Chapter 10 - Nejsem ničí děvka

15K 762 29
                                    

Zayn se ani nepohne, jakmile na něho Harry promluví. Pořád mě jeho čokoládové oči pozorují a jediný pohyb, který vykoná, je zvednutí koutků do úsměvu. Koukám se na něho a pak moje oči zabloudí k Harrymu. Pohled jeho oka je ledový. Můžu říct, že zeleň je o odstín tmavší, než je jeho obvyklá barva.

"Víš, Lisso, že nahoře jsou šukací pokoje?" Zasvětí mě Zayn do tajů vrchu opět. Schválně to řekne hlasitě, aby ho Harry slyšel. 

"Kurva, to fakt ne." Harry se o pár kroků přiblíží. "Jestli okamžitě nevypadneš, budou kusy tvého ksichtu sbírat všude po místnosti."

"Copak, Stylesi, Syndikát ti nedodává dost děvek?" Zayn se neotáčí a pořád se dívá na mě. Usmívá se. Zpozoruju, že si skousává ret a jeho oči putují z mých do mého výstřihu. Je mi to nepříjemné, ale nemám s tím, co dělat. Pořád mě blokuje.

"Seru na Syndikát. Kurva, já snad něco řekl, ne?!" Harry chytí Zayna za lem trička a otočí ho čelem k sobě. Celý klub začíná postupě odvracet pohled od velkoplošné obrazovky na ty dva přede mnou.

Zayn se Harrymu vytrhne a tričko si ještě spraví. Pořád mu na tváři hraje pobavený úsměv. Harry naopak nevypadá, že by se bavil. Celý ten mužský testosteron začíná být cítit všude kolem. Napjatá atmosféra se dá krájet. Nikdo se neopovažuje mezi ty dva vstoupit. Připomíná to souboj titánů - už jim chybí jenom akce.

"Hele, hoši, to vážně ne." Přece jen někdo mezi ně vstupuje. Jeff samozřejmě neschází dolů a mluví s nimi prostřednictvím mikrofonu. "Jestli se chcete prát, tak padejte nahoru. Taťka Jeff tady žádný zkurvený konflikt nechce."

Vůbec to nevypadá, že by to Harryho nebo Zayna trápilo. Oba nespouští pohled jeden z druhého. Zayn je ten, kdo stále vypadá z celé situace pobavený.

"Co si vůbec o sobě myslíš, Stylesi? Že ti to tady celé snad patří?" Zayn roztáhne ruce, aby dodal svým slovům důraz. Do obličeje mu nevidím, protože stojí zády ke mně, ale moc dobře vidím Harryho reakce. Obočí mu víc sjede dolů, jak se zamračí a pěsti začíná zatínat. Hádám, že je to síla vůle, jinak by už zřejmě Zaynovi dávno vrazil.

"Jsem tady rozhodně víc, než je ta tvoje arabská prdel."

"Prosím tě. Jakoby ta britská byla lepší, že? Vždyť se na sebe podívej! Vznikl jsi ze seskládaní sraček!" Zayn se vlastním slovům zasměje. Uslyším smích i z davu, a když se rozhlédnu, uvidím spoustu lidí, kteří na pravé paži mají vytetovanou kobru. 

"Kurva, tak to jsem se zasmál." Harry neskrývá ironii a protočí oko. "Já to řeknu na rovinu. Ať v tom kurva máme jasno, jasný? Ta holka je moje." Rozhlédne se do okna. "Je moje, jasný?!" zakřičí na celý klub. "Kurva, že jo! Kdo na ni ještě jednou položí ty svoje zatracený hnáty, tak mu je přerazím! A líto mi to fakt nebude."

Zayn zacouvá, aby mohl stát vedle mě. "Stylesi, ty se nikdy nepolepšíš, co? Ty si asi myslíš, že nikdo neví, žes tu holku unesl, co? Když jsou toho plný noviny a televize."

Harry pozvedne obočí. "Vypadám kurva na to, že se starám? Tak mě udej, Maliku. Uvidíš, jaká pak budeš sračka. Oh, promiň. Ty už sračka jsi."

Podle toho, jak se Zayn vedle mě napne, můžu odhadnout, že i on už ztrácí trpělivost. Je to jenom otázka času, kdy se ti dva po sobě vrhnou. Nikdy se o mě žádný kluk nepral a teď by měli snad největší hajzlové z celého Švýcarska? To jsem dopadla. 

"Já jsem sračka, Stylesi?! To ty jsi utekl při první příležitosti do Syndikátu!"

"Při první příležitosti?! Zatkli mě, ty bastarde!" Harry se přiblíží. "Zatkli mě, protože vy všichni do jednoho jste hajzl vedle hajzla!" Naštvaně chytí Zayna za tričko a kouká se mu do očí. Polekaně od nich odskočím. Harry nevypadá, že bych ho momentálně zajímala, a Zayna zády nalepí na barový stůl. Samozřejmě, že se z celého klubu ozvou polekané zvuky. Kluci, kteří mají na rukou vytetovanou kobru, se začínají blíže přisouvat.

HopelessKde žijí příběhy. Začni objevovat