JADE'S POV
Lisa en ik zitten in de kleedkamer wat bij te praten. 'Dus jij vind Harry leuk?' vraag ik.
Ze knikt even en schudt dan gelijk haar hoofd. 'Hoezo dat?' vraagt ze snel.
Ik begin te lachen en sta op om naar de zaal te lopen.
'Dat zie ik aan je. Jullie spreken al 2 weken af. En nog niet naar bed met hem geweest. Dat valt me wel tegen van Harry hoor!'. Lach ik en ik zie lisa blozen.
Ik loop de zaal in en zie Steve al staan. Ik sla mijn hoofd naar achter en kreun. Ik had dus totaal geen zin in hem vandaag.
Ik geef hem een nep glimlach en loop naar hem toe. 'Lovely as always'. hij knipoogt naar me en gaat achter mij staan.
De muziek begint en we beginnen te dansen. We moeten zaterdag achtergrond dansen bij Emeli Sande. Op het liedje Read all about it.
Lisa en ik dansen precies tegelijk. Na een tijdje komt Steve op mij af en tilt mij op. En uiteindelijk moeten we samen dansen.
Lisa haar danspartner heet Mark. Hij is super aardig en niet zo'n irritante flirt.
Aan het einde van het liedje moet ik op mijn knieen gaan zitten en tilt Steve mij op. Terwijl hij dat doet knijpt hij in mijn billen.
'Blijf van me af lul' fluister ik. maar toch hard genoeg dat hij het hoort.
Hij zet me neer en ik kijk hem boos aan. Ik draai me om en zie Zayn tegen de muur aanstaan.
Ik glimlach en zwaai naar hem.
Opeens voel ik twee armen om mij heen vanachter en een paar harde lippen in mijn nek.
Ik begin te gillen en sla met mijn elleboog naar achter die recht in de maag van Steve terechtkomt.
'What the hell!' roep ik boos. Ik leg mijn hand in mijn nek en voel dat er een zuigzoen zit. fijn..
Zayn komt op me aflopen en neemt me in een knuffel. Als hij me los laat loopt hij naar steve toe.
Zayn is iets groter dan Steve want op dit moment wel handiger is.
'Wat raak je mijn vriendin aan. Ga er zelf lekker een zoeken!' roept hij boos.
Steve lacht gemeen naar Zayn en Zayn doet een stap naar achter.
Wow wacht waarom loopt hij van hem weg. dit is het moment dat ze elkaar gaan slaan ofzo.
Niet dat ik wilt dat Zayn neergeslagen wordt! Maar dat zie je toch altijd in die films enzo..
Okey Jade, klaar met dagdromen??
'Herken je me, Zayn' lacht Steve gemeen.
What the hell is hier aan de hand?
'Wacht ken jij Steve?' vraag ik aan Zayn. Steve begint weer te lachen. 'Jij kent mij ook hoor, kleintje'.
Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je?'.
Zayn draait zich snel om naar mij en loopt naar mij toe en slaat zijn armen om mij heen.
'Je laat haar met rust. Begrepen!' sist Zayn.
Okey nu begin ik echt pissig te worden. 'Iemand vertel mij wie jij bent!' roep ik.
Steve begint weer te lachen en loopt op mij af, Waardoor Zayn zijn grip om mijn middel strakker wordt.
ZAYN'S POV
Ik houd Jade strakker beet als Steve onze richting op loopt.
Ik ken hem ergens van maar ik weet niet waarvan.
'Laat ik alles even snel samenvatten, Ik heb Waliyha aan drugs geholpen. Daarna heb ik haar verkracht. Daarna heb ik je lieve vriendje hier in elkaar geslagen. En daarna hebben jullie mij 7500 euro gegeven. Herken je me alweer?'
Mijn ogen worden groot. 'Jij bent die lul die aan mijn zusje heeft gezeten!' roep ik boos.
Hij knikt en doet een stap dichterbij.
'Ik ga je leven verrot maken. Dus ik zou maar op je lieve vriendinnetje passen als ik jou was. Want zij is de volgende die aan de beurt is'.
Ik hoorde Jade grommen. Wat eigenlijk best wel grappig klonk. Ze haalde mijn arm van haar middel vandaan en liep richting Steve.
Ik weet niet wat ze ging doen. Maar Jade kon boos worden, dat wil je niet weten.
'Jij vuile asshole dat je er bent. Als jij mij maar met 1 vinger aanraakt bel ik de politie en dan is het dag dag met Steve'.
Hij boog voorover en fluisterde wat in haar oor. 'Wacht maar. Ik krijg jou wel'. Lachte hij gemeen.
En 3x raden wat toen gebeurde.
Jup. Inderdaad. Jade slaat Steve. Steve slaat terug. En ik wordt boos en sla Steve in elkaar. Eigenlijk wel voorspelbaar, nietwaar?
Maar goed terug naar het verhaal...
•
•
•
Ik lig op de bank met een icepack op mijn oog en op mijn kruis.
Jade zit naast me met ook een icepack op haar oog.
Hij heeft Jade een blauw oog geslagen en toen hebben Steve en ik gevochten. Hij zit nu helemaal onder de blauwe plekken en ik heb een blauw oog en pijn in mijn kruis.
Die gast kan echt hard schoppen.
'Hebben jullie weer eens goed gedaan he' zegt Liam zuchtend.Ik hoor Jade zachtjes lachen waardoor ik ook moet lachen.
Danielle zit op Liam zijn schoot. Eleanor op die van Louis. En lisa op die van Harry.
Harry fluistert wat in Lisa haar oor en ze straalt. 'Ja' zegt ze en ze drukt een kus op Harry zijn mond.
'Ja nu willen wij het ook weten!' roept Louis.
'Ik heb een vriendin' zegt Harry trots en drukt een kus op Lisa haar wang.
'Aww wat schatig!' roept Eleanor. Ik wil rechtop gaan zitten. Maar ik val gelijk weer neer op de bank. Ik kreun van de pijn bij mijn kruis.
'Zorg er wel voor dat je grote vriend het snel weer doet. Want ik weet niet hoelang ik het zonder je uithou'. Zegt Jade.
En meteen begint iedereen "blegh" geluidjes te maken. Jade begint te lachen en geeft me een kus.
'Ik hoop snel' fluister ik in haar oor.
~•~•~•~•~•~~•~•~•~•~•~•~•~•~
Vote/comment
-Jade❤
JE LEEST
I miss you || Zayn Malik
FanfictionBaby, I miss you, more than anything. And i wish, we could lie in bed all day, under your covers. Because it's cold, and I just want to keep you warm. I'll play with your hair, and draw circles on your back, and kiss you, over and over, again, and a...