Η πρόκληση που λέγεται μικτό δέρμα και η ιδανική του περιποίηση

266 15 0
                                    

Η πρόκληση που λέγεται «μικτό δέρμα» και η ιδανική του περιποίηση

Με στόχο την ισορροπία επιδερμίδας και φροντίδας

Εάν νομίζετε διαβάζοντας τον τίτλο ότι το μικτό δέρμα αποτελεί ένα πρόβλημα που λίγες γυναίκες μόνο αντιμετωπίζουν μπορούμε να σας πούμε από τώρα ότι αυτό είναι απόλυτα αναληθές. Μικτή επιδερμίδα έχει πλέον το 80% του πληθυσμού της γης και όλοι αυτοί οι άνθρωποι αναζητούν όπως και εσείς τρόπος εξισορρόπησης του δέρματος με τα σωστά προϊόντα και τις κατάλληλες θεραπείες. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή με βάση τις ερωτήσεις που μας στέλνετε εσείς και ας αρχίσουμε να τις απαντάμε μία- μία!

Πώς μπορώ να καταλάβω αν έχω και εγώ μικτό δέρμα; Μικτή επιδερμίδα σημαίνει να έχει κανείς λιπαρό δέρμα με ανοιχτούς πόρους στην ζώνη Τ (μέτωπο, μύτη και πιγούνι) και ξηρό δέρμα στα μάγουλα, τους κροτάφους και μερικές φορές κάτω από τα μάτια. Αυτό δεν σημαίνει ότι το πρόσωπο είναι πάντα «μοιρασμένο στα δύο». Μπορεί η ανισορροπία να εμφανίζεται ανάλογα με τον καιρό, π.χ. η ξηρότητα να γίνεται πιο έντονη το χειμώνα και η λιπαρότητα κατά τους μήνες του καλοκαιριού.

Τι προβλήματα το διακρίνουν; Είναι μάλλον τα κλασικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η λιπαρή επιδερμίδα (σπυράκια, μαύρα στίγματα) και η ξηρή επιδερμίδα (ρυτίδες, πρόωρη γήρανση).

Πώς αντιμετωπίζεται; Αυτό που θα χρειαστεί να κάνετε είναι να αποκτήσετε κάποιες νέες συνήθειες. Μπορείτε και να υιοθετήσετε κάποια προϊόντα που είναι 2 σε 1 και μπορούν αφενός να σταματήσουν την λιπαρότητα και από την άλλη να ενυδατώσουν τα σημεία που το έχουν ανάγκη. Εάν δείτε όμως ότι το δέρμα σας δεν ανταποκρίνεται όπως θέλετε θα πρέπει να αγοράσετε διαφορετικά προϊόντα. Η εξισορρόπηση του μικτού δέρματος περισσότερο χρονοβόρα (και λίγο κοστοβόρα) είναι παρά ιδιαίτερα δύσκολη, αλλά το βασικό είναι να συνηθίσουμε στην ιδέα της μικτής φροντίδας του.

Καθημερινά βήματα περιποίησης

Βήμα 01. Καθαρισμός 

Ξεκινάμε όπως πάντα από το Α και το Ω. Ο καθαρισμός θα πρέπει να γίνεται δύο φορές την ημέρα, μία το πρωί με το που ξυπνάμε, και μία το βράδυ πριν κοιμηθούμε. Προϊόντα σε μορφή αφρού ή gel είναι ιδανικά γιατί είναι ελαφριά. Αποφύγετε οτιδήποτε περιέχει έλαια αμυγδάλου, καρύδας ή ροδάκινου, λαυρικό οξύ, και ακετυλική λανολίνη, γιατί τα συστατικά αυτά φράζουν τους πόρους και δημιουργούν ερεθισμούς στις ξηρές περιοχές. Προτιμήστε προϊόντα που περιέχουν βότανα και οξέα φρούτων. Τέλος, ξεπλύνετε με κρύο νερό και ποτέ με ζεστό νερό ή σαπούνι.

Gel καθαρισμού Apivita για μικτό δέρμα με πρόπολη και κίτρο

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Gel καθαρισμού Apivita για μικτό δέρμα με πρόπολη και κίτρο

Βήμα 02. Τόνωση  

Μία τονωτική λοσιόν εξισορροπεί το PH, καθαρίζει τους πόρους και μειώνει την λιπαρότητα. Καλύτερα να μην περιέχει αλκοόλη ή μενθόλη, αλλά πανθενόλη και εκχυλίσματα φυτών και βοτάνων χωρίς βαρύ άρωμα.

 Καλύτερα να μην περιέχει αλκοόλη ή μενθόλη, αλλά πανθενόλη και εκχυλίσματα φυτών και βοτάνων χωρίς βαρύ άρωμα

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Τονωτική λοσιόν με ίριδα από την Clarins

Βήμα ο3. Ενυδάτωση 

Θα χρειαστείτε τώρα δύο ενυδατικές κρέμες/λοσιόν– μία ειδική κρέμα που δεν εντείνει τη λιπαρότητα για τη ζώνη Τ και μια πιο ενυδατική για τις ξηρές περιοχές. Γενικά προτιμήστε προϊόντα με χαμομήλι, έλαια macadamia, σουσάμι και Shea butter και αποφύγετε τα μεταλλικά έλαια που φράζουν τους πόρους.

Plus: Απαραίτητη η απολέπιση 1-2 φορές την εβδομάδα

Και εδώ οι διαφορετικές περιοχές του προσώπου θέλουν διαφορετική αντιμετώπιση. Στην λιπαρή ζώνη κάντε μασάζ με ένα σφουγγαράκι για 2-3 λεπτά για να ανοίξετε τους πόρους. Στην ξηρή ζώνη χρησιμοποιήστε βαμβάκι για το μασάζ που δεν πρέπει να ξεπερνά το 1 λεπτό.

Συμβουλές και Τεστ για κορίτσια!! Wattys2024Donde viven las historias. Descúbrelo ahora