura. Poate sa incetez sa ma gindesc asa? Cred ca da. Ar fi timpul sa il iert, plus la asta ca Fourtuna deja sa tratat, si nu o mai doare. Bine, am acum o misiune de indeplinit.

Masky pov:

Nu ma mai gindesc la asta, ce a fost, a fost. In fine.
Merg deja de 10 minute, salutindu-ma cu toti oamenii de acolo. In costumul asta e cald de-a binelea! Mai am putin...... cred...

Mam indepartat un pic de gloata, si am observat un cerc dubios de persoane pe la malul apei. In mijlocul ei e o femeie in rochie lunga, neagra, care le arate trucuri magice acelor oameni. Dar ultimul, si cel mai straniu era cel cu disparitia. Facea un fum negru, si vreo 2 piruete, iar cind gazul se imprastia peste tot, lumea disparea undeva, idee nu am unde. Dar nici nu vreau sa ma implic. Cred ca e timpul sa ii chem pe ceilalti.

Fourtuna pov:

Nu am gasit nimic in tot acest timp, dar simt ca pe cineva ma cauta. E bine? E rau? Idee nu am, ar trebui sa fiu stresata? Nu cred......
Cineva a pus miina pe umarul meu, si eu am strigat ca in Home Alone de frica.

-Esti ok? Ma intrebat Hoodie.

-D-da... Mai speriat! Ptiu!

-Scuze.....

-Gata, lasa. Sa trecem la tema. Tu ai gasit ceva?

-Nu, nici tu?

-Nimic. Dar unde e Masky? Lam intrebat.

-Idee nu am. A spus si din spate am auzit:

-Heeeei! Sunt aiiiiciiii!! E clar cine e.....

-Mai incet! A strigat Hoodie.

-Hai sa nu ne certam. Bine. Ce informatie avem? Am intrebat eu.

-Uuuff.... Eu..... Am..... Vazut..... Magie.... A spus Masky.

-A fumat? Da, a fumat. A zis si Hoodie.

-A obosit, asa-i? Uite ce tare ii bate inima. Am zis si eu.
Pe fata lui Hoodie a aparut o invidie. Ma amuza sa il vad asa.

-Da..... Am.... Obisit.... A spus Masky incercind sa nu se sufoce, si respira des. Eu iam dat un ghiont, si a inceput sa povesteasca:

-Eu, am... Plecat, pe la marginea insulei.... Si acolo era o femeie, care arata trucuri magice, si ultimul truc, era cu disparitia, si acolo, ea facea oamenii sa dispara, intr-un fum negru..... Eu nu mam apropiat mult, si nu am vazut complet totul.... A explicat Masky.

-Bravo, macar stim unde sa plecam. Am argumentat eu.

-Paiii.... Am uitat drumul.... Am fugit aici cit se poate de repede, si nu am reusit sa il memorizez.

-Nu-i o problema. Am spus, si mam apropiat de el. Mi-am pus miinile pe cap, si am inceput sa ma afund in toate amintirile lui.
Pina la urma, am gasit ce imi trebuia.

-Hai, sa plecam. Am propus. Baietii au acceptat, si ne-am pornit spre capatul insulei.

Masky pov:

Am ajuns acolo, si am vazut aceeasi femeie care facea vrajitoriile, doar ca erau alti oameni.

Fourtuna pov:

Da, precis ca e ea.

-Cruella!!! Am strigat, si toti si-au intors privirile spre mine.

-Deci, pe azi show-ul nostru se inchide, si a ramas timp doar pentru ultimul truc. Deci, acum, disparitia. A facut 2 piruete in jurul sau, si fumul a inceput sa se raspindeasca peste tot. Eu am incercat sa o opresc, dar forta ei era mai mare. Pina la urma, au disparut si acei oameni, si am ramas doar 4 persoane acolo.

-De unde naiba ati aflat?!?! A intrebat Cruella.
Eu mi-am scos masca, la fel si ea.

-Nu iti spun. Iam raspuns.

-Hei! Nu e conform.....

-Si nu e conform regulilor sa furi participantii jocului. Acum suntem chit. Am spus.

