Αφου βγήκαμε απο το νοσοκομειο και ολα οσα συνεπάγονται με αυτο πηγαμε στο σπιτι... Της κ.Μιραντας.Οσες φορες και να κοιτούσα τον Τζεισον ειχε ενα σπαστικο χαμογελο στην μουρη του που ηθελα να τον δειρω! Τι νομιζει πως θα του κατσω και ολας που ηρθα σπιτι του;;
Θα δουμε τι σκαρώνει και αυτος!Μπηκαμε μεσα στο σπιτι και εγω δεν ηθελα να συνεχίσω αλλο να κοιταω αυτον να χαμογελαει σαν χαζοχαρουμενο και μπηκα αμεσως στο ψητο.
Μαγδαλενα: Κ.Μιραντα εμ επειδη ειμαι λιγο αδιάθετη, θελω να ξαπλωσω. Που θα ειναι το δωματιο μου;
Μιραντα: Εμμ δεν το ειχα σκεφτει ακομα, η μια στον ξενώνα και η αλλη.... στον καναπε αποκλείεται!...
Τζέισον: Να κοιμηθεί η Νατ στον ξενωνα και η Λενα στο δωματιο μου και εγω στο σαλονι, δεν εχω θεμα.
Τι σκαρώνεις παλιιι;;;;
Μαγδαλενα: Οχι, και εγω μια χαρα βολεύομαι με τον καναπε.
Μιραντα: Τι λες κοριτσι μου, με τιποτα. Θα κοιμηθείς στο δωματιο του Τζεισον για οσο χρειαστει!
Τζεισον: Αντε ελα να σου δώσω καινουργια παπλώματα για να κοιμηθείς...
Μιραντα: Ναι και στον ξενώνα εχω την νυχτικά σου.
Γιατι ειναι τοσο απελευθερωμένη αυτη η γυναικα;;
Κοιταξα με ενα βλεμμα την Νατ που φωναζε βοηθεια αλλα αυτη κοιτουσε αλλου καθως προσπαθουσε να με αποφυγει γιατι με το ζορι κρατουσε το γελιο της.Ο αλλος μου επιασε το χερι και με τραβηξε μαζι του προς το δωματιο. Μπηκαμε μεσα και εκλεισε την πορτα.
Μαηδαλενα: Αντε δωσε το παπλωμα να τελειώνουμε.
Ειπα, καθως γυρισα να κοιταξω το κρεβατι.
Τοτε ενοιωσα τα χερια του να τυλίγονται γυρω απο την μεση μου φιλώντας μου το λαιμο.
Τζεισον: Γιατι ειναι αδιάθετο το μωρο μου, μηπως θελεις λιγο μασαζ, η προτιμάς αγκάλιασες και φιλακια;
Μαγδαλενα: Προτιμώ σφαλιαριτσες και μπουνιες, συμφωνεις;
Ειπα και τον έσπρωξα.
Πλησιασα το κρεβατι και σηκωσα το παπλωμα του για να το αλλαξω.
Τοτε με πιανει απο την μεση με γυρναει και με ριχνει στο κρεβατι ανεβαίνοντας απο πανω μου.
Μαγδαλενα: Γαμωτο Τζέισον, ξεκολλα! Ασε με!
Τζεισον: Μετα απο ενα φιλακι!
YOU ARE READING
I'm the Player now (Υπο διόρθωση)
RomanceLena: Δεν θα με χασεις, επειδη ποτε δεν με ειχες. Του ειπα αποτομα και απομακρυνθηκα απο κοντα του κοιτωντας τον με ενα βλεμμα που ξεχείλιζε απο μισος. Jason: Τιι; Απόρησε ξαφνιασμενος απο το ακουσμα της δηλωσης μου. Lena: Αυτο που ακουσες! Δεν μπ...