34

1.4K 145 35
                                    


[ ארבעה ימים אחר כך, יום חמישי ]

"יום הולדת שמח סופיה!!" כולם קראו אחרי שנכנסתי למועדון. צחקתי וחיוך רחב התפרס על פניי כשראיתי את השותפות שלי לחדר, אח שלי וקיילי, את איתן וקייד. הסתכלתי על ג'ואי שחייך וחיבקתי אותו לפני שהלכתי לחבק את כולם ואמרתי להם תודה.

שמונה מהאנשים שאני אוהבת נמצאים במועדון, אולי זה לא הרבה אבל זה לגמרי מספיק בשבילי. ג'ואי בילה איתי את כל הצהריים עד הערב, עד שהביא אותי לכאן. הם ארגנו פה שולחן עם חטיפים ועוגה יפה קנויה.

אימא שלי ואבא שלי התקשרו מוקדם בבוקר כדי לאחל לי מזל טוב והם לא הפסיקו להגיד לי שהם מתגעגעים אליי. אני לא מאמינה שאני בת שמונה עשרה היום. אני מתרגשת כל כך.

את כל הערב בילינו בקריוקי, אכילת חטיפים ועוגה, אחר כך ראינו סרט. כשהסרט הסתיים הם שוב שרו לי יום הולדת שמח, בפעם המי יודע מה מאז שנכנסתי למועדון והרימו אותי על כיסא תשע עשרה פעמים. לא צחקתי כל כך הרבה בחיים שלי כמו שצחקתי הערב.

כשישבנו על הפופים ושמנו שוב סרט נזכרתי ביום הולדת שבע עשרה, עם כל החבורה הקודמת שלי ועם עוד אנשים שהייתי מדברת איתם והכירו אותי. היו משהו כמו עשרים ומשהו תלמידים במועדון לכבודי. עכשיו יש כאן שמונה. אני לא מתלוננת אבל זה מזכיר לי את כל המצב. זה מזכיר לי שכולם התרחקו ממני.

היילי שלחה לי הודעה ורשמה לי מזל טוב. רק ממנה קיבלתי הודעה. לא דיברנו מאז יום ראשון שהיא הבטיחה לי שהיא תוכיח לי שג'ואי הוא לא מי שאני חושבת שהוא. אני לא יודעת מה קורה עם זה. כנראה היא הבינה שאין לה שום הוכחות ואולי היא החליטה להפסיק עם ההצגה הזאת של ג'ואי איים עלינו. נאנחתי מהמחשבה על כך אבל אז התרכזתי בסרט הנוסף.

[ יום אחרי, יום שישי, נ.מ כללית ]

לילה.

היילי הולכת לכיוון בניין בית הספר כמו שאמרו לה בהודעה ממספר חסום. היא מרגישה טיפשה בגלל שעשתה את זה, היא הייתה צריכה להגיד למישהו לבוא איתה. הטלפון שלה מקליט הכל בתור סרטון. ברגע שהגיעה ועמדה מול הבניין ליבה התחיל לפעום במהירות ובחוזקה, הרגשה רעה תקפה אותה ובאותה שנייה היא החליטה להסתובב וללכת, מי שזה לא יהיה היא לא תסתכן, היא מפחדת.

כשהסתובבה היא התנגשה בחזה קשה וצווחה, נרתעת לאחור לתוך חזה שרירי אחר. היא פערה את עיניה כשראתה את שני התאומים, היא לא ידעה מי זה מי. "היי היילי." ג'ואי, שעמד מולה אמר. מאחוריו הגיח קייד ונעמד לידו. היא התחילה לרעוד היא השפילה לרגע את מבטה כדי להיראות מפוחדת כשבעצם בדקה אם הטלפון מקליט.

"קצת באיחור של חמישה ימים מאחר ולא היית בסדר העדיפויות שלי." ג'ואי אמר וצחק, באותו רגע היא הבינה שזה הוא ושהוא מדבר על שראה אותה עם סופיה ביום ראשון.

TerrifiedWhere stories live. Discover now