Kývla jsem na souhlas a sledovala jeho dotyky. Nevěděla jsem jestli to chci, nevěděla jsem jestli dělám dobře, ale úlet k tomuhle věku patří no ne? Konečně jsem pořádně pochopila proč mu ty holky lezou do postele. Má dokonalý rty, umí dokonale líbat a očividně to umí i v posteli. Prostě to s holkama umí.
Chytil lem mého trička a svlékl mi ho. Nechtěla jsem být pozadu a taky svlékla jsem mu tričko. Woow! Svaly se mu rýsovaly při každém nádechu. „Jsi krásná" vydechl mi do ucha když mi sundal kraťásky. On si sundal jeansy a pak následovaly i jeho boxerky. Mě sundal spodní prádlo a podíval se mi do očí. Kývla jsem a on do mě pomalu vnikl a začal přirážet. Místností se ozývali naše vzdychy.
„Panebože, seš skvělá" políbil mě a lehl si vedle mě. „To je teda doučování" uchechtla jsem se. „Nejlepší doučování v mým životě" usmál se a hladil mi vlasy.
„Co teď bude s námi?" zeptala jsem se Camerona. On seděl na barové židličce a já dělala večeři. „Nevím, cozkusitspoluchodit?" řekl tak rychle, že jsem pochytila půlku věty. Otočila jsem se na něj a on se jen drze smál. „Chodit spolu? My dva?" zasmála jsem se a otočila jsem k plotně, kde jsem dělala palačinky. Vstal z barovky a obtočil si ruce okolo mých boků. „No chodit" zašeptal mi do ucha. „Já nevím Camerone" vydechla jsem a otočila palačinku. „No tak Beth, změnil jsem se. Už nešukám holky jen tak." „Dneska si mě ošukal" řekla jsem. „Ale ty nejsi děvka. Snažil jsem se o tebe rok a až po tom roce si mi dala. Nejsi pro mě jen kamarádka nebo nějaká věc za kterou příjdu když budu chtít zasunout, věř mi" otočil si mě k sobě a koukal mi do očí. Nezmohla jsem se ani na slovo protože je pravda, že od té doby, co mě políbil v tom bazénu nezasunul. Když nepočítám mě teda. „Beth, budeš má princezna?" usmál se. „Jo, budu tvá princezna!" usmála jsem a skočila mu okolo krku. Chytil si mě pod zadkem a dal mi pusu.
„Bylo to výborný" pochválil mi Cam palačinky. „Dík" usmála jsem a vzala mu talíř ze stolu a dala ho do myčky. Otočila jsem se na něj a natahoval ke mě ruce. Šla jsem k němu a on si mě posadil na klín. Seděla jsem na něj obkročmo. Dal mi pusu na nos a já mu jí opětovala, ale na rty. Kousla jsem ho do rtu a pak z něj vstala a šla si udělat pití.
„Tak pa" loučila jsem se s Camem. „Pá, miluju tě!" řekl mi a dal mi dlouhoou pusu. Do polibku jsem se usmála a pak se odtáhla. „Já tebe" zamávala jsem mu a pak už jen viděla odjíždět jeho černé bmw.
Tatatáááááá! Co na to říkáte?♥️
ČTEŠ
FORGET [Cameron Dallas]✔️
FanfictionNebudu vám tady nic psát, jestli to chcete vědet, tak si to přečtěte♥️