Louis:
De volgende ochtend opende ik mijn ogen met een gelukkig en voldaan gevoel. Mijbn ogen gleden naar de wekker en zag dat het pas half negen was. Ik nam mijn mobiel van het nachtkastje en besloot om Harry even een berichtje te sturen.
Hey sexy stuff, goedemorgen xx
Ik nestelde me weer goed in bed en legde mijn mobiel langs mijn hoofd. Even sloot ik mijn ogen en dacht na over gisteren. Waarom zou ik me schuldig voelen ten opzichte van Harry? Het is niet dat we iets hebben samen. Mijn mobiel trilde en ik nam hem op om het bericht te lezen.
Goedemorgen sexy xx
Het verbaasde me dat hij al wakker was, en al helemaal dat hij me antwoordde. Gisteren had hij me de hele dag genegeerd vierentwintig uur lang en het was een kwelling voor me.
Leuke dag gehad gisteren? xx
Ik wreef in mijn ogen en duwde op de lichtknop zodat het licht aanging. Net op dat moment werd er op de deur geklopt. Met een zucht stond ik op en trok gauw een boxer aan.
Ik liep naar de deur en opende hem. "Goodmorning" zei Liam en keek me met een grijns aan. "Hey Liam, whats up?" Hij leunde nonchalant tegen het kozijn van de deur. "Kun je binnen 10 minuten klaar zijn? Dan gaan we ontbijten en daarna de stad in"
Ik wierp snel een blik op de wekker naarna ik knikte. "Ik zal ervoor zorgen" hij grijnsde. "Great, tot zo!" Hij vertrok weer naar zijn eigen kamer en ik deed de deur dicht.
Ik nam wat kleding en liep naar de badkamer waar ik een snelle douche nam, want het kon wel zijn dat ik wat naar seks rook.
Daarna droogde ik me af en trok mijn favoriete kleren aan. Ik droogde snel mijn haar en deed het in model. Met een glimlach keek ik naar het resultaat en verliet de badkamer om mijn schoenen aan te doen.
Ik nam mijn gsm en keek of ik een bericht had.
Leuk, de jouwe? xx
Er was iets mis met hem, ik voelde het gewoon. Er werd op de deur geklopt en snel nam ik de laatste spullen die ik nodig had zoals mijn portemonee en zonnebril.
Daarna nam ik de sleutels van mijn kamer en verliet hem. Mijn drie beste vrienden stonden voor mijn deur te wachten.
"Hey Louis" lachte Zayn en ik keek hem raar aan. "Hey guys" zei ik en wandelde rustig naar beneden. We zouden de sleutels afgeven zodat ze onze kamers konden poetsen dus liep ik richting de balie.
"Geef maar, ik doe het woord wel" ik gaf Liam de sleutels en leunde nonchalant tegen de balie aan om terug te sturen.
Goed goed, wat is er? xx
Ik verzond het en vergrendelde mijn mobiel waarna ik opkeek en naar buiten staarde. Met een frons keek ik naar een jongen die voorbij kwam. Hij leek op twee druppels water op Harry! Of zen minst op zijn foto!
De jongen verdween uit mijn zicht waarna ik gewoon naar buiten rende. "Louis!" Hoorde ik Niall roepen maar ik was al buiten. Verdwaast keek ik rond, maar ik zag hem niet meer.
"FUCK" vloekte ik en stampte tegen de dichtsbijzijnde vuilbak. Een grote deuk was te zien, maar dat kon me op dit moment niet veel schelen.
Deze ontