Ellie's pov
Πηγαμε στην κουζινα και εβγαλα σε 3 πιατα το φαγητο. Ο Σιλβεν εστρωσε το τραλεζι και ο Καρτερ τοποθέτησε τα κουταλια και εβγαλε το χυμο απο το ψυγειο και τον εβαλε πανω στο τραπεζι. Ειχαμε συζητησει με τον Σιλβεν νωριτερα και ειχαμε αποφασησει να παω εγω μαζι με τον Καρτερ για τις εξετασεις της ιζι. Σκεφτικα πως ηταν η καταληλη ωρα να του το ανακοίνωση.
- Εμ.... αργοτερα θα παω στον κτηνιατρο για να κανει εξετασεις στο σκυλο. Θες να ερθει?
Του λεω και χαμογελαω ευγενικα. Μακαρι να πει ναι. Δεν θελω να παω μονη μου.
- Ο.... ε... ναι.
Ειπε κομπιαζοντας. Γιατι κανει ετσι? Βασικα δε με νιαζει! Κοιταξα τον Σιλβεν και του χαμογελασα. Μου χαμογελασε και αρχισαμε να τρωμε.Αφου τελειωσαμε το φαγητο πηγα και πηρα την ιζι που κοιμοταν πανω στον καναπε του σαλονιου. Φαινεται ηταν πολυ κουρασμενη. ..... η μαμα δε θα χεροταν και πολυ αν εβλεπε ενα σκυλακι πανω στον καναπε της....
Την πηρα αγκαλιτσα και ξυπνησε. Πηγαμε στην κουζινα.
- Αντε παμε. Θα περιμενω πολυ?
Ειπα ανυπομονα και η ιζι γαυγισε!
- Καλα καλα. Παμε. Εισαι ετοιμη?
Με ρωτησε.
- Πανετοιμη.
Ειπα με σιγουρια και βγηκαμε απο το σπιτι.Μπηκαμε στο αμαξι του και οδηγησε μεχρι τον κτηνιατρο. Μολις φτασαμε, παρκαρε και κατευικαμε. Μπηκαμε μεσα στο μικρο κτηριο και καθησαμε στις καρεκλες που βρισκοντουσαν στην αιθουσα υποδοχης. Μια κοπελα μας πλησιαζει.
-Εμ.... γεια σας. Θα σας ενημερωσω μολις ερθει η σειρα σας.
Ειπε ευγενικα και κοκκινησε.
-Ο εμ ευχαριστουμε.
Λεει ο Καρτερ το ιδιο ευγενικα και της χαμογελαει. Τι στο καλο θελει?
- Και τι ωραιο κουταβακι! Ειναι δωρο καποιας επετειου ή κατι τετοιο?
Λεει αυτη τη φορα πιο αδιακριτα. Νομιζω οτι φλερταρει τον Καρτερ. Θα της δοσω αυτο που νομιζω οτι θελει να ακουσει.
-Δεν ειμαστε ζευγαρι.
Πεταω και της χαμογελαω.
-Εμ... ναι εχει δικιο. Δεν τα εχουμε.
Λεει ο Καρτερ με ενα χαμογελο. Κατι στη φωνη του με εκανε να νιωθω οτι δεν ειναι τοσο χαρουμενος απο οτι φαινεται.
- Α ωραια τοτε. Παρε με οποτε θες!
Ειπε και του εδωσε μια καρτα. Νομιζω εγραφε ενα τηλεφωνο.
- Ωραια.
Ειπε και ο Καρτερ.Δεν με ενιαζε η προσωπηκη ζωη του Καρτερ αλλα θα μπορουσε να σαλιαριζει καπου αλλου...... που να μην ειμαι εγω παρον.
-Με συγχωρεις αλλα μπορεις να μου πεις αν θα μπουμε εκει μεσα σημερα. Αν θες φευγουμε και ξαναερχομαστε αυριο για να ξανασυναντηθητε. Ή μαλλον οχι. Θα κατσουμε εδω γιατι εγω δεν ηρθα εδω για καμακι.....
Ειπα αυτη τη φορα οχι και τοσο ευγενικα.
YOU ARE READING
My New Step Brothers! #READINT2017 #TBA2018
Teen FictionΕνας γαμος Ενας καινουριος μπαμπας Δυο θετα αδελφια Ενα μπερδεμενο κοριτσι Και....... Ενα δωματιο..... Τα αδελφια sylvain και carter sylvain : φυτει με ενα προγραμμα στην γαλλια, επιστρέφει για τον γαμο του πατερα του και........ carter: φυτει καν...