Sylvain's pov
Εμεινα εκεινη ακριβως την στιγμη που με ρωτησε. Εχει η Ελλη αγορι? Και εγω δεν το ηξερα?
Μα τι βλακας που ειμαι. Εγω ειμαι το αγορι της. Και τωρα...... τι λεμε στον αδελφο μου?- Αληθεια? Δεν το ηξερα!
Ειπα και προσπάθησα να γινω οσο πιο πιστικος μπορουσα.
- Ναι εχει. Το ειπε στον κτηνιατρο. Δεν καταλαβα πολλα αλλα μαλλον ο κτηνιατρος γουσταρει την Ελλη.Τι κανει λεει?? Το κοριτσακι μου, η καρδια μου δεν θα ξαναπαει ξανα σε αυτο το μερος. Τελικα κακος που δεν πηγα εγω αντι για τον Καρτερ. Δεν θα την αφηνω να παει πουθενα βολτα μονη της. Και αμα της επιτεθει ενας βλακας? Και αμα της την πεσει ενας ακομα πιο βλακας? Εγω που θα ειμαι για να την προστατεψω? Σπιτι και θα βλεπω τηλεωραση? Δεν νομιζω οτι να βλεπω τηλεωραση ειναι πιο σωστο απο το να προστατευω το κοριτσακι μου.
Συνιδιτοποιησα οτι ειχαν περασει μερικα λεπτα απο τοτε που με ρωτησε ο Καρτερ. Αποφασισα να του απαντησω.
- Αλληθεια ε? Κοιτα βασικα εμενα δεν με νιαζει καθολου ποιος γουσταρει την γλυ......... γελια. Ας κανει οτι θελει. Και στο κατω κατω εμενα τι λογος μου πεφτει?
Κανω πετρα την καρδια μου και λεω ολα αυτα τα λογια. Παραλιγο να την πω γλυκια μου αλλα πιστευω το εσωσα. Ελπιζω να μην καταλαβε τιποτα ο αδελφος μου. Μακαρι να μην καταλαβε τιποτα ο αδελφος μου.Μετα απο λιγο ηρθε η Ελλη. Καθισε στον καναπε απεναντυ μου και μας χαμογελασε. Αισθανομαι οτι κατι δεν παει καλα. Κατι την απασχολει και δεν μου το λεει. Μα γιατι? θα επρεπε να με εμπιστευεται αφου ειναι το κοριτσι μου. Αποφασισα να αφησω τις σκεψεις στην ακρη και να σπασω αυτη τη θανατηφορα σιοπη που ειχε κατακλοισει τον χορο.
-Λοιπον παραγκειλες τις πιτσες?
λιγο χαζη ερωτηση αλλα κατι επρεπε να πω.Κατι. Γυρησε και με κοιταξε. Μου χαμογελσε. Για μια στιγμη με εκανε να πιστεψω οτι ηταν μια χαρα και πραγματικα δεν συνεβενε τιποτα. Για μια στιγμη ομως.
Στο σαλονι κυριαρχουσε ξανα η ησυχια. Για μιση ωρα δεν μιλουσε κανενας. Για μιση ωρα κανενας δεν εκανε τιποτα. Για μιση ωρα..... Μεχρι που χτυπησε το κουδουνι. Η Ελλη συκωθικε και πηγε να ανοιξει την πορτα. Στο κατωφλι στεκοταν ενα αγορι με 2 κουτια πιτσες. Φορουσε ενα δερματινο μπουφαν και ενα τζιν μαυρο παντελονι. Με εκανε να πιστευω οτι δεν δουλευε σε πιτσαρια. Η Ελλη πηρε τα κουτια, πληρωσε και εκλοισε την πορτα. Αφησε τα κουτια πανω στο τραπεζι και πηγε στην κουζινα.
YOU ARE READING
My New Step Brothers! #READINT2017 #TBA2018
Teen FictionΕνας γαμος Ενας καινουριος μπαμπας Δυο θετα αδελφια Ενα μπερδεμενο κοριτσι Και....... Ενα δωματιο..... Τα αδελφια sylvain και carter sylvain : φυτει με ενα προγραμμα στην γαλλια, επιστρέφει για τον γαμο του πατερα του και........ carter: φυτει καν...