Ellie's pov
Ξυπνησα σε ενα κρεβατι αγκαλια με τον αδελφουλη μου. Του δινω ενα φιλακι στο μαγουλο για να τον ξυπνησω. Μου χαμογελαει και του ανταποδιδω και εγω με ενα μεγαλο χαμογελο. Αν μας εβλεπε κανεις θα νομιζε οτι ειπαστε ζευγαρι. Αλλα οχι ειμαστε δυο αγαπημενα αδελφακια που γνωριστικαν πριν 13 ωρες. Θελω να αναπληρωσω τοσα χρονια που χασαμε. Δεν θα χασω το παραμικρο λεπτο.
Συκονομαι απο το κρεβατι και βλεπω οτι ειμαι με το μαγιο. Γάμο το δεν εχω αλλάξει. Ανοίγω την βαλίτσα μου που βρισκόταν σε μια άκρη του δωματίου και περνώ ενα σκούρο μπλε αθλητικό σορτσ και μια απλή άσπρη φαρδιά μπλούζα. Περνώ και τα δαντελωτά μαύρα εσώρουχα μου και πάω στο μπάνιο του δωματίου.
Κλοιδωνω την πόρτα, βάζω τα ρούχα πανω στον πάγκο δίπλα απο τον νιπτήρα και μπενω στην μπανιέρα. Κάνω ένα γρήγορο μπάνιο με ζεστό νερό. Βγενω απο την μπανιέρα βάζω τα εσώρουχα μου και επιτα τα ρούχα μου και σκουπίζω ελάχιστα τα μαλλια μου. Οταν εχω χρονο τα αφηνω να στεγνωνουν μονα τους και σημερα εχω αρκετο χρονο.
Ξεκλοιδωνω την πορτα και βγενω απο το μπανιο. Το δωματιο ειναι αδιο. Κατευενω στην κουζινα και βλεπω τονκρις και την ρει να μιλανε. Τα μαγουλα της ρει εχουν ενα ελαφρος κοκκινο χρωμα. Οπα κατι παιζει εδω!!
- οκευ ηξερα οτι εισουν λιγο χαζη αλλα οχι και τοσο αργοστροφη. Μαρι ηλιθια η κολ σου γουσταρει τον αδελφο σου.
- λες λινα?
- δεν λεω. Ειμαι σιγουρη.
Πλησιαζω και καθομαι διπλα στην ρει. Την περνω μια αγκαλια και τα μαγουλα της γινονται ακομα πιο κοκκινα.
" λοιποοον.... τι λεγατε εδω περα οσο ελοιπα??" Τους ρωταω δηθεν ανυξερη.
" οο εμ τιποτα. Βασικα δεν νομιζω να σε ενδιαφερει" μου απανταει ο κρις. Το ξερω οτι με πηραζει και ετσι του βγαζω την γλωσσα.
" ελ δεν νομιζω να σε ενδιαφερει αλλα τα παιδια μας καλεσαν να παμε σημερα το βραδυ σε ενα beach bar" μου λεει η ρει. Κατι δεν μου αρεσει στον τονο της φωνης της. Αλλα η ιδεα μου φαινεται πολυ ωραια. Ετσι λιγο να ξεχαστω.
" ναι. Βεβαια και θα παμε. Τι ωρα ειναι?" Την ρωταω εγω θελοντας να μαθω περισοτερες λεπτομεριες.
" να ειμαστε εκει στις 11. Αλλα μαλλον δεξ καταλαβες. Καλεσαν εμενα εσενα και τα αδελφια σου. Αρα θα ειμαστε εγω εσυ ο σιλβεν ο καρτερ ο κριστοφερ και ο εντ." Με το ακουσμα του ονοματος του το προσωπο μου σκοτεινιασε. Δεν προκειτε να παω.
YOU ARE READING
My New Step Brothers! #READINT2017 #TBA2018
Teen FictionΕνας γαμος Ενας καινουριος μπαμπας Δυο θετα αδελφια Ενα μπερδεμενο κοριτσι Και....... Ενα δωματιο..... Τα αδελφια sylvain και carter sylvain : φυτει με ενα προγραμμα στην γαλλια, επιστρέφει για τον γαμο του πατερα του και........ carter: φυτει καν...