*Τζιν Τζιν Τζιν*
Μια παράκληση πριν ξεκινήσετε να διαβαζεται...
Εχω ανεβασει μια καινούργια ιστορια, το 1/4 τωρα θα λετε: Το πολυ μου χεστ...*,
το αλλο 1 ποσοστο θα λεει: και εμας τι μας νοιαζει,
το αλλο: εδω σε αυτο δεν βαζει στην ωρα του εβαλε και 3 βιβλιο το ζωο και
τοο τελευταιο ποσοστο που αμφιβαλω αμα υπαρχει θα λεει: Βουαουυυ, καινουργιο βιβλιο! Παω να ριξω μια ματια.Ωραια, εγω απευθυνομαι στο σχεδον ανύπαρκτο τελευταιο ποσοστο και σας παρακαλω αμα βαριέστε, μπείτε για να ριξετε μια ματια.
Και η ιστορια λέγεται My asshole husband! Oo νααιιπ!
Εσεις που θα πατε να το δειτε σας αγαπαω λιγο παραπανω!
Και τωρααα η συνεχεια!
'Μαγδαλένας Ποβ'
Δεν πρόλαβα καν να αντιδρασω στο φιλι που μου εδωσε ο Κριστιάν και αμεσως ο Τζεισον τον ειχε πιασει απο τον γιακά και του εχωσε μπουνια στο προσωπο.
Μαγδαλενα:" Τζ-Τζεισοννν τι κανειςς;!"
Ο Κριστιαν συνέρχεται αμεσως απο το χτυπημα του Τζεισον και του ανταποδιδει χτυπώντας τον δυνατα.
Τσιριξα αθελα μου λογω του αποτομου χτυπηματος του Κριστιαν και καλυψα το στομα με τις παλαμες.
Τζεισον: "Πουστη, πέθανες!"
Του φωναξε έξαλλος σκουπιζοντας το αιμα που κυλούσε απο το σκισμένο του χειλος και του ξανα επιτεθηκε βαρωντας τον αλύπητα ετσι οπως ειχε μαθει να βαραει.
Μαγδαλενα: "ΤΖΕΙΣΟΝΝ! ΦΤΑΝΕΙΙΙΙ! ΜΕ ΑΚΟΥΥΥΣ;
Τον επιασα απο το μπρατσο και τον τραβηξα προς τα πισω αλλα ματαια, το μονο που καταφερα ειναι να πεσω φαρδια πλατια στο πατωμα χτυπωντας δυνατα τον πισινο μου.Ειχαν πιαστει στα χερια και δεν υποχωρουσε κανενας τους! Ουτε καν δεν τους πτοησε που ειχα σωριαστει κατω!
Σηκωθηκα γρηγορα με χιλια ζορια και την στιγμη που ο Τζεισον ειχε χτυπησει τον Κριστιαν στην κοιλια κανοντας τον να διπλωθει απο τον πονο και μονο τοτε βρηκα την αφορμή να μπω αναμεσα τους και να τον κρατησω για οσο μπορουσα μακρια απο τον Κριστιαν.
Μαγδαλενα: "Τι στο καλο νομιζεις οτι κανεις; Αφου σου ειπα πως ολα ηταν ενα ψεμα τι καθεσαι και τον χτυπας;"
Του φωναξα καθως μαχομουν να τους κρατησω σε αποσταση. Ο Τζεισον μολις ακουει τι ειπα με κοιταξε με ενα σκληρο υφος και ξανα έστρεψε το βλεμμα του προς τον Κριστιαν που ειχε σηκωθει πια στος υψος του και μας πλησιασε κοιτωντας με ενα δολοφονικό βλεμμα τον Τζεισον αλλα δεν εκανε καμια περεταίρω κινηση.
YOU ARE READING
I'm the Player now (Υπο διόρθωση)
RomanceLena: Δεν θα με χασεις, επειδη ποτε δεν με ειχες. Του ειπα αποτομα και απομακρυνθηκα απο κοντα του κοιτωντας τον με ενα βλεμμα που ξεχείλιζε απο μισος. Jason: Τιι; Απόρησε ξαφνιασμενος απο το ακουσμα της δηλωσης μου. Lena: Αυτο που ακουσες! Δεν μπ...