[7]. Something happens in Australia.

14 0 0
                                    

Gambar Hayden Adriel⤴️
--------

Suasana di Australia sangat nyaman dan selesa sangat menyenagkan fikiran aku tetapi pasal Ad aku risaukan takut kalau aku terlalu kasar dengan Ad tapi aku percaya suatu hari nanti keadaaan pasti akan kembali seperti dulu lagi.
"Let's go I'm ready for this!" Bella dengan bersemangat nya "yeahhh me too!" Aku pun turut senang dan gembira. Semasa aku dan Bella berlari aku ternampak ada Hayden yang sedang berjogging datang ke arah aku dan Bella, aku terkejut sebab Hayden datang bersama Ad aku akan cuba sedaya upaya aku untuk memulihkan hubungan aku bersama Ad.

"Hey guys happy to meet you again Stella" -Hayden

"Yeah me too" -Stella

"Sayang, let's go. Stella you and Ad together okay bye." Hayden

Hayden dan Bella tinggal kan aku dengan Ad macam itu sahaja dan aku mula mengesyaki ini semua rancangan Bella ke atau ini semua satu permainan? Sambil berjalan aku dan Ad berbual.

"Hey" -Ad

"Ad, I'm sorry because yesterday..." -Stella

"It's okay Stella, actually I pergi ke sini sebab I punya study tak cukup bagus di Malaysia. I tak ada niat pun nak tinggalkan you dekat Malaysia sendirian and I tak ada hubungan apa-apa pun dengan Nat dia je yang datang dekat I." -Ad

"Okay look, the past let it pass. I don't care about Nat or whatever I just want you and me together, kita mulakan semuanya semula." -Stella

"Okay deal hahahaha" -Ad

Ad pegang tangan aku sambil berjalan aku sangat lega dengan segalanya yang sudah berjalan dengan baik. Aku dan Bella pun pulang ke hotel kami yang mempunyai pemandangan laut sangat tenang, aku dan Bella sangat kepenatan selepas pergi berjogging.

"Sooo... How?" -Bella

"Well... I and Ad are together back! -Stella

"What the hell! Oh my gosh that's good!" -Bella

"I know right hahahaha! I never expected it would be like this." -Stella

Nothing is impossible okay." -Bella

"Tapi kenapa kau ajak Hayden tak cakap dengan aku?" -Stella

"Nak cakap buat apa nanti kau tak nak datang sebab ada Ad sekali pastu lari lagi dari masalah kau penat lah nak dengar kau cakap dengan aku pasal Ad berulang kali." -Bella

"What best friend for huh?" -Stella

"Okay fine, I do all this for you okay." -Bella

"Thanks Bella love you so much hahaha" -Bella (hug Bella)

Sudah seminggu aku dan Bella di sini sudah masanya aku balik ke Malaysia, lagi pun pertandingan ballet aku akan bermula minggu hadapan jadi aku harus beri perhatian sepenuhnya kepada pertandingan itu sebab aku ingin menang, pertandingan itu aku di pilih untuk menari solo jadi aku agak gementar sebab tahun lepas aku di dalam kumpulan menari ramai-ramai. Hari ini aku dan Bella akan pulang ke Malaysia tetapi aku mesti tidak dapat berjumpa dengan Ad lagi itu membuatkan aku lebih sedih Bella juga tidak dapat berjumpa dengan Hayden lagi kami berdua memang sangat sedih.

Without YouWhere stories live. Discover now