"ik kan het gewoon nogsteeds niet geloven." ik veeg de tranen onder mijn ogen weg. "hij is such a dick." zegt samantha. skyler komt naast me zitten en wrijft over mijn rug. "luca?" austin komt binnenstormen. "ga weg, jerk!" "my bestfriend, is my bestfriend, u fuck with her u fuck with me, u fuck with me u fuck with her, u fuck with us bitch u better pra-.." "stop maar samanth," zegt skyler. "waarom heb je luca bedrogen." "omdat ik dacht dat ze niet van me hield." "ze houd zielsveel van jou, austin." "maar ik dacht dat ze zac leuk vond." "zac? zac efron?" zeg ik en ik kom achter samantha en skyler vandaan. "ja.. zac efron." "laat me niet lachen, zac en ik hebben een hekel aan elkaar, en
misschien had je het beter eerst konden vragen inplaats van gelijk een ander neuken." "maar luc-.." "nee! ik wil het niet eens horen, violet is vast zwanger." ik loop de badkamer in. "lu-.." en samantha en skyler duwen hem naar buiten. knallen de deur dicht en lopen naar austins bed. ik kom inmiddels de badkamer uit. "is ie weg." skyler knikt en ik grijns, hij is erin getrapt. ik pak een permanente zwarte stift en teken op zijn kussen: i love u x vio. en ik hoor de deur opengaan. "hurry up!" "hoezo?" zegt violet als ze binnenkomt. "none of your business." "ik ben hier niet degene die mijn vriendjes hart brak?" "vriendje?!" ik pak violet's kraag en duw haar door de deuropening naar de gang van de hal. ik duw haar alsof ik denk dat ik haar door de muur heen duw. "kijk uit met wat je zegt!" zeg ik woedend, ik bijt met mijn tanden op elkaar. "jij h*er!" en ik duw haar op de grond. "luca!" en finn pakt mijn armen. ik begin hard te huilen. "wat is hier gebeurd?" austin komt aanrennen en pakt violet op. ze kijkt me woedend aan. ze rent op me af en stompt me in mijn gezicht. ik val om en trek een lok uit haar haren. "austin is van mij!" gilt ze. "wacht wat?!" gilt austin. we kijken op. het bloed loopt uit mijn neus, het boeit me niet dat hij kijkt. ik sta op. "nooit gedacht van freaking jou dat je een fuckboy was." en ik loop de slaapkamer in."woow! wat is er met jou gebeurd?" en binnen no-time rent kaylee onze kamer in. "oh my god! what happened?" "violet.." ik veeg het af, en loop weer de gang op. "luca!" ik zie lucy de gang doorlopen. "och meisje toch.." ze bekijkt mijn neus, opgezwollen. "luister, ik kan niet lang luisteren, maar we moeten elkaar niet mogen, speel gewoon, vanwege jenn en sam, succes." en ze loopt verder. ik kijk haar bitchy na, pff wat moeilijk. "luca!" ik draai me om, finn. "oeh. fijn om die neus te zien." "thanks. thanks dat je het opnieuw moet zeggen." zeg ik lachend. hij pakt mijn hand en trekt me mee naar zijn kamer. "woow what the fuck.." "ik slaap hier." "welk bed is van jou?" "die daar linksachter." "hmm.. netjes." en ik loop ernaartoe. "can i have a seat?" "sure." hij glimlacht en komt naast me zitten. "weetje finn.. jij verdient veel beter dan sam of jenn. iemand die begripvol en respectvol is." "zoals jij dus?" zegt finn met een knipoog. ik lach zachtjes. "hebben mensen in jou slaapkamer ook wat?" "niet dat ik weet." "speciaal. praat austin wel eens tegen je?" "vaak genoeg." "wat zegt hij dan allemaal?" "dat je heel speciaal bent enzo, en daar ga ik dan mee akkoord.." "kan ik hier een middagdutje doen?" vraag ik. "sure." en finn loopt de kamer uit. ik sluit mijn ogen..
__
"hey babe." finn komt de kamer inlopen, met een blouse, open, shirtless. yueaaah die richting. hij klimt over me heen, hmm, zijn broek is ook opeens verdwenen. hij streeld langs mijn blijkbaar naakte lichaam en steekt hem erin. soms lach ik om zijn kreunen, maar hij zegt vooral dirty things. zoals slet en bitch, i like that stuff. "lucaahhh." zegt hij en hij pakt mijn haar hard vast. "fiinnnn." mijn nagels krassen in zijn rug. "luca. luca."
__
"luca!" gilt finn. "hmm?" "goed geslapen? je was 30 minuten weg!" "ik heb goed gedroomd ja." "waarover?" "over jou en mij.." "echt?" en finn krabt wat achter zijn oor. "en wat gebeurde er." "we.. eh.. neukte?" finn schiet in de lach. "echt?! je weet dat ik een vriendin heb, hè?"
*BAM*
hoorde je dat? iets brak, een hart! vriendschappelijk, maar ook met veel liefde, finn was taken. forever and ever and ever.. pff.
"luca?" "eh.. ja, ik moet gaan." "maar het was zo gezellig." "zal ook vast zo zijn met je vriendin." als ik de kamer uitloop knijpt finn hard in mijn reet en ik loop snel door, pedist. dat woord bestond vast niet.. nee hè? nee
YOU ARE READING
mean girls. | lucy&luca the adorable twins season 2!
Humormean girls: er is een tweeling die elkaar wel mag, een tijdje.. maar.. voor wie kies je?