Πρώτο ραντεβού με ζώδια!

1.2K 56 14
                                    

Θέλεις να πάμε για ένα ποτό;» είναι η μαγική ερώτηση που περιμένουμε να έρθει από το επιθυμητό πρόσωπο . Αν θέλεις όμως να κάνεις μια πρόταση που θα είναι άκρως ελκυστική προς το πρόσωπο που σε ενδιαφέρει, η αστρολογία μπορεί να σε βοηθήσει! Διάβασε το παρακάτω κεφάλαιο και μάθε τι αρέσει στο κάθε ζώδιο για να είσαι σίγουρος για το τέλειο ραντεβού.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΚΡΙΟ

Αυθόρμητος ο Κριός, παρορμητικός ο Κριός, βιάζεται ο Κριός. Τι λέμε λοιπόν σ' έναν Κριό;

Η πρόσκλησή σας, κατά πρώτον, πρέπει να είναι φιλική και ανέμελη, σαν να σας πέρασε από το μυαλό σας μόλις εκείνη τη στιγμή. Προτιμήστε να κάνετε την πρόσκληση σας μέρα, γιατί φαίνεται ότι, όπως όλα τα ζώδια της φωτιάς, έτσι και ο Κριός δύει μαζί με τον... Ήλιο! Σε καμία περίπτωση μην του κάνετε πρόταση για έξοδο, που θα βρίσκεται για ώρες καθισμένος. Αντίθετα, προτάσεις που θα τον ενθουσιάσουν, θα είναι αυτές που θα περικλείουν και λίγη δράση (κολύμπι, τένις, ποδηλασία, πεζοπορία κ.λπ.).

Πριν αποφασίσετε να του προτείνετε για φαγητό έξω από το σπίτι, καλό θα είναι να έχετε βρει από πριν κάποιον καινούργιο χώρο. Ένα εστιατόριο, για παράδειγμα, που άνοιξε "προχθές" και σερβίρει κάποιο πικάντικο, εξωτικό φαγητό. Ο Κριός θα προτιμήσει, πολύ περισσότερο, ένα παράξενο φαγητό που το μαγειρεύουν στη Σιγκαπούρη -έστω και αν δεν τρώγεται- από έναν υπέροχο, παραδοσιακό μουσακά.

Αν η πρόσκληση είναι για το σπίτι σας, αφήστε όλα τα φώτα αναμμένα για δύο βασικούς λόγους. Κατά πρώτον, του αρέσει να έχει καθαρή, φωτεινή επαφή με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται και κατά δεύτερον, του αρέσει να βλέπει τι τρώει. Το ιδανικό, βέβαια, θα ήταν να φάτε σε μια βεράντα ή σε κήπο, καθότι οι Κριοί αισθάνονται πολύ καλύτερα έξω από τα στενά όρια των τοίχων ενός δωματίου.

Μέχρις εδώ, τα πράγματα πήγαν καλά. Τα δύσκολα αρχίζουν με το πώς θα ξεκινήσει και πώς θα εξελιχθεί μία συζήτηση. Ξεκινήστε να του μιλάτε για τα όνειρα σας, για τα σχέδια που κάνετε για το μέλλον. Έτσι κι αλλιώς, σε καλό θα σας βγει, γιατί θα ενθουσιαστεί που τον εμπιστεύεστε και, αυθόρμητος όπως είναι, μπορεί να σας δώσει ιδέες, που δεν είχατε σκεφθεί ποτέ πριν.

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΑΥΡΟ

Συμβουλές και Τεστ για κορίτσια!! Wattys2024Where stories live. Discover now