Chapter 3

973 145 25
                                    

השטן הוא חברנו הטוב ביותר. הוא אולי לא יגיד לנו את הבחירות הנכונות, ותמיד ינסה להטעות אותנו, לפעמים אפילו יפיל אותנו. אך השטן, בניגוד למלאך, מראה לך שהחיים הם לא ורודים, הוא מראה לך את האמת - כמו שהחבר הכי טוב צריך לעשות.

3.8.15
קוראים יקרים,
אתמול נתקלתי בגיבור שלי, באותו האחד שאני מודה לו כמעט בכל פוסט. אני מקווה שהוא לא קורא את זה, הסיכויים נמוכים שכן, למה שיקרא שטויות כאלה?

הוא הדיף בריח של אלכוהול, לא יותר מידי, בגדיו היו שחורים וכמוהם גם הכובע גרב שלבש והנעליי אולסטאר שנעל. הוא היה כמו בכל פעם.

הגיבור שלי עזר לי לקום ולאחר מכן, בלי מלא מחשבה, הלך. היה מבט בעיניו שמשך אותי אליו, אהבתי את זה. אבל אני סתם מפנטזת, כמו בכל פעם שהוא עולה בראשי.

וזה אולי ישמע מעט מוזר, אך מבט עיניו הרגיע אותי והמחשבה על התאבדותה של חברתי הטובה, לא עברה בראשי.

אבל אני עדיין מתגעגעת אליך. אל תחשבי שלא.

לאחר מכן, הלכתי אל הבר השכונתי, שוב פעם נערה התעלפה, זה לפחות מה ששמעתי כשהגעתי, אך הפאניקה והלחץ בפניהם של העובדים לא הרפתה מהם. זה לא הפעם הראשונה שדבר כזה להם, הם צריכים לדעת מתי להפסיק לתת אלכוהול ללקוחות שלהם.

בסופו של היום, הלכתי אל הפינה הרגילה בה אני יושבת בדרך כלל בשביל לכתוב את הבלוג הזה.

זה היה כמו כל יום רגיל, הקלדתי והקלדתי ואני ממשיכה להקליד גם עכשיו.

וההרגשה הזאת שלוחצים על הכפתור שמפרסם את כל מה שכתבת בסוף היום, זו הרגשה נהדרת. אני משתפת את חיי הפרטיים, ואני אוהבת את זה שאף אחד לא יודע מי אני.

אני אוהבת את התגובות שלכם, הם מחממות את ליבי. אפילו שרובן בכלל לא נכונות.

אתם אומרים שהחיים שלי מרגשים ומעניינים, אבל אתם לא יודעים כמה אתם טועים.
ברגע שהיום הופך לשיגרה, זה כבר לא משנה כמה ראית או מה ראית, מה שמעת ואיזה סודות גילית. כי ברגע שזו רק עוד שיגרה - זה הופך את הכל למשעמם.

ואולי בפעם הבאה שאתקל בגיבור שלי, זה יהיה ליותר משנייה.

Scream of the devil (Straight line)Where stories live. Discover now