forty nine

1.6K 131 12
                                    

מצאתי את עצמי הולכת ללא מטרה מסביב לביתו של הארי. ירדנו מהמטוס לפני שעתיים בערך, ואני לא יודעת למה הרגשתי כל כך מדוכאת לחזור הביתה. הזכרונות כאן היו זוועה.

ידיי שוטטו על הקיר וחיפשו אחר מתג האור, לאחר שהדלקתי את האור נכנסתי למטבח לכיוון המקרר. ״מה את עושה?״

״חרא קדוש!״ (-לנצח) אני צורחת, קופצת מול הארי. ״מה אתה עושה?!״ שאלתי, לוקחת נשימה עמוקה.

״חשבתי ששמעתי משהו,״ הוא פיהק, חולף על פני ופותח את המקרר. חיברתי אותו מאחור והוא הסתובב, כורך את זרועותיו סביבי בגיחוך. סנטרו נח על ראשי והתרחקתי ממנו קצת.

״מה קרה פה?״ שאלתי בשקט, מעבירה את אצבעותיי על הצלקת בחזה שלו. שפתיו היו קרובות לשלי והוא רק חייך. הוא הניד בראשו לפני שהוציא קופסה של גלידה. תופס שני כפות, הוא הסיר את המכסה ונתן לי כף. ישבתי מולו ושנינו חלקו קופסה של גלידה.

״באקדמיה, היה לנו תרגיל שדרש יותר כוח מנטאלי מאשר פיזי. הכרתי חבר שם, יוסף. תמיד חשבתי שמשהו לא בסדר בקשר אליו אבל הוא עדיין היה בחור דיי מגניב.״

״יום אחד הוא יצא לריצה וראיתי שקית ניילון במגירתו, זה היה סמים. אמרתי למדריכים שלנו והם חיפשו בחדרנו למטה ואני עזרתי להם. היו כל כך הרבה שקיות של סמים, באמת. אף אחד לא ציפה ממנו! אני מניח שהוא לא יכל לשאת את החום.״

״הוא חזר ומישהו רמז לו שסיפרתי למדריכים שלנו. הוא לא היה מאושר מאוד ואיים עליי בסכין. הוא גם היה מסומם באותה תקופה. ואז זה קרה,״ הוא מצביע על החתך שלו. ״הוא היה מסומם, אני לא מאשים אותו,״ הוא משך בכתפיו.

קימטתי את מצחי, נשענת כדי לנשק את הלחי שלו. ״העיפו אותו ברגע שבעטו אותו ממני. ואז הוא נעצר. זה צלקת קרב,״ הוא חייך, מצמיד את כף ידו לעור שלו. הוא נעמד, מתמתח. ״זה מגעיל, אל תאכלי את זה.״ הוא זרק את הקופסה ממני ונהמתי. ״אני רעבה.״

״הדבר הזה פג תוקף.״

״אבל-״

״ריילי, אני אקנה גלידה מחר.״

המהמתי, מגלגלת את עיניי.

״בואי למיטה?״ הוא שאל, מפהק שוב. לא יכולתי שלא לצחוק. הוא הזכיר לי חתול כשהוא פיהק.

הנהנתי, מניחה את הכפות שלנו בכיור. לאחר מכן, עקבתי אחרי הארי לחדר שלו. המצעים היו קרים ולא יכולתי שלא להתקרב להארי. השענתי את ראשי על החזה שלו, נישקתי את הצוואר שלו מספר פעמים, גורמת לו לפרוץ בצחוק. ״אל תעשי את זה, זה גורם לי לצחוק ואני עייף,״ הוא מייבב, דוחף אותי בצחוק.

״אני אוהב אותך,״ אמרתי בשקט. הוא התגלגל אליי וקבר את ראשו בצווארי, נשען על כולי. הוא נישק את המצח שלי. ״אני אוהב אותך.״

Haphephobia (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now