46 - פרק אחרון

1.8K 147 54
                                    

פרק 46- פרק אחרון.

[ אותו יום, יום שבת ]

הוא הסתכל לי בעיניים למשך זמן רב והצליח לשכנע אותי במבטו. הלב שלי פעם במהירות ובחוזקה. לא ידעתי מה לחשוב ומה להגיד. הסתכלתי לכיוונה של היילי ששתקה והסתכלה עלינו. היא לא נראתה כל כך חוששת מהמגע של איתן עליה.

איתן עזב את כתפיה של היילי ונעמד לידה, מפתיע אותי בצורה לא נורמאלית כשהוא כורך את זרועו מסביב למותניה והיא נצמדת אליו ומסתכלת עלינו. פערתי את עיניי. ג'ואי התרחק ממני טיפה. "מה..." הייתי המומה. "מה קורה כאן?"

הסתכלתי על ג'ואי אבל הוא נראה המום בעצמו. הוא כיווץ את גבותיו. "באמת איתן, מה זה צריך להיות?" ג'ואי שאל והצביע על זרועו ועל היילי.

הסתכלנו על קייד שלא נראה מופתע בכלל.

"אני והיילי ביחד." איתן אמר. פערתי את עיניי בהלם מוחלט. לא בכיתי עוד.

"ביחד?" ג'ואי שאל, נשמע המום. "מה לעזאזל?! ממתי?!"

"מלפני חמישה ימים." היילי ענתה.

לא הייתי מסוגלת לדבר.

"איך זה קרה לכל הרוחות?!" ג'ואי צעק.

"יומיים אחרי שעשינו את מה שעשינו להיילי הלכתי לבקר אותה בבית החולים ומאז עשיתי את זה בכל יום. אני לא כמוך ג'ואי... רגשות האשמה אכלו אותי והייתי חייב לראות איך היא. משם זה התחיל." איתן הסביר.

"רגשות האשמה אכלו גם אותי!" ג'ואי נהם. "זה לא אומר שהייתי צריך ללכת לבית חולים ולבדוק איך היא!"

"זה מה שזה ג'ואי." איתן אמר באדישות ובחוסר רגש. "היילי לא תלך למשטרה ותספר מה שעשינו לה בגללך, אתה צריך להגיד לה תודה."

ג'ואי שתק. הסתכלתי עליו וראיתי שהוא הידק את לסתו בחוזקה והניד בראשו. "תעוף מכאן! שניכם! תעופו מפה!" ג'ואי נהם והניף את ידו לכיוונם.

"אני לא משאירה את סופיה איתך כאן לבד." היילי אמרה לו והסתכלה לג'ואי בעיניים.

"תשאירי אותנו לבד." אמרתי לה. אני לא מאמינה שהיא לא אמרה לי כלום ועוד המשיכה ללכת נגד ג'ואי בזמן שהיא יוצאת עם אח שלו. יותר מידי דברים מתגלים לי עכשיו... יותר מידי... היא פערה את עיניה. "לכו מכאן." אמרתי.

איתן לא אמר כלום, היילי התכוונה לדבר אבל איתן גרר אותה וקטע אותה עוד לפני שהתחילה. היא שלחה לי מבט ואני שלחתי לה מבט. קייד יצא ביחד עם איתן והיילי וסגרו את הדלת אחריהם. ג'ואי תפס בדבר הראשון שהיה לידו שזה היה הפוף וזרק אותו רחוק בעוד שהוא נוהם בכעס ומקלל.

אני מצליחה להבין למה הוא מגיב ככה עכשיו כשאני נזכרת שהוא שונא את היילי כל כך... אולי הוא כועס עכשיו על זה אבל אני לא שכחתי מהעובדה שהוא שתק כששאלתי אותו אם רצח את החברות שלו. מה אני אמורה לחשוב.

TerrifiedWhere stories live. Discover now