1.

11.9K 99 41
                                    

Louis:

"Doe het nou louis, of ben je bang" ik fronste en schudde mijn hoofd. "Nee ik ben niet bang, wat denk je wel niet" Niall lachte en duwde de laptop mijn richting op. "Maak het account aan" een zucht verliet mijn mond waarna ik alle gegevens invulde. Mijn naam, geboortedatum - die uiteraard nep is, seksuele voorkeur en zoveel meer. "Aanmelden" zei Zayn en duwde op de knop. Ik schoof mijn stoel naar achter en stond recht. "Waarom ben ik altijd het slachtoffer" mompelde ik en liep richting mijn bed om erop te gaan liggen. "Omdat, lieve lou, je kan wel een nieuwe vriendin gebruiken" ik rolde met mijn ogen en keek mijn drie beste vrienden aan. "En dat moet via een datingsite? Waar de helft van mijn gegevens nep zijn?" Liam haalde zijn schouders op. "Een beetje vals spelen kan nooit kwaad, trouwens het is maar voor de grap" de drie jongens stonden op. "Ik moet weg, werken" zei Niall. Right, alle drie mijn vrienden werkten of studeerden. Ikzelf? Ik zat nog op de middelbare school, door verschillende problemen die er geweest zijn met mijn gezondheid. "En heb jij maar plezier op je laatste schooldag morgen" ik gromde en gooide een kussen richting Zayn. Ik voelde me dom, als 19 jarige in een vijfde middelbaar zitten. Respect voor de mensen die ermee kunnen leven maar ik wou zo snel mogelijk van die school af. "Tot morgen, Luis!" Riepen de drie jongens en verlieten mijn kamer. "Daag" mompelde ik geïrriteerd en stond op van mijn bed om richting de laptop te wandelen. Mijn profiel stond nog open en nam plaats op de stoel. Stiekem was ik nieuwsgierig naar wat er kon gebeuren, maar aan de andere kant wou ik deze shit gewoon weer verwijderen. Verveeld scrolde ik wat door profiels tot er opeens een balkje onderaan tevoorschijn kwam. Ik had een bericht en een eerste verzoek. Meteen accepteerde ik de persoon en zag dat het een jongen was. Voor ik het berichtje las scrolde ik door zijn profiel. Een jongen, 22 jaar oud en aan zijn profielfoto te zien was het een knapperd. Meteen klikte ik het berichtje open.

Hey mooie jongen,

Mijn naam is Harry Styles en ik zou graag met je kennis maken

Een glimlach kwam op mijn gezicht onmiddelijk na de eerste drie woorden. Nog nooit had iemand me 'mooie jongen' genoemd, meteen erna begon ik terug te typen.

Hey, knapperd

Ik zou graag je wat beter leren kennen:)

Ik las het even na en drukte op verzenden. Na een paar berichten te hebben uitgewisseld begonnen we met persoonlijke vragen aan elkaar te stellen. Zijn lievelingskleur was rood, hij hield van kip en thee, hij zong en speelde piano en was net als ik bi-seksueel en single! Snel wierp ik een blik uit het raam en zag dat het ondertussen donker was, de tijd kon het alleen maar verduidelijken dat het laat op de avond was. Half elf om precies te zijn en ik moest om half zeven uit bed om naar die shitty school te gaan.

Harry, ik ga slapen. Ik Moet morgen naar school

Ik schudde mijn hoofd en verwijderde de laatste zin om daarna verder te gaan:

ik moet morgen naar mijn werk, drukke dag!

Slaapwel

Louis x

Ik wachtte tot hij een slaapwel terugstuurde en sloot de laptop af. Eerste dag op de datingsite en ik had meteen al een potentiële kandidaat, en nog een knappe jongen ook! Snel kleedde ik me om en ging in bed liggen. Omdat ik niemand had om te knuffelen, besloot ik mijn armen rond mijn kussen te sluiten om deze wat liefde te geven. Ik drukte de lichtknop in en het licht vloog uit. Snel sloot ik mijn ogen want hoe sneller ik sliep, hoe sneller het morgen was en hoe sneller die laatste rotdag voorbij was!


*nieuw verhaal woop woop *

another  love story ~Larry Stylinson (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu