Σε θέλω τόσο....

7K 580 41
                                    

Ο Τζόναθαν παρέσυρε την Λίζα μακριά από την εταιρεία, θέλοντας να μιλήσουν κάπου ήσυχα, ήρεμα, για όλες τις λεπτομέρειες  σχετικά με το νέο εγχείρημα που  ξεκινούσαν και στο οποίο αποκλειστικά υπεύθυνη ήταν η ίδια.. Μα αν τον ρωτούσες, το μυαλό του δεν ήταν στ' αλήθεια εκεί.....Η σκέψη του ξεστράτιζε διαρκώς και του ήταν αδύνατον να συγκεντρωθεί τώρα που ήταν τόσο κοντά της. Θαρρείς και το σώμα του την αναγνώριζε, λες και μια αόρατη δύναμη τον τραβούσε σ'εκείνη, λες και ήταν η πηγή της ενέργειας και της ζωτικότητάς του....

Διάολε! Είχε κάνει ένα μαγευτικό ταξίδι, με υπέροχες εμπειρίες και εξαιρετικές  γνωριμίες που του είχαν εξασφαλίσει το μέλλον. Ένα λαμπρό, ευοίωνο, μα πάνω απ'όλα κυρίαρχο μέλλον που τόσο καιρό με την τραγωδία του, είχε κοντέψει να καταστραφεί....

Και ενώ έπρεπε να είναι ενθουσιασμένος με το καινούριο αυτό ξεκίνημα, το μόνο που σκεφτόταν, το μόνο που ήθελε ήταν εκείνη....

Τον αποσυντόνιζε, αφού μοναδικός σκοπός του ήταν η κατάκτηση της κορυφής για την εταιρεία του και τίποτε άλλο! Αφού η καρδιά του είχε θαφτεί μαζί με την Μύριαμ σ'εκείνα τα βαθιά, αφιλόξενα νερά....Αφού ακόμα και αν ήθελε -που δεν ήθελε βέβαια- δεν είχε ούτε τον παραμικρό χρόνο ν'αφιερώσει σε μια κανονική σχέση...

Όχι, ήθελε την ελευθερία του, καθαρά και τελειωτικά και δεν θα άφηνε καμία σαρκική έλξη να μπει εμπόδιο στην ησυχία και την ηρεμία του! αποφάσισε και πάλι και γύρισε αργά να την κοιτάξει όταν ένιωσε το διαπεραστικό της βλέμμα πάνω του που δήλωνε ξεκάθαρα τί ήταν αυτό που ζητούσε εκείνη....Την κοίταξε για λίγο ακόμα και  μια βαθιά ικανοποίηση γέμισε τα πνευμόνια του με ένα απίστευτα αναζωογονητικό αέρα, αφού όλο το κορμί της του έδειχνε πόσο τον ήθελε...

Την κοίταξε για λίγο ακόμα και  μια βαθιά ικανοποίηση γέμισε τα πνευμόνια του με ένα απίστευτα αναζωογονητικό αέρα, αφού όλο το κορμί της του έδειχνε πόσο τον ήθελε

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Η Λίζα, τον παρατηρούσε όση ώρα οδηγούσε σιωπηλός προς το εστιατόριο στο οποίο θα είχαν το πρώτο τους επαγγελματικό ραντεβού μετά από τόσες εβδομάδες. Και ένιωθε τώρα την καρδιά της να χτυπά δυνατά  ξέροντας πως, εκτός από τις εξετάσεις που θα έδινε σ'ότι αφορά την επαγγελματική της κατάρτιση και αποδοτικότητα, θα έδινε και άλλες, που θα αφορούσαν την μεταξύ τους σχέση ή όπως αλλιώς θα μπορούσε αυτό να ονομαστεί....

Μόνο Μαζί Σου Μπορώ....Where stories live. Discover now