Stretnutie

5.5K 237 74
                                    

Po týždni:

Tento týždeň som cvičila. Každý deň som si dala pár brušákov a drepov. Teraz nastal čas váženia. Postavila som sa na váhu a čakala kým tam nabehnú čísla. Keď som ich uvidela, zhrozila som sa. Váha ukazovala 58 kg. Schudla som iba jedno kilo. Rozhodla som sa, že pôjdem spať, predsa len zajtra je škola.

Ráno som sa zobudila na otravný zvuk budíka. Vypla som ho a vyhrabala sa zo svojho teplého pelecha. Obliekla som sa a spravila si rannú hygienu. Z kuchyne som si zobrala desiatu, naraňajkovala sa a vybrala sa do školy. Ako som prechádzala po jednej ulici, zbadala som dievča. To dievča bolo krásne a chudé a ja som na ňu stále čumela. Po chvíli si ma všimla a vybrala sa mojím smerom.
Ahoj. Pozdravila som sa jej.
Ahoj, kto si?
Ja som Amy. Ty?
Ja som Ana.
Teší ma Ana. Ako to že si tak chudá? Pretože ja celý týždeň cvičím a schudla som iba kilo. Pýtala som sa jej, zatiaľ čo okoloidúci na mňa divne zazerali. Akoby som sa rozprávala so vzduchom.
Jednoducho nejem.
Neješ? A to ako vôbec?
Vôbec.
Nemáš pocit hladu?
Nie, zvykneš si a potom ti bude úžasné. Budeš sa cítiť taká ľahká. Neboj, naučím ťa to.
Dobre. Povedala som s úsmevom.
Ale radšej o mne nikomu nehovor.
A prečo nie?
Mohli by ti závidieť a nútiť ťa jesť. Potom by si nebola štíhla. To chceš?
Nie. Pokrútila som hlavou.
Prepáč, už musím ísť do školy.
Pôjdem s tebou.
Vážne?
Áno, sme predsa kamarátky. Keď to povedala, bola som šťastná. Kamarátku som mala naposledy v siedmom ročníku, dokým ma nezačal Luke šikanovať. Nikto sa ma nezastal. Asi sa báli, že by to čakalo aj ich. Vtedy som mala kamarátku Lucy, ktorá sa potom ale presťahovala. Ale teraz je tu Ana. Prišli sme do školy a vybrali sa do triedy. Nachystala som si zošity na lavicu a čakala kým zazvoní. Ale prišiel Luke a zhodil mi to na zem a všetci sa začali smiať.
Nevšímaj si ich. Mysli na to, ako budeš štíhla a potom sa ti už nikto nebude smiať. Poradila mi Ana.
Ja som iba prikývla a snažila sa nevnímať čo sa okolo mňa deje.
Matiku aj Chémiu som pretrpela a teraz som sa chcela najesť. Áno, chcela, ale nenajedla. Keď som vytiahla desiatu z tašky a zahryzla sa do bagety, Ana začala na mňa vrieskať.
Čo to žereš?! Chceš byť tučná?! Okamžite to vypľuj a zahoď do koša!
Ale ja som hladná.
No a? Pre krásu sa trpí. Chceš predsa vyzerať ako tie modelky v časopisoch alebo ešte krajšie? Tak potom nesmieš jesť.
Postavila som sa a desiatu vyhodila do koša.
Tak sa mi to páči. Pochválila ma Ana.
Vtom sa Luke zasmial. To si zo mňa robíte srandu. Naša hrošica práve vyhodila svoju desiatu. Podišiel k mojej lavici, zobral mi peračník a hodil mi ho do koša ku desiatej.
Chcela som sa rozplakať, ale zadržala som slzy a išla si vytiahnuť peračník z toho smradľavého koša, zatiaľ čo ostatný si ma natáčali.

Z pohľadu Luka:
Takto som sa ešte dlho nezabavil. Po tom čo som tej chudere hodil peračník do koša, ma Ashton vytiahol na chodbu. Chodil som mnou aj na základnú školu, takže sme sa dobre poznali.
Tebe už načisto hrabe? Zhúkol na mňa.
Prečo by malo? Spýtal som sa ho. Nechápal som jeho správanie. Vždy bol za každú srandu.
Už si jej to dal vyžrať dosť. Ale už je toho aj na mňa dosť.
Ale čože? Aká citlivka z teba? Nezabudol si, čo mi urobila? Vtedy som tam stál ako taký pako s ružou a čakal na ňu, zatiaľ čo ona na mňa srala a bavila sa s Danom? Bolo to ešte v siedmom ročníku. Vtedy sa mi páčila a chcel som ju pozvať do kina, ale keď som ju videl ako s ňou flirtuje ten debil Dan, hodil som tie kvety do koša. Pravda, odvtedy som sa zmenil. Už nie som ten slušný chlapec ktorý dbal na dobré známky a správanie.
Za tie roky som sa zmenil. Aj ona sa zmenila. Raz sa mi zdôverila s jej problémami a ja som sa jej začal smiať a šikanovať ju. Čo už, už to nemôžem vziať späť.

Z pohľadu Amy:
Konečne doma. Nič som nejedla. Som strašne hladná. Kašlem na Anine slová a idem sa najesť. Vytiahnem si suchý rožok a začnem jesť. Keď dojem, Ana na mňa začne ziapať. Už zase.
No super. Vravela som ti že nemáš jesť. Ale ty nie. Hneď ako prídeš domov, spráskaš celý rožok. Dobre, teraz si daj 50 drepov a 50 brušákov.
Začala som cvičiť. Pri drepoch sa mi podlamovali nohy a po brušákoch som nemohla vstať.
Výborne. Vidíš že to ide. Chválila ma Ana. Ja som jej slová moc nevnímala, pretože mi hučalo v hlave a bolo mi na odpadnutie. Doplazila som sa do kuchyne a vypila pohár vody.
Chvíľu si oddýchni a potom znovu 50 drepov a 50 brušákov.
Poslúchla som Anu a znovu som cvičila. Potom som si spravila veci do školy a rozhodla sa ísť do sprchy.
To nechceš vedieť koľko si za dnes schudla? Spýtala sa ma Ana. Tak som sa postavila na váhu. Ukazovala 56,5 kg. Ja neverím. Schudla som 1,5 kila za tento deň. Radšej som sa odvážila ešte raz. A ešte raz. A ešte raz. Ale váha ukazovala stále to isté číslo. S pocitom spokojnosti a hladu som sa pobrala spať. Pri zaspávaní som počula len Anu, ktorá mi šepkala. Super. Zajtra to dáme na 54 kilov.

Hi people.😁
Dúfam že sa páči.❤
Chcem len povedať že tento príbeh som si vymyslela a nie je skutočný. Ani postavy, ani dej. Je to čisto iba z mojej hlavy.
Ďakujem za krásne komenty od _____d_. Veľmi ma to potešilo.
Have a nice day.😇

I'M NOT HUNGRYWhere stories live. Discover now