29

8.5K 263 7
                                    




"Hello Malaysia"keluh Liya.Dia masih rindu akan atuknya bukan itu saja dia berasa tidak sedap hati sejak dalam kapal terbang lagi rasa macam ada sesuatu yang akan terjadi.

Liya melangkah dengan laju ke arah Raydan yang jauh ke depan. Ishh...dia ni bukan nk tunggu ak.Hello ni tuning kau pikir sikit.

"Tak usah nk kutuk aku" Liya memandang di sebelahnya.

"OH MAK KAU!!" Liya melatah apabila melihat disisinya ada Raydan.Raydan tergelak kecil melihat telatah Liya. Dia mengusap kepala Liya dengan kasar dan terus berlalu ke keretanya.

"HEI!!"Liya membetulkan rambutnya yang sudah kelihatan seperti sarang burung.

Liya dan Raydan hanya senyap di dalam kereta tak tahu nak buat apa. "Liya kau jangan macam ni aku tahu kau rindu granpa,takpa nanti kia jumpa dia lagi ,ok?" kata Raydan memulakan perbualan dalam suasna sepi itu.Liya menoleh kea rah Raydan tanda kata-kata Radan menarik minatnya.

"Betul ke?" Liya kelihatan gembira. Raydan mengangguk mengiyakan kata-katanya.Liya ketawa sambil menepuk tangannya tanda dia gembira yang amat. Raydan ketawa melihat telatahnya.Mereka bersuka ria hingga tidak sedar ada yang menanti mereka.

Biarlah kebahagiaan ini hanya untuk sementara,Walaupun aku ingin selamanya.kata hati mereka berdua kereana mereka sedar selepas ini tiada rasa bahagia yang hadir hanya dendam yang wujud.

Mr.Danger Aku Punya √√Where stories live. Discover now