Sklamanie

4.9K 224 13
                                    

Ráno som sa zobudila s veľkým hladom. Zobudila som sa dokonca skôr ako mi zazvonil budík a to je čo povedať. Vstala som z postele a pobrala sa do kúpeľne. Pozrela som sa do zrkadla. Vyzerala som hrozne. Veľké kruhy pod očami, biela tvár ako smrtka a to nehovorím o svojej postave. Vtom sa vedľa mňa zjavila Ana.
Pozri sa, ako hrozne vyzeráš.
Mala pravdu. Postavila som sa na váhu. Ukazovala 56 kg. Vspomenula som si na Anine slová. Dnes to dám na 54 kg. Vošla som do izby, obliekla som sa a išla za mamou do kuchyne.
Ahoj zlatko, pripravila som ti raňajky. Pozrela som sa na stôl a tam ma čakala praženica.
Rýchlo si niečo vymysli. Súrila ma Ana.
Vieš, mami, od rána je mi nejako blbo, bolí ma brucho. Vezmem si iba desiatu. Ak to nepoľaví, pôjdem zo školy domov.
No, dobre teda. Tak to zjem ja. Na desiatu som ti dala rožok, keksíky a jablko.
Dobre mami. Už musím ísť. Povedala som a zobrala si desiatu.
Pa zlatko.
Ako som kráčala do školy, rozprávala som sa s Anou.
Naozaj nemôžem nič zjesť? Vieš aká som hladná. Od včera som jedla iba rožok a aj ten som vycvičila.
Dobre, ale musíš počkať do obedu. Tam si dáš jablko.
Bola som jej vďačná aj za to jablko. Keď som vošla do školy, všetky pohľady sa upriamili na mňa. Veď čo mám čakať? Som tu ako taká atrakcia. Prišla som k svojej skrinke a otvorila ju. Vyliala sa na mňa zelená farba. Všetci vybuchli do smiechu a ja som sa otočila. Za mnou stál Luke a smial sa zo všetkých najviac. Pozrela som sa mu do očí a s plačom som pokrútila hlavou. Potom som sa rozbehla na záchody. Hlad ma už minul. Teraz som sa pokúšala dostať zo seba tú farbu.

Z pohľadu Luka:
Keď som videl ako sa na ňu vyliala farba, nedokázal som sa nesmiať. Ale potom keď sa ku mne otočila s bolesťou v očiach, hneď ma smiech prešiel. Bolo mi to ľúto? To ťažko, ale, nedokázal som sa smiať. Ostal som tam stáť ako stĺp, zatiaľ čo ona utekala preč. Potriasol som hlavou a tým zahnal tieto myšlienky a vybral sa do triedy, kde akurát zazvonilo.

Z pohľadu Amy:
Hlupák, hlupák, hlupák. Nadávala som naňho, zatiaľ čo som si čistila oblečenie. Samozrejme, nešlo to dole. Tak som sa prezliekla do oblečenia z telesnej a vybrala sa do triedy. Už dávno zvonilo. Zaklopala som na dvere a vstúpila dnu.
Slečna White? Môžete mi dať dôvod prečo meškáte? Vybehla na mňa učiteľka hneď ako som vstúpila do triedy.
Ehm, prepáčte, zaspala som. Snažila som sa z toho vyvliecť. Ona sa na mňa pozrela s pochybovačným pohľadom, ale nič nepovedala. Ja som si vydýchla a sadla si na miesto. Celú hodinu som potom dávala pozor. Cez prestávky som počula na seba hnusné poznámky, ktoré som sa snažila ignorovať, alebo som chodila na WCka, kde som sa zamkla v kabínke a robila drepy. Alebo som počúvala Anu. Vyhodila som desiatu ako mi prikázala, len som si nechala jablko. Konečne nastal čas obeda. S chuťou som zjedla jablko a bola vďačná za každý kúsok. Potom som sa vybrala domov. Mama ešte nebola doma. Našťastie. Otvorila som notebook a prechádzala som po Facebooku. Zrazu mi niečo bliklo. Niekto má označil na fotke. Otvorila som ju a nachvíľu prestala dýchať. Rozplakala som sa. Niekto ma odfotil celú od farby a napísal k tomu: Dobre jej tak, zaslúžila si to. Luke Cooper dobrá práca.
Kašľala som na Anu a vytiahla si čokoládu. Zjedla som z nej polku a až potom mi doplo, čo som spravila.
Si už vážne tak sprostá?!!! Ja ti tu pomáham, ale ti v pohode zožereš skorú celú čokoládu! Takto nikdy neschudneš! Chceš byť naďalej Amy hrošica? Vzchop sa! Počúvala som, ako na mňa Ana vrieskala a uvedomovala si to.
Teraz si daj 100 drepov. Poslúchla som ju. Drepovala som, nohy sa mi podlamovali, spadla som, plakala som, ale nevzdávala som sa. Spravila som ich 120. Potom som sa postavila na váhu. Ukazovala 55 kg. Bola som sklamaná.
Vidíš, keby si nejedla tú čokoládu a viac cvičila, dala by si to na tých 54 kíl.
Ale ja si to uvedomujem. Povedala som jej s plačom.
Tak prečo si ju potom jedla?
Bola som nešťastná.
Tak nabudúce keď budeš nešťastná, radšej si zacvič. Dobre?
Dobre. Prikývla som jej a pobrala sa spať.

Hi people.😇
Ďalšia kapitolka na svete.😂
Taká na dobrú noc.😊
Dúfam že sa páči.❤
Have a nice day.❤

I'M NOT HUNGRYWhere stories live. Discover now