Byli jsme s Garretem a Trish venku a učili ji nejěké základní poveli. Venku jsme byli už asi dvacet minut, když před naším barákem zastavil žlutý Citroen Cactus a za ním nějaké veké auto.
Vzala jsem Trish do náruče a druhou ruku dala Garretovi, který jí schoval do své velké dlaně. Došli jsme k brance a koukali na to dění před našim barákem.
Z auta vylezl Luk se Sárou za nima Erik, který otevřel další dveře a z auta vyběhla Eshly. Drze si otevřela branku a stoupla si před Garreta ,,pochovat!" rozkázala. Mě div oči nevypadly, takhle malá a drzá ? To si jako nevšimla, že tady stojím ? Garret se na mě podíval, ale já jen nevěčícně koukala na toho spratka. přešla blíž ke Garretovi a zašeptala mu :,, pokuď mě nepochováš, řeknu tátovi, že mě biješ" Garret se na mě omluvně podíval a pustil moji ruku a vzal toho spratka do rukou a vytáhl ji nahoru. Eshly mu hned dala ruce kolem ramen a nohy mu obmotala kolem pasu, nebo spíš kolem zadku. Zatnula jsem čelisti k sobě a snažila se, abych Trish nepustila na zem a tomu parchantovi neukousla hlavu.
Došel k nám Luk a Sára s rukou v ruce ,,Eshly! Slez z Garreta" řekl ji v klidu Luk. Zakroutila hlavou ,,ne, neslezu. Garretovi to nevadí" Garret se na mě otočil a smutně se na mě koukal. Doslova prosil ať ho zachráním. ,,Že ne Garrete?" zeptala se ho a dala mu pusu. Na pusu! Přísahám, že z mích očí sršely blesky ,,ale mě jo! Je to můj přítel, ne nějakej tvůj kamarád. Takže dej z něj ty pracky pryč nebo ti je zlomím" naštěstí to nikdo kromě mě, Garreta a Eshly neslyšel. Luk se Sárou šli pro mojí mamku a Erik něco domlouval s těma lidma. Pustila se ho a uraženě odešla za Erikem. Tak to by bylo.
Vzala jsem Garreta opět za ruku a společně jsme šli domů. Ve dveřích jsme potkali mamku s Lukem a Sárou ,,dejte někam Trish a přijdtě nám pomoc stěhovat" odkývla jsem jí to apokračovala do pokoje. Tam jsem teprv položila na zem. ,,Děkuji ti za záchranu" řekl Garret mezitím co mě líbal ,,přísahám, že mi tam strčila i jazyk" nad tím jsem se usmála a ve svém vnitru jsem ji chtěla urvat hlavu. Zajela jsem mu prsty do vlasů a on mě rukama pod tričko. Spadli jsme spolu na postel ,,miláčku, mám tě ráda a ráda bych tady s tebou zas něco vymyslela. Obyvlášť, když jsi už takhle připravenej, ale mamka" musela jsem vzdychnout, když mě kousl do ramene ,,ale mamka chtěla, abysme ji pomohli" vyhekala jsem ze sebe. Ublíženě se na mě podíval. Zužil na mě oči ,, zítra princezno moje, zítra, budeš ráda, když se vůbec otočíš v posteli. O to se sám postarám" dal mi rychlou pusu a pomohl mi vstát. Trish jsme zavřeli v pokoji a ruku v ruce jsme šli spolu dolů.
V osm hodin byli všichni doma, kde mají být. Teda až na mamku, Garreta, Natálii a Rendu. Měli jsme s Garretem dům celý pro sebe. Objednali jsme si jídlo a teď čekám až pro mě přijde Garret. Řekl mi, že jde nahoru přichystat nějaké překvapení a nesmím vyjít ty schody dokuď pro mě nepřijde. Tak tu čekám už asi deset minut a stále nic. Trish mi spokojeně leží na klíně a klidně odddechuje.
Uslyšela jsem křupání schodů a tak jsem se otočila. Pod schodama stál Garret a šibalsky se usmíval. Sundala jsem si z klína už vzbuzenou Trish a šla za Garretem. Společně jsme vyšli schody a pak mi dal ruce na oči ,,Garrete" zaskuhrala jsem, ale on další moje protestování přerušil ,,pšš, říkal jsem, že je to překvapení. Tak tohle ještě nějak chvilku přetrp" lehce jsem kývla a nechala se vést. Šoupala jsem nohama, abych si nějak neublížila, ale nevybovala jsem si, že bysme někde měli prahy pod dveřma. Vešli jsme do nějaké místnosti a Garret zavřel dveře. Do nosu mi vtrhla sladká vůně. Garret se nademnou slitovatl a dal mi ruce z očí. Prohlídla jsem si celou koupelnu a vypadalo to báječně a i to bylo slabé slovo.
Otočila jsem se abych mu poděkovala, ale Garret měl jiné plány. Políbil mě a já mu to oplácela. Nějakým zázrakem jsme byli oba dva najednou nazí a ve vodě.
Chvilku jsme si tak povídali a když už voda byla studená tak mě vyndal y vany a položil mě na skříňku vedle umyvadla. Nechtělo se mi jen tak sedět a tak jsem mu rychle obmotala nohy kolem pasu a přitáhla si ho k sobě. Začala jsem ho hladově líbat. Přitiskl na mě teď už tvrdej klín. Vzal mě za stehna a já mu automaticky obmotala nohy kolem pasu. Zvedl mě a odnesl mě do mého pokoje, kde mě položil na postel. Zřejmě měl v plánu splnit výhružku z odpoledne. Taky se tak za chvilku stalo. Chvilku před tím nejlepším začala za dveřma štěkat Trish. Garret se jen usmál a dál pokračoval v činnosti.
Za deset minut jsme leželi vedle sebe na pokraji vyčerpání. Garret se zvednul a šel do pokoje pustit Trish, která se hned uvelebila vedle mě. Dneska to byl náročný den. Dost možné, že poslední chvilky před spaním byly ještě vyčerpávající víc než celé to nošení krabic do domu. Ale i tak to bylo nejlepší zakončení dne za dobu neurčitou.
Od teď už nebudou tak často vycházet kapitoly. Všem přeju ať nějak ten rok ve škole přežijete.
Týna
ČTEŠ
Láska ze Školy
RomanceMěl to být další spolužák, který by se jí vysmíval a její kamarádi by ji museli před ním chránit. Měl to být další trn v životě, nebo jim nakonec byl ? Elis se v životě nezajímala o kluky a většina lidí ji považovala za lesbu, ale co když Elis není...