Kapitola 16.- Byt

2.7K 98 1
                                    

Elis: Ahoj Jacku, máš dneska čas ?

Jack: Čau Lis, jasně že mám na tebe si ho udělám čas vždycky. Co potřebujeme?

Elis: Potřebuju napsat prášky... Docházejí. Hlavně když brácha tu rašply u nás doma!

Jack: Tu novou holku? Podle fotek vypadá na fakt dobrou buchtu.

Elis: Ještě ty začínej! Pokecáme o všem u tebe. Tak třeba v deset hodin?

Jack: Tak v deset, čus

Elis: čus

Jack je můj a Reného kámoš a dělá doktora.

Šla jsem nahoru do pokoje. Po cestě jsem vzala Trish do rukou a vynesla ji po schodech.

Ze stolu jsem si vzala notebook a lehla si do postele. Zapla jsem Facebook.

Nová žádost o přátelství a deset zpráv!

Rozklikla jsem si žádost o přátelství:
Natálie Zeťová si Vás chce přidat mezi přátelé

Bože! No to je jedno nechám ji počkat! Otevřela jsem zprávy. Všechno bylo z mojí party.

Robin: tak co ježibaba ?😂😂

Dominik: neproměnila se v kočku a nezdrhla potom co tě viděla ?

Sabina: jako mohlo by se to stát

Bart: seřval tě René?

Denis: proč by ji měl seřvávat ?

Bart: kdybys poslouchal, věděl bys že včera říkala, že ji půjde večer vyčíst jak se k ježibabě chovala😂

Denis: aha😊

Nik: co na ní René vidí ?

Garret: taky nechápu...😵

Nik: nechceš se ho Elis zeptat?😋

Já: ježibaba mě už dohnala na tři prášky. V kočku se bohužel neproměnila ještě večer si s bratrem užívala. René mě neseřval jen mi řekl že časem budeme nerozlučná dvojka. Taky nevím, ale můžeš se ho zeptat nad pivkem😃

Martin: to s těma práškema je vážný😱

Já: hmm... Dneska ve tři v parku

Všichni: ok

Zavřela jsem noťas a rozvalila se na posteli. Ještě hodinu a jdu za Jackem.

Otevřely se dveře a v nich stála mamka. Dveře zavřela a šla si sednout ke mně na postel a začala hladit Trish. ,,Zlato co si zítra vezmeš na vízo ?" zeptala se mamka. Nojo... Ono je zítra vysvědčení. A pár kluků z party jdou na vejšku! ,,Nějak jsem o tom nepřemýšlela. Asi to černý tílko a šortky a.." přerušila mně mamka ,,žádný šortky! Buď sukni nebo šaty. Musíš mít k učitelům nějakou úctu" vyčetla mi mamka.

Byli jsme zase ticho a pak mamka opět začala ,,vůbec se mi nelíbilo jak seš včera chovala k Natálii. Je to Reného přítelkyně budeš se k ní chovat slušně" tak tímhle mi vyrazila dech. Za normálních okolnostích bych s ní souhlasila, ale tohle byla nouzová situace ,, ano, já vím, že je to Reného přítelkyně, ale mile nebo slušně se k ní chovat nebudu. Chová se jako zlatokopka a navíc se nade mnou povyšuje a nemá na to jedinej nárok. Já si ji nenechám přírůst k srdci stejně jako ty nebo René. Oba dva uvidíte že jsem měla pravdu!" několik posledních slov jsem úplně řvala.

Láska ze ŠkolyKde žijí příběhy. Začni objevovat