ㄞ ; Disguise.

1.8K 157 2
                                    

"Kau sengajakan buat aku terseksa macam ni ? Kau sengajakan? Kau tahu tak! Kau tu mate aku! Setengah nak mati aku cari kau! Kau tahu tak! Kau memang cari nahas!" Jerkah Jimin geram di hadapan Mijoo,tubuh mijoo ditolak ke dinding,langsung tiada perkataan yang lembut keluar dari mulut lelaki itu,dia sudah di amuk dengan perasaan geram,sekali gus,sisi vampirenya yang sudah lama ditahan dan dijaga mula menguasai dirinya,mata biru jimin langsung tidak lekang mencerlung ke arah mata bundar mijoo.

"Ya,ya ha-hajima" kata mijoo,matanya sudah menakung cecair tunggu masa sahaja mahu menitis,tanganya cuba menolak dada jimin dari menekannnya ke dinding,namun tiada langsung kesan ke atas jimin.

"Takut ? selama ni aku tahan je dengan perangai kau ni,kau tahu tak ? Aku sayang kau lebih dari nyawa aku ? Kau tahu tak?" Tanya Jimin mendatar,air mata terus merembes keluar,mijoo mengeleng perlahan.takut dengan kelakuan jimin yang tiba-tiba berubah drastik.

"Ji-jimin,le-lepaslah"

"arghhh!" mijoo terus menjerit,sekaligus dia merasakan yang dirinya terbaring di atas benda lembut,matanya dibuka.

"apa ni jimin!" Jerit mijoo,tangannya yang digengam jimin cuba di ronta,namun gagal,jimin sudah berada di atasnya,ni bilik siapa?

"Aku geram ! Aku geram dengan kau! kenapa kau ni pentingkan diri kau? Omma appa kau dah takda! Aku nak buat apa lagi! Kau ingat aku tuhan nak hidupkan diorang balik?! Kenapa kau letak beban kau dekat aku ? Dekat kitorang!" Marah Jimin lagi,dadanya berombak menahan marah.

"Jimin! Lepaslah!" mijoo meronta-ronta,jimin senyum sinis,mata tu,mata tu bukan jimin!

"Jimin! Ni bukan awak! wake up jimin!" Jerit Mijoo,jimin tiba-tiba memicit kepalanya,cuba melawan kuasa yang berada di dalam tubuhnya.

"Jimin! "

"Arghh!" Jimin pula mengerang kesakitan,matanya kembali normal,tapi sekejap sahaja warna biru itu kembali membuatkan Mijoo kecut perut.

"Aku takkan lepaskan kau kali ni,kenapa kau tak perasan hah semua ni ? selama ni aku layan kau,takkan kau tak perasan yang aku suka kau?" tiba-tiba suara Jimin bertukar.

"Kihyun" mijoo meneka,jimin senyum sinis.

"kihyun ? Betul tekaan kau,jimin ni bodoh kau tahu tak? dia buat kau macam hamba dia,macam aku tak tahu,kau tak cintakan dia sebenarnyakan?" Jimin senyum sinis.

"No! Aku cintakan dia! Kau! Kenapa kau buat aku macam ni hyun! Kaulah kawan baik aku dari first aku masuk sekolah ni! Kau kenapa! " mijoo meronta-ronta apabila jimin mula mencium lehernya.

"Sakit hyun! Hajima! Pabo sekkya!!!" Jerit Mijoo,tanganya sudah memegang bahu jimin,terasa sakit di lehernya,terasa satu benda tajam menusuk masuk ke dalam lehernya.

"Manisnya darah kau,aku suka" jimin melemparkan senyuman sinis,bibir Mijoo terus diciumnya rakus.

"Hajima! Aku benci kau hyun! Sekkya! Michi sekkya!" Mijoo sudah mengalirkan air matanya,dia mengemamkan bibirnya,kihyun memang tak guna!

"jangan la macam ni chagiya,i almost done with your hot body and your sweat blood,emm" bisik jimin di telinga Mijoo,gigi taring itu kembali menusuk ke dalam leher jinjang mijoo.

*****

"Hyung rasa Jimin buat hal lagi" kata Jin,terus mereka berenam berhenti berjalan,masing-masing melepaskan pandangan ke arah Jin.

"Buat hal? Budak ni memang nak kena lah!" Dengus V sambil mengetap bibir.

"Cari dia,dia dekat bilik,kau bunuh je dia"

Zapp!

Terus suara itu hilang,Jungkook menekan-nekan telinganya,seperti ada renjatan elektrik pula di dalam otaknya selepas suara-suara kecil itu hilang.

"Dalam bilik? Bunuh dia?" Gumam Jungkook,Otaknya sudah mentafsirkam bahawa jimin yang dikatakan oleh aura pelik itu tadi,tadi kenapa bilik?

"Mijoo? Mijoo mana mijoo?" Tanya Jungkook tiba-tiba,mereka semua tercenggang,orang tengah sibuk cari Jimin dia pula tanya pasal Mijoo.

"Mijoo? Kenapa dengan dia? Mana la kitorang tau" jawab Rapmon sambil menyelupkan tanganya ke dalam.poket seluar.

"Shit! Bilik!" Terus mereka semua hilang dari penglihatan,mereka semua langsung tidak bersedia untuk menghilangkan diri tapi disebabkan kuasa Jungkook yang agak kuat dan luar biasa dari mereka,dia dapat menarik mereka sekali untuk menghilangkan diri.

"Hajima" Mijoo sedaya upaya menolak dada bidang jimin,dia tahu,ini bukan jimin,sudah terang menerang lagi ini Kihyun,kihyun yang menggunakan tubuh Jimin.

"Michi sekkya! Lepaslah!" Dengan kudarat yang ada mijoo menolak lagi dada bidang Jimin yang menekan-nekan tubuhnya ke dalam tilam.

"Kau boleh senyap tak!" Jerkah Kihyun tidak berperasaan di depan muka mijoo,terus leher mijoo menjadi sasarannya lagi, terus gigi taring itu lenyap masuk ke dalam leher jinjang Mijoo.

"S--sakit! " gumam Mijoo,air matanya sudah mengalir,sungguh dia sakit apabila diperlakukan sebegitu,orang yang selama ini dia percaya,dia anggap sebagai kawan rapat sanggup memperlakukan sebegini,kihyun memang kejam!

"Dasar gila! Jimin! Kau buat apa!" Selepas mereka berenam berada di dalam bilik kecil itu terus jungkook menerpa ke arah Jimin,tubuh sasa jimin di tarik lalu di tolak ke atas lantai,satu tumbukan penuh berperasaan dilepaskan ke pipi Jimin.

"Gila! Hyung memang gila!" Satu lagi tumbukan melekap ke pipi Jimin,habis pecah bibir lelaki itu dikerjakan Jungkook.

"Mijoo! Ya Tuhan! Kau okay tak ni! Dasar tak guna punya jimin! Dia buat apa dekat kau ni!!" Jerit V,terus dia menerpa ke arah Mijoo,gadis itu sudah keletihan,habis mukanya sembam dan merah,tak guna punya Jimin!

Mijoo cepat-cepat menarik comforter tebal itu menutupi tubuhnya yang langsung tidak dilengkapi walaupun secebis fabrik,V cepat-cepat menolong gadis itu,tubuh Mijoo didadap seketika,tiba-tiba dia rasa nak nangis.

"Mijoo,jangan lah nangis,kau buat aku nak nangis jugak lah!" Kata V dia sudah mahu menangis,alahai sebaknya rasa.

YES,IM VAMPIRE | PJMWhere stories live. Discover now