Ζακ: Που εισαι ρε μαλακα; Εισαι χαμενος εδω και με--...Ειπε και εμεινε να με κοιταει απο πανω μεχρι κατω και μετα γυρισε προς του Τζεισον.
Ζακ: Και να ο λογος που χαθηκες....
Τι εγινε Σνοου; Βλεπω δεν εχασες στιγμη! Τι, bye-bye παρθενιά;
Μαγδαλενα: Βουλωσε το!
Τζέισον: Κοψε τις μαλακιες! Δεν ειναι αυτο που νομιζεις!
Ζακ: Και τι μπορει να ειναι, οταν βλεπω αυτην ντυμένη... ετσι και να ειστε και οι δυο λαχανιασμενοι.
Τζεισον: Ειναι αρρωστη, και η μαμα με εβαλε να την προσέχω, επειδη θα ερθει αργα.
Μαγδαλενα: Μου αρεσει που του δινεις και αναφορα! Ελεος ρε! Ανεξαρτητοποιήσου λιγο απο την παρεα σου! Δεν θα σε δείρουν αμα εστω και μια φορα θα τους πεις την αληθεια!Ειπα και ανέβηκα πανω. Σχεδον..
Πριν μπω μεσα στο δωματιο, ακουσα να μιλανε για εμενα και εκατσα στην ακρη της σκαλας και αρχισα να ακουω την συζητηση.Ζακ: Τι σκατα;;
Τζεισον: Μπορεις να μου πεις γιατι ηρθες;
Ζακ: Επειδη ελειψες στο αφεντικο! Ξερεις οτι δεν θελει να λειπει κανενας στα μαθηματα. Θες να μπλεξεις; Ασε αυτην την πουτανα και τσακισου να ερθεις στο Ξ.Μ.Θ οσο πιο γρηγορα γινεται.
Τζεισον: Πρωτον μην την λες ετσι! Δευτερον δεν μπορω να ερθω σημερα. Ισως ερθω αυριο, κατα τις 8.
Ζακ: Κανόνισε αυτο το "Ισως" να μην υπαρχει! Αυριο στις 8!Πουτανα; Με ειπε Πουτανα το μυγοχεσμα! Εχε χαρη εφυγε, γιατι θα τον ειχα γδαρει! Παλιο μαλακα!
Ο Τζεισον ανακατεψε νευρικα τα μαλλια του και εγω σηκωθηκα για να παω προς το δωματιο μου σκεπτόμενη αυτα που μολις ακουσα.
Τι στο καλο ειναι το Ξ.Μ.Θ.;;;
Που εμπλεξε;Τι ηταν ολες αυτες η βλακειες ελεγε ο αλλος; Ποιο αφεντικο; Ποια μαθηματα;Εκατσα στο κρεβατι και στηριξα το κεφαλι μου βαζοντας τους αγκώνες στα γόνατα ξεφυσηξα.
Τοτε μπαινει μεσα στο δωματιο ο Τζεισον, και απο τον φοβο μου τινάχτηκα.
Ηρθε και εκατσε στα γόνατα μπροστα απο εμενα.
Περασε μια τουφα πισω απο το αυτι μου και με εκανε να τον κοιταξω σηκώνοντας το κεφαλι μου απο το πιγούνι.Τζεισον: Δεν ηθελα να σε τρομαξω.
Μαγδαλενα: Δεν τρομαξα. Απλα ξαφνιάστηκα.Γελασε στραβα και μου έπιασε το χερι.
Τζεισον: Μαγδαλενα... Δεν το ειπα πριν επειδη δεν ηξερα πως θα το παρεις εσυ. Δεν ηθελα να πω κατι που μπορουσε να σε στεναχωρεσει, οποτε κρατησα ουδέτερη σταση.
Μαγδαλενα: Γιατι φοβασαι τοσο να δειξεις τα συναισθηματα σου στους φιλους σου;
Τζεισον: Επειδη δεν υπαρχουν.
Μαγδαλενα: Αα ωστε δεν υπαρχουν....
Και για εσενα ολο αυτο που εγινε πριν λιγα λεπτα τι ηταν; Παιχνιδι; Εε φυσικά τι ρωταω!
YOU ARE READING
I'm the Player now (Υπο διόρθωση)
RomanceLena: Δεν θα με χασεις, επειδη ποτε δεν με ειχες. Του ειπα αποτομα και απομακρυνθηκα απο κοντα του κοιτωντας τον με ενα βλεμμα που ξεχείλιζε απο μισος. Jason: Τιι; Απόρησε ξαφνιασμενος απο το ακουσμα της δηλωσης μου. Lena: Αυτο που ακουσες! Δεν μπ...