•Budem potichu•

5K 161 1
                                    

Po škole jsme společně s Camem nasedli do jeho auta a jeli k nim domů. 

„Nevíš něco o tom, jak se Nash s Ell pohádali?" zeptal se mě Cam a přesunul svojí ruku z řadící páky na moje stehno.

„Nevím, Ell mě to nechce říct, ale zkusím se jí nějak opatrně zeptat. Tobě asi nic Nash neřekl viď?" zeptala jsem se pro změnu já. Zajímalo by mě, co se mezi těma dvěma stalo vzhledem k tomu, že to vypadalo na rozchod.

„Nechtěl se o tom nějak moc bavit, hlavně když mi to říkal, tak v půlce rozhovoru tam přišla Ell. Ale co mi stihl říct bylo, že se nehorázně zlil a balil nějakou děvku."

„Shit, tak proto byla tak protivná." Už mi to dává smysl. Já říkala, že je Nash svině. Vlastně..já to říkala i o Cameronovi.

„Jo." odpověděl a vypnul motor. Tím mě došlo, že už jsme přijeli k nim domů. Vystoupila jsem a počkala než Cam obejde auto abychom do domu vešli společně.

„Čau mami, je tu Beth, tak jdem ke mě!" zakřičel Cam do útrob domu a sundával si boty. „Ahoj Beth!" ozvalo se odněkud. „Dobrý den!" přišlo mi to děsně vtipný.

Cam mě vzal za ruku a táhl po schodech do jeho pokoje.

Jakmile zavřel dveře, tak je zamkl a přisál se mi na rty. Začala jsem spolupracovat a vyskočila na Cama. Chytl si mě pod zadkem a přešel k posteli, kde mě opatrně položil. „Chci tě" hlesl a nasál mojí kůži na krku. „Docela máš rodiče" řekla jsem potichu, tak aby mě slyšel. „Neboj, budem potichu" No tím bych si nebyla tak jistá. Pomyslela jsem si.

Cam mi začal sundávat oblečení dokud jsem pod ním neležela nahá. „Bože ty jsi krásná" projel si celé moje tělo a moje tváře nabrali lehce červenou barvu. Abych nebyla pozadu, tak jsem Camovi postupně začala také sundávat oblečení. 

„Můžu?" ujistil se. Jen jsem kývla na souhlas. Cam si nasadil kondom, vnikl do mě a začal přirážet. Jeho pokojem se ozývala naše jména a vzdychy.

„Panebože, už - už budu!" snažila jsem se říct přes naše vzdychy. „Já taky" řekl Cam udýchaně. Oba jsme se najednou udělali a Cam se svalil vedle mě. 

„Jsi úžasná" dal mi pusu a objal mě kolem pasu. „Ty taky" přitulila jsem se k němu a v jeho objetí jsem usnula.



FORGET [Cameron Dallas]✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat