Alessia celá veselá běžela za Melissou, která se zrovna vracela ze svého pozdního oběda. "Co se děje?" zasmála se Melissa náhlému zlepšení nálady Alessii, takovou šťastnou ji už dlouho neviděla. Byla vděčná za každý její úsměv, bála se, že bude trvat, než se Alessia vzpamatuje ze smrti své rodiny. Ale Alessia je silnější, než si Melissa myslí.
"Neuvěříš mi, co se stalo!" vypískla nadšeně Alessia a padla Melisse okolo krku. Silně ji objala a Melissa ji zmateně objetí opětovala. "Byla jsem u doktorky Snow a zkoušely jsme tu věc s budoucností, jak jsem ti včera říkala. Ale víš co? Tentokrát se to povedlo! Opravdu jsem viděla budoucnost!" zašeptala Alessia plná adrenalinu Melisse, aby nevzbuzovala moc pozornosti na chodbě plné lidí. Melissa se překvapeně zastavila a pohlédla na Alessiu, která se taky s úsměvem zastavila.
"Opravdu?" Když Alessia přikývla, Melissa měla spoustu dalších otázek. "Jak se ti to povedlo? Co jsi viděla a jak?" ptala se Alessii, mezitím co se znovu rozešly směrem k jejich pokoji.
"Vůbec nevím. Jen jsem se na to pořádně soustředila a pak se dotkla toho přívěsku," pokrčila rameny Alessia a přitom lehce přejela po přívěsku, který ji ležel na hrudi. "Viděla jsem, jak doktorce Snow někdo volá. Myslela jsem si v tu chvíli, že se to fakt děje, protože to vypadalo vážně reálně, ale doopravdy to bylo jen v mé hlavě. A pak se to za pár sekund doopravdy stalo," vyprávěla Melisse, mezitím co ona odemknula dveře a společně vešly do pokoje.
"Danielle...tedy Alessio, promiň. Pořád si nemůžu zvyknout," zasmála se krátce Melissa a Alessia jen chápavě přikývla. Sama si musela zvyknout na její nové jméno, mohla si nechat to staré, ale přišlo ji správný se přejmenovat zpátky na Alessiu, co bylo její původní jméno. "To je úžasný, mám z tebe opravdu velkou radost!" Vtáhla ji do svého objetí, ve kterém ji držela dobré dvě minuty, než se sama Alessia vykroutila ze sevření. "Rodiče by na tebe byli určitě pyšní," šeptla Melissa a stiskla Alessii ruku. Ta jen přikývla a pousmála se. Oni byli taky ten největší důvod, proč tohle všechno dělala. Musela dokázat, že její rodiče neztratili své životy zbytečně. Bojovala za ně a vždycky bude.
***
V pokoji se rozléhalo příjemné ticho, kdy Melissa pracovala na nějaké případu a byla ponořená do složek, zatímco si Alessia četla knihu. Ticho narušilo zaklepání na dveře, Alessia zvedla hlavu a položila rozečtenou knihu na postel. "Půjdu otevřít," promluvila Alessia a nechala Melissu dál v klidu pracovat. Došla ke dveřím, které hned nato otevřela. Před ní stála Lisa s úsměvem na tváři."Ahoj, myslíš, že bys měla teď čas? Doktorka Snow tě chce vidět," vysvětlila Lisa Alessii důvod jejího příchodu. Alessia věnovala pohled Melisse, která nad tím jen mávla rukou, a proto přikývla a zavřela za sebou dveře.
"Děje se něco?" zeptala se Alessia během jejich cesty do ordinace. Lisa zavrtěla hlavou.
"Ne, všechno je v pořádku. Však sama uvidíš," odpověděla ji Lisa tajemně a nechala Alessiu vejít první do ordinace. Alessia se hned obrátila s otázkami na Dr. Snow a vyžadovala si vysvětlení.
"Alessio, posaď se," pokynula ji Dr. Snow a kývla k židli přesně naproti ní. Alessia ji poslechla a sedla si, Lisa hned vedle ní. "Zavolala jsem tě sem proto, že možná znám další způsob, jak bychom mohli tvé schopnosti rozvíjet," objasnila ji Dr. Snow a přitom chodila po celé ordinaci. Zdála se lehce nervózní.
"Opravdu? Jaký?" skočila ji hned do řeči Alessia, která byla po celou dobu zvědavá a teď se její zvědavost jen zvýšila.
"Pan Harris po celou dobu jeho práce dělal na jednom...projektu. A to, jak zvětšit schopnosti lidí jako jsi ty. A já jsem měla takové štěstí, že jsem dostala přístup k tomuto po jeho smrti," pokračovala Dr. Snow a do ruky vzala injekční stříkačku, při pohledu na ni projel Alessii mráz po zádech. Nikdy neměla v lásce jehly a cokoliv takového. Potom tam začala Dr. Snow povídat o různých látkách, co by měly údajně pomoct Alessii a další odborné názvy, kterým Alessia vůbec nerozuměla.
ČTEŠ
R.O.T.
ActionR.O.T. je světová organizace, která jde po lidech, co získali zvláštní schopnosti. Loví je a dělají na nich různé experimenty za účelem, aby zjistili, jak získali jejich schopnosti. Alessia má také schopnosti, ačkoliv o tom neví. Po 19 letech ji R.O...