Love & Tie - ChanBaek

5.6K 177 7
                                    

ادمین چنلم #نورا این چندا تا وانشات بعدی رو نوشته. امیدوارم لذت ببرید. لینک چنل تو بیو پروفایلم هست.


" آه...نه ... "

چان سر دیکشو به آرومی وارد بک و خارج می کرد.

" نـ ..نه... "

با لذت به بدن سفید و بی نقصش نگاهی انداخت و دنباله ی طناب چرمی باریکی که باهاش عضو کوچک بکو بسته بود، پاپیون زد و با رضایت لبخند زد.

بک روی زانوهاش جابجا شد و با چشم های خیس برگشت و با لحنی که برای چان اعتیاد آور بود گفت:" نه چاان ...دیگه بیشتر از این واردش نکن ..."

نفسهاش داغ و چشمای خمارش داست بسته میشد.

چان دکمه های پیراهنشو یکی یکی باز کرد. ادامه ی طنابی که به دستای بکهیون بسته بودو کشید و مجبورش کرد روی زانوهاش بالا تر بیاد تا دید بهتری داشته باشه.

دیک چان زیادی برای ورودی کوچک بک بزرگ بود.

بک با صدای لرزانی ناله کرد:" چااان ... لطفاااا...درش بیار ..."

چان بدون بیشتر وارد شدن روی بک خیمه زد و لبهاشو بوسید:" هیـــــس ...من نمیتونم اینکارو بکنم ..." لبهاشو به گوش بک نزدیک کرد و با لحن جذابی کنار گوشش زمزمه کرد:" حتی اگه عشقم اینو ازم بخواد ..."و بوسه ای به گردنش زد.

ناله های بکهیون نشون میداد چان کارشو خوب بلده.

" این دفعه نمیتونم بهت گوش بدم بک..."

ناله ی بک بلند شد و دستای بسته ش رو چند بار کشید. بی فایده بود.

طرف دیگه طناب چرمی ای که به دور دستش پیچیده بود با گره ی محکمی به نرده های تخت وصل بود .

....یک هفته قبل ...

بک همون طور که آبمیوه ی مورد علاقه ش رو می خورد با دست دیگه ش فرمون رو کنترل میکرد. پاشو روی گاز فشرد و قوطی خالی رو به عقب انداخت:" هوووف. نیم سال اول که تموم شد ......به زودی اولین تعطیلات تابستونی میرسه ...به نظرت چیکار کنم؟"

چان از بالای عینک آفتابیش نگاهی به چهره ی جدی بک انداخت و گفت:" شوخیت گرفته ..؟ خب اینکه معلومه ..آماه شدن برای مطالعه امتحانای نیم فصل دوم و....یه عالمه سکس با من ... ؟"

بِکهیون با گونه های گل انداخته از گوشه ی چشم نگاهی به چان انداخت که تکیه ش رو به در داده بود و با لبخند جذابی نگاش می کرد و گفت:" احمق ..."

خب این اتفاق زمانی افتاد که بک تصمیم گرفت با این سال بالایی قرار بزاره و الان 8 ماه از اون زمان می گذشت.

چان عینکشو برداشت:" هی ...بک ..." بوسه ای به گونه ی بک زد:" من واقعا میخوام باهات سکس داشته باشم ...اما ...میخوام توخودت منو بخوای ..."

Kpop OneShot BoyxBoyWhere stories live. Discover now