κεφαλαιο 22

2.2K 141 12
                                    

Ellie's pov

καθομουν ενα τεταρτο μπροστα απο το συρταρι μη μποροντας να αποφασισω πιο μαγιο θα βαλω!! ειχα παρει μερικα αρκετα ωραια μαγιο απο το εμπορικο στη Νεα Υορκη. τελικα αποφασισα να βαλω το ροζ φλουο μπικινι που ειχα παρει απο το εμπορικο!! το πηρα, πηγα στο μπανιο και ντυθικα. εβαλα και ενα τζιν κοντο σορτσακι με μια λευκη σχεδον διαφανη αερατη μπλουζα. ανοιξα και ενα αλλο συρταρι παραδιπλα και πηρα τα απαρετητα που χρειαζομουν για την παραλια. αντυλιακο για το σωμα και το προσωπο, λαδι, πετσετα, καπελο, γυαλια, σαγιοναρες κ.α. τα εβαλα προσεκτικα ολα ( εκτος απο το καπελο, τα γυαλια και τις σαγιοναρες) στην κιτρινη φλουο μου τσαντα για την παραλια. επιτα εβαλα και τις παντοφλες μου, φορεσα το καπελο μου αναποδα, εβαλα και τα γυαλια μου και κοιταχτικα στον καθρευτη. ειμουν πολυ ομορφη!! το ξερω το ξερω .... εκτος απο ομορφη ειμαι και μετριοφρον αλλα τι να κανουμε!!! τα ισια καρφι μαλλια μου τεριαζαν γαντι με ολο το στιλ. περασα και τα headphones γυρω απο τον λεμο μου και εβαλα το βισμα στο κινητο μου. εβαλα το παγωτο και αρχισα να χωρευω. το ξερω ειμαι και πολυ τρελη εκτως απο μετριοφρον και καρακουκλαρα!! αποφασισα να ξεχασω τα παντα για μια στιγμη!! θα ξεχασω τα μηνυματα και οτι αλλο με σταναχωρει, με αγχωνει ή με θυμωνει αυτη τη στιγμη.

τοτε ανοιξε η πορτα και μπηκε μεσα η ρει. με κοιταξε με ενα παραξενεμενο βλεμα αλλα στο τελος αποφασισε να μην ρωτησει τιποτα. παντα με καταλαβενει. παντα. και εγω την καταλαβενω αλλα δεν ειμαι τοσο καλη στο να την συμβουλευω σε καποια θεματα. εκεινη πρεπει να γινει ψυχολογος αλλα θελει να γινει δικηγορος. να τη βρασω!!! ετσι για να την πηραξω την λεω δικηγοροψυχολογο μου!! δεν της αρεσει αλλα δεν μπορει να κανει και αλλιως!! με ενα χαμογελο της με βγαζει απο τις σκεψεις μου.

"γη καλει ελλη. ελλη μ'ακους??" με ρωταει με απωρια αλλα αστειευεται κιολας!!

"ναι μια χαρα απλως ειχα αφαιρεθει λιγο." της λεω και τοτε αλλαζει το τραγουδι μου στο κινητο. μπενει το μπικινι. επιδη ξερω ποσο της αρεσει αυτο το τραγουδι, βγαζω τα ακουστικα μου, συνδεω το κινητο με τα ηχεια που ειχα στο δωματιο, δυναμωσα αρκετα τον ηχο και γυρησα να την κοιταξω. ειχε κοκαλωσει και ενα τεραστιο χαμογελο ειχε σχηματιστει στο προσωπο της. αρχισαμε να χωρευουμε και να τραγουδαμε....

"τρελα που για παντα θα μινει,και ο ηλιος σημαδια μου αφηνει, το κορμι μου αναβει και σβινει μεσα στο καυτο μου μπικινι, τρελα που για παντα θα μινει, οτι θες μωρο μου θα γινει, το κορμι μου αναβει και σβινει, μεσα στο καυτο μου μπικινι........."

My New Step Brothers! #READINT2017 #TBA2018Where stories live. Discover now