Nobody's point of view.
Historie jednotlivých spolků a samotného bývalého Syndikátu je v Ženevě omývána stále dokola. Vznik nejmocnější zločinecké organizace v tomto neutrálním státu je něco, co se bez problémů zapsalo do dějin. Učebnice dějepisu nabízejí různé spisy a okolnosti o tom, jak tento obchodní komplex vzniknul.
Začátky Syndikátu se datují na počátek devatenáctého století - tudíž někde okolo roku tisíc osm set. Kartel drogových dealerů, překupníku se zbraněmi, auty a bílým masem je známý již dvě stě osmnáct let. Příčiny jeho vzniku byly jednoduché, cílem bylo ovládnout co největší území a zbohatnout. Zakladatel Adrian Cuvier věděl, že jedinou možností, jak vydělat peníze rychle a snadno, je rozjet nelegální business. Ovšem pro své zájmy potřeboval, aby samotný Syndikát nebyl nikdy podezřívám z obchodování s černým trhem.
Proto založil první spolek ze všech - Naje. Najové - volně přeloženo z latiny jako kobry - měli z počátku na starosti všechno. Skládali se z lidí, kteří zůstali žít na okraji společnosti. Bylo jedno, jestli to byli muži, ženy nebo děti. Všichni si museli být rovni. Prvním prostředkem obchodování se staly samozřejmě zbraně. Po zbraních byla neuvěřitelná poptávka. Hned po nich lidé poptávali drogy - oblíbeným požadavkem byl například kokain. S vznikem Najů taktéž začali v Ženevě první krádeže silničních automobilů. V neposlední řadě Najové pásli prostitutky.
Adrianovi však bylo jasné, že takto mohutný spolek by mohl chtít jednou více a více. O Najích je dodnes známo, že jsou ze všech spolků nejagresivnější. Neberou si servítky s ničím a jejich členové obyčejně byli v sektoru A, když bylo potřeba, aby se z něho dostala jakákoliv důležitá informace, nebo bylo třeba člověka potrestat za jeho zradu.
Aby se členové Najů odlišili od těch ze Syndikátů, nechaly si obě strany udělat tetování. Členové Syndikátu měly symboly různých ornamentů na kloubech pravé ruky. Najové dosáhly svého jména a na pravou paži si nechali tetovat kobry s otevřenýma tlamama. Taktéž byly pro spolky typické barvy. Syndikát se nepřestával oblékat formálně ve všech odstínech šedé a bílé. Najům patřily černé a červené.
Taktéž bylo potřeba rozdělit okolí. Ze začátku to bylo snadné. Syndikát měl střed města a Najové jeho celé okolí. Tudíž Adrianovi o to více hořelo za zadkem, když celé jeho impérium mělo být obklíčeno těmí, jenž mu měli sloužit. A jako každý poddaný lid, i Najové měli tendenci se bouřit. Proto bylo potřeba na jejich obrovskou část zatlačit a rozdělit je do dalších spolků.
Proto vznikly Midnight Starové - půlnoční hvězdy. Najové byli zatlačeni pouze na sever města, Midnight Starové dostali ten zbytek. Jejich úkolem bylo vydělávat v oblasti tehdejších barů, později hospod a diskotékových klubů. Aby toho nebylo málo, na starost dostali obchod s bílým masem. Ve svých klubech pásli holky, které následně převáželi do okolních států za nemalé peníze. Jejich poznávacím znakem byly vytetované hvězdy na levém rameni, které se táhly v dlouhém pruhu až na krk. Momentálním šéfem spolku je Serena Quatrocchi. Jejich symbolickou barvou je žlutá.
Dalším důležitým spolkem se stala Vipera - volně přeloženo jako zmije, přesněji v tomto případě jako drak. Poté, co se Midnight Starové usídlili na východě Ženevy, dostali Viperové na starosti jih. Jejich úkolem bylo prodávat, převážet a pašovat drogy. Nejdříve se jejich obchod soustředil na všechny omamné látky, později se začal koncentrovat pouze do obchodu s heroinem. Jejich členové byli ve většině případech samotnými uživateli drog, proto byla u tohoto spolku vyšší úmrtnost než u jiných. Poznávacím znamením byl vytetovaný drak na levém předloktí. Šéfuje jim Rachel Christo. Náleží jim zelená barva
ČTEŠ
Hopeless
Fanfiction"Láska je cit, který si vymysleli lidé, aby měli omluvu pro své naivní chování."