44

1.5K 137 16
                                    

(תכנים מיניים, תכנים מיניים, תכנים מיניים!!! אל תגידו לא אמרת )

[ יום אחרי, יום שבת, שעה: 18:15 ]

היילי לא דיברה איתי כל היום. לא נראה שהיא ממש מחפשת הוכחה כלשהי בשבילי. אני לא צריכה שום הוכחה גם ככה, אין לה הוכחה כי ג'ואי לא עשה את זה. אני רבתי איתו בגלל זה והוא ממש נפגע ממני, אם הוא באמת היה עושה את זה התגובה שלו הייתה אחרת לגמרי. כי אם זו האמת אז הוא שחקן טוב מאוד והוא הצליח לשכנע אותי.

אבל אני לא מאמינה שהוא עשה את זה. אנשים אוהבים לדבר. אנשים אוהבים להמציא שמועות וסיפורים, זה מה שקורה עכשיו. אני חושבת שאולי היילי לא רוצה שנדע שבאמת היא הלכה למועדון לבד, אולי מביך אותה שהיא הלכה לבד והיא ממציאה את זה כדי שלא נחשוב עליה דברים... והיא גם ככה לא אוהבת את ג'ואי אז אולי היא חשבה לקחת את זה ולהשתמש בזה כדי שאפרד מג'ואי בדיוק כמו שהיא רוצה.

אני לא רוצה להיפרד מג'ואי, אני אוהבת אותו כל כך.

בדיוק סיימתי להתקלח. אני יודעת שסברינה וסוניה בחדר, אני חושבת שאנה עם אח שלה עכשיו. התלבשתי וספגתי את המים משערי בעזרת מגבת, הסתרקתי והשארתי את שערי פזור. אני לא מתאפרת עכשיו מאחר ואני עוד כמה שעות הולכת לישון גם ככה ואין לי שום כוונה לצאת מהחדר.

אני לא יודעת מה ג'ואי עושה עכשיו אבל אני חושבת שהוא נמצא עם איתן ואח שלי.

כשיצאתי מחדר המקלחת נבהלתי כשראיתי את ג'ואי יושב על המיטה שלי. סוניה לא הייתה בחדר עכשיו כמו שהייתה לפני שנכנסתי להתקלח. סברינה ישבה ודיברה איתו וכשהוא קלט אותי הם הפסיקו לדבר, הוא קם, חייך ואז חיבק אותי חזק ונישק את ראשי.

לאחר ששאל אותי מה שלומי סברינה אמרה שהיא תלך לספריה לסיים חלק מהעבודות שלה. חשבתי שהיא הולכת כדי לתת לנו פרטיות אז אמרתי לה שזה בסדר אם היא תישאר ושהיא לא חייבת ללכת. היא התעקשה ואמרה שגם ככה היא צריכה לסיים הרבה דברים ושזה בסדר ואחרי שלקחה את הדברים שלה היא יצאה והשאירה אותי ואת ג'ואי לבד.

ג'ואי התקדם אל הדלת וסגר אותה, חוזר אליי אחר כך ומצמיד אותי אליו לנשיקה רטובה. הוא החדיר את לשונו לפי והוריד את ידו אל ישבני. אני כרכרתי את זרועותיי סביב צווארו ועמדתי על קצות אצבעותיי. אחרי כמה שניות ארוכות התנתקתי וצחקתי. הוא חייך ונישק אותי נשיקות קלילות לפני ששחרר ממני ונתן לי להתיישב על המיטה שלי. הוא התיישב על הכיסא שהמסתובב והסתובב אליי, מתקדם איתו קרוב אליי ומניח את ידיו על ברכיי.

"איך היה היום שלך? בקושי ראיתי אותך." הוא אמר.

משכתי בכתפיי. "היה בסדר גמור, נחתי בחדר ולמדתי קצת למבחנים. מה איתך?"

"איתן ואני ראינו את אימא שלנו היום, היא באה לכאן בהפתעה ואז לקחה אותנו לעיר." הוא סיפר. זקפתי את גבותיי. הוא בחן את פניי בזמן שאני בחנתי את פניו, לא נראה בהן שום רגש כמעט.

TerrifiedWhere stories live. Discover now