Obudziłam się rano o 6:30 i ubrałam się w różową sukienkę
i różowe baletki. Następnie związałam włosy w kok i udałam się na śniadanie. Po zjedzeniu śniadania poszłam do Chata, Nino i Maxa do pokoju. Maxa niestety nie było ponieważ wyjechał na zawody w grze którą bardzo lubił. Gdy weszłam do pokoju chłopaków zatkało mnie. Ayla płakała na łóżku Nina, Nino przytulam Ayle, a Chat patrzał na nich z współczuciem.
-Hej Ayla co się stało?-zapytałam i usiadłam Chatowi na kolanach, a chłopak mruknął z zadowolenia.
-Ma... Ma...Marinette... ja ...ja jestem w...ciąży.-wydukała brązowo włosa z łzami w oczach.
Spojrzałam na nią smutnym uśmiechem, następnie przytuliłam przyjaciółkę. Chłopcy dołączyli się do przytulania. Gdy skończyliśmy się tulić spojrzałam na zapłakaną Ayle i powiedziałam.
-Który miesiąc?
-3.-odparła dziewczyna.
-Nino gratuluję Ci. -powiedziałam.
-Mari ja tu życie wygrałem! !!Będę ojcem!!!Będę miał dziecko! !!!-krzyczał Nino i zaczął biegać po pokoju.
-Nino uspokój się bo pójdziemy do psychologa. -powiedziałam spokojnie.
-Tak i co mu powiesz:"Proszę pana mój kolega dostał głupawki bo dowiedział się że od 3 miesiący jest ojcem. A ojcem jest ponieważ wszyscy w tej szkole łamiemy przepisy akademickie i się ze sobą pieprzymy. A tak poza tym co u Pana? "-powiedział Chat udając mnie .
Wybuchłam z Aylą śmiechem. To było mega komiczne że wpadłam na pewien pomysł. Od razu spoważniałam i powiedziałam.
-Chat chciałbyś mieć ze mną dziecko?
-Czy chciałbym... Ja wręcz o tym marzę... a co jesteś? -spytał się z nadzieją.
-Śnij dalej -powiedziałam.
-Więsz w moich snach robimy o wiele ciekawsze rzeczy, a nasze dzieci już śpią.-powiedział i poruszył znacząco brwiami.
-Ayla jest problem.-powiedziałam.
-Jaki?-spytała przyjaciółka.
-Chat i Nino mają mocną głupawkę. -powiedziałam i Wybuchłam śmiechem a za mną przyjaciółka.
Tak minął nam dzień...
Przepraszam za to że jest krótki.
CZYTASZ
Miraculous: Od Nienawiści Po Przez Przyjaźń Do Miłości
FanfictionCzym jest miłość czym nienawiść? Po czym rozróżnić nienawiść, a miłość? To opowieść o Marinette Dupain-Cheng 17-letniej uczennicy Akademika Taneczno-reżysersko-informatycznego w Paryżu. Dziewczyna otrzymuję szansę na wystąpienie w programie telewizy...