Ahojte, volám sa Amy White, mám 15 rokov a práve končím základnú školu. Hlásim sa na strednú obchodnú školu v tomto meste. Žijem iba s mamou v 3-izbovom byte v centre mesta. Otec mamu opustil hneď, ako sa dozvedel že je tehotná. Odvtedy mama nechcela naviazať žiaden vzťah. Som jedináčik a učím sa na jednotky. Nechcem sklamať mamu. Dnes je konečne posledný deň školy. Teším sa, že už končia tieto roky trápenia a dúfam že to bude lepšie. Totiž, smejú sa mi kvôli môjmu vzhľadu. Hlavne Luke Cooper so svojou bandou. Páčil sa mi, ale keď som zistila čo je zač, všetky city voči nemu ochladli. Kedysi som bola chudá, ale potom som prestala cvičiť a začala viac jesť a z veľkosti S som sa dostala na veľkosť L.
Amy vstávaj. Je posledný deň školy. Budila ma mama v piatok ráno. Neochotne som vyliezla z teplej postele a išla som sa obliecť. Obliekla som si čiernu áčkovú sukňu, červené tielko a čierne balerínky. Moje husté vlasy som si nechala rozpustené a jemne sa namaľovala. V kuchyni na stole ma čakali palacinky. S chuťou som ich zjedla a vybrala sa do školy. V škole nemám žiadne kamarátky. Som tam taká čierna ovca. Zastala som pred školou a posledný krát si ju obzrela. Som rada že odtiaľto už konečne vypadnem. Zbadala som našu triedu na školskom dvore, tak som sa vybrala za nimi.
Ahá, naša hrošica ide, začal sa smiať Luke a všetci sa ku nemu chtiac-nechtiac museli pridať. Keby nie, spravil by im peklo na škole.
Pozor nech s tou tlstou nohou nepripučíš nohu niekomu inému.
Poznamenal a ja som mala chuť sa prepadnúť niekam hlboko pod zem. Našťastie prišla riaditeľka a všetci stíchli. Začala kecať tie jej nudné reči a keď skončila, vyzdvihli sme si vysvedčenia a mohli ísť domov. Ja som mala samé jednotky, len jednu dvojku. Mama ma doma vystískala a pogratulovala mi. Išli sme spolu do cukrárne a dali si karamelovú tortu. Večer sme prišli domov a ja som sa pobrala spať. Zaspávala som s myšlienkou na strednú školu.Hi people.🙌
Začala som písať nový, pretože ten prvý sa mi zdal nudný a tento už mám v hlave premyslený, tak dúfam že bude taký dobrý ako ho mám vymyslený. Dúfam že na ňom bude väčšia aktivita ako na tom predošlom. Neskôr sa vrátim aj k tomu ale teraz chcem písať hlavne tento. Poteší ma každý 💬 a 🌟.
Have a nice day.😇
YOU ARE READING
I'M NOT HUNGRY
RomanceMyslela som si, že keď prídem na druhú školu, všetko sa zmení, všetko bude lepšie. Kiežby to bola pravda. Bolo to ešte horšie. Rozhodla som sa pre zmenu. Zmenu, ktorá mi obrátila život na ruby. Príbeh môže obsahovať vulgarizmy.