Yaşamak..En büyük deliliktir yaşamak!
Vaktimiz varken, aklımızı henüz kaçırmamışken gidecektik buralardan, bu dünyadan..
Yanlış yolu seçtik. Zor yolu. Biz yaşamayı seçtik. Her gün biraz daha ölerek yaşamayı.Tamam biz yaşamayı seçtik de. Hayat da hiç eksik etmedi tokatlarını yüzümüzden. Peki ya hak etmiş miydik; böylesine darmadağın olmayı?
Yaşamak farzdı bizim için. Çekilen binlerce acıya rağmen. Çekmek zorundaydık, sabretmek zorundaydık, göğüs germek zorundaydık. Hepsiyle mücadele de ettik sayılır. Ama bir yere kadar. Son savaşımda beyaz bayrağımı çekip pes etmiştim, kendimi teslim etmiştim hayata. Bundan sonra mutlu olmak için mücadele etmeyecektim.
Ne zormuş büyümek.
Küçükken hiçbir şey düşünmezdik ve bu sahip olduğumuz en değerli şeymiş meğer. Şimdi bilmediğim bir yerdeyim; karanlıktayım. Kaçmak istedim aslında. Ama anladım ki; bu hayatta neyden kaçarsan o senin kaderindir. Ben kederden, hüzünden hiçbir zaman kaçamayacağımı anladım.
Çocuktum, ben de bir zamanlar,
Koşup, dururdum.
Tökezler düşerdim,
Canım yanardı, aldırmazdım.
Ben de bir zamanlar...
Farkında değildim, hiç bir şeyin,
Bir vakte kadar kendimin bile...
Yürüyüp duruyorum, şimdi,
Koşup, oynadığım, bu yollarda.
Farkındayım, artık her şeyin,
Fark etmez olsaydım, keşke...
Çocuktum ben de bir zamanlar,
Yaşım ilerledi, ben geride kaldım.
Vitrinden oyuncak alırken,
Ben oyuncak oldum.
Hay, büyümeseydim de,
Kırılmasaydı, kolum, kanadım...~Zeynep~
Önce etrafıma, sonra da yanımdaki boş sandalyeye baktım. Herkesin eşi, karnındaki bebeğin babası yanındaydı. Bense ilk doktor randevuma tek başıma gelmiştim. Tıpkı şuan olduğu gibi bundan sonra da yalnız kalmaktan korkuyordum ve büyük ihtimal öyle olacaktı. Sevdiğim adam bir daha yüzüme bile bakmayacaktı benim. Yapayalnızdım artık. En korktuğum şey başıma gelmişti.
YOU ARE READING
Güneşin Karanlığı | TAMAMLANDI
FanfictionBir ZeyKer hikayesi... ~Yüzünüzü güneşe çevirirseniz, gölgelerin karanlığını göremezsiniz.~ Akademiyi birincilikle bitirip hayatını mesleğe adamış genç bir kadın.. Hayatı boyunca yaşadığı, gördüğü, deneyimlediği şeyler ona kend...