Promotion

9.1K 65 2
                                    

hi..hi..smua..
maaf citer nih lambat update coz sy takde idea..puas dh perah otak tuk citer nih tapi blum berhasil..jadi sy harap korang sabar erk..maaf sangat coz hampakan korang..

hah..sblum saya lupa...ni nak habaq mai skit..saya ada criter terbaru tuk korang..jom la check it out..my 3rd story almost done..so jom rmai2 pakat baca n vote.. judul novel ketiga saya..BARISTA..korang2 usha2 la ye...apa nak tahu sinopsis..jap saya citer skit kisah dia..

karya ketiga saya tu ttg konflik perasaan antara cinta, keluarga dan kekeliruan seksualiti. dimana arees merupakan seorang perempuan yang menjadi tomboy dan mempunyai sebuah cafe. di cafe tersebut dia bertemu apple, aleesya dan maisara yang merupakan pekerjanya. cinta berputik antara apple dan arees tetapi hati arees milik sabrina. sabrina adalah teman kecil arees dan mereka membesar bersama-sama.

Wanda Cafe merupakan kepunyaan arees dan sabrina. konflik berlaku pabila Rayqal, si pembuat kek di cafe mereka mencintai sabrina dan orang kanan arees, Faizul juga menyayangi arees.

cinta mereka goyah pabila arees tidak mahu mengecewakan keluarganya dan orang2 di sekelilingnya. kerana itu dia putuskan membawa diri jauh dari orang2 yang dia cintai.

ok..sinopsis cukup di situ..bagi sapa nak tahu endingnya..jangan lupa baca sampai habis..jom terjah BARISTA untuk tahu kisah selanjutnya tentang Arees dan cinta hatinya.

That is Mine!! [slow update]Where stories live. Discover now