-Ba nu!! A strigat ea, si sa repezit la mine. Eu nu puteam sa imi folosesc puterile, nu le am.
Ea a aruncat spre mine o bila de lumina de foc, dar eu am reusit sa ma feresc.

-Imi trebuiai vie, bine spus, "trebuiai". A mai zis ea.

-Pentru ce iti "trebuiesc" eu in general?!?! Am intrebat-o.

-Nu iti spun. Mi-a raspuns.
Eu incerc sa nu ma enervez, dar asta chiar imi calca pe nervi. Ea mi-a mai aruncat inca o raza de lumina. Corpul meu nu mai are mult, fara puteri, voi seca repede de viata.

-Te temi de mine? A spus rînjind.

-Cine a spus ca ma tem? I-am raspuns.

-Raspunzi unei intrebari cu o intrebare..... Nu e conform etichetei!
Stop. Asta inseamna ca..... Daca va amintiti, cind eram in lupta finala din vis, am avut acelasi dialog cu Cruella, si cind a aruncat in mine ultima bila de lumina, am inchis ochii, si.........

Hoodie pov:

-CRUELLA!! SA ARZI IN INFERN!!! Am strigat cind am vazut ca a aruncat in Fourtuna o substanta.

-Eu sint din infern.... Si acum chiar acolo ma duc, sa le spun demonilor ca misiunea mea a fost indeplinita, adica Fourtuna e moarta, si pot veni sa stapineasca Pamintul. La revedere. A spus ea cu un glas satisfacut.

Eu am luat-o in brate, si am inceput sa strig de ajutor. Nimeni nu ne-a atras atentia, credeau ca e o parte a carnavalului. Ce sa fac?!? Imi trebuie inapoi, acasa! Sa intreb cartea, poate sa intru in acel raft deosebit.... Doar nu o sa o las asa?!?! Nu!

-Calmeaza-te! Trebuie sa il chemam pe Adison.

-Cum?!?!? Am intrebat eu nervos.

-Cu gindul. A spus. Eu asa si am facut. Dar nu cred ca o sa mearga. Dar, in 15 secunde, era chiar linga noi.

-Cu ce va pot ajuta? A spus el deschizind usa masinii. Eu nu iam raspuns, doar am luat-o repede, si am pus-o in masina.

-Mergi! Mai repede! I-am spus eu. El sa pornit, si ne-a dus pina acasa. Acolo erau Sally, Ben si E.J. vorbind in sufragerie, dar cind am intrat, ei sau repezit la noi.

-Nu avem timp! Am spus eu. Am plecat la carte, si am intrebat-o:

"Carte, tu stii cursul evenimentelor pe ultimile 10 ore, poti sa imi spui, Fourtuna va putea fi reinviata? Am intrebat eu.

"Intinde-o pe pat." Mi-a raspuns.
Eu asa si am facut. Mi-am dat seama ca Cartea vroia sa o ia la ea, si de aceea inainte sa o faca, am sarutat-o usor pe frunte.

-Ia-o..... Am spus eu trist. Asa si a facut.

-Dar ce sa intimplat? Unde sunt ceilalti? Si ce e cu infatisarea ta? De ce nu porti masca? Si Masky tot..... A spus Eyeless Jack.
Eu mam uitat la el, si lam impins, sa merg spre iesire.

-Sa plecam. Am spus eu referindu-ma la Masky.

-Unde?

-Inapoi. I-am spus.

-Venim si noi! Au spus Ben si Sally.

-Si eu sunt cu voi, normal! Sa adaugat si E.J.

-Ok, avem sa ii scoatem pe ceilalti. Am spus eu.
Am intrat in masina, si am plecat cu viteza luminii inapoi pe insula.........

Hah..... Cam atit.... Sunt in Bruxelles acum... E trist fara BFF..... Pentru cei care inteleg... Acum la mine e ora 13:55, si trebuie sa plec.... La mine parintii se duc la un "PARTY" Si voi ramine singura in casa la un barbat din Belgia de vreo 19 ani.... 😏.....

Dark LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum