~What's going on?~

6.3K 501 122
                                    

* Flashback*

-15.09.2013/ Αμερικη, Μαϊάμι

Είχε περάσει σχεδον 1 εβδομάδα απο τοτε που μπηκα στο Λύκειο. Μια σπίθα ελπιδας φωτιζε μεσα μου κανοντας με να πιστεψω πως ολα θα ειναι διαφορετικά αυτην την χρονια αλλα και αυτη εσβησε ακριβως την επομενη μερα.

Αυτη η Υβόννη τους ειχε στρεψει ολους εναντίον μου. Και το πιο τραγικο απο ολα ειναι πως δεν ηξερα καν τον λογο! Ακομα δεν μπορω να τον καταλαβω.

Δεν της ειχα κανει κατι, ουτε που την ηξερα. Μαλλον επειδη ημουν το πιο ευκολο θυμα στην ταξη. Και αυτο ηταν που μισουσα τοσο πολυ στον εαυτο μου.

Ημουν ησυχη και επιμελης. Δεν εδινα ποτε την αφορμη σε κανεναν για να με σχολιασει αλλα απο οτι φαινεται η Υβοννη δεν χρειαζοταν λογο για να με μειωσει.

Ηταν το λεγομενο famous girl που ηταν γνωστη και στις τρεις ταξεις του σχολειου.

Μπορει να κανει οτι θελει με την ζωη της, δικαιωμα της, το μονο που ηθελα ηταν να μην με επηρεάσει.

Οσο αφορα τον Στιούαρτ...
Ακομα δεν μπορω να τον ψυχολογησω αυτον τον ανθρωπο.
Την μια ηταν καλος μαζι μου, την αλλη ψυχρος...

Ολοι ξερουμε πολυ καλα ποσο αρνητικα επηρεάζουν οι κακες παρεες.

Αυτο ίσχυε και στην συγκεκριμένη περιπτωση.

Η γνωστη τετραδα φωτια οπως την αποκαλουσε χαρακτηριστικα η Κελι, δεν υστερουσε απο τις κακες συνήθειες της Υβόννης.
Βεβαια, ο Τζεισον δεν με ειχε κοροϊδέψει ποτε. Ο ρολος που ειχε αναλαβει καθε φορα που γινομουν το θυμα της παρεας του ηταν αυτος του αμέτοχου θεατη.

Ομως ο ρολος του λιγες μερες μετα αλλαξε δραστικα... Προς το χειροτερο.

Μια απο τις πολλες βροχερες μερες του φθηνοπορου στο Μαϊάμι, αφου φτάσαμε στο σχολειο με την Αλινα, καθίσαμε στην εισοδο λιγάκι για να περιμενουμε την Κέλι. Καθε μερα αυτο καναμε, οποτε δεν πιστευα η βροχη να μας στεκόταν εμποδιο.

Τοτε ομως ηρθε ο Τζέισον και εκατσε ακριβως διπλα μας για να φτιαξει το μαλλι του.

"Πφφ γιατι βρέχει παλι ρε ...."

Δηλωσε φανερα ενοχλημένη η Αλινα φτιάχνοντας το ισιο μαλλι της που βραχηκε ελαφρώς.

"Ναι ρε, τζάμπα δυο ωρες ισιωμα."

Την ειρωνευτικα ελαφρως πειραζοντας την αλλα μολις ακουσε το απροοπτο γελιο του Τζεισον αντεδρασε τελειως διαφορετικα απο οτι περιμένα.

I'm the Player now (Υπο διόρθωση)Where stories live. Discover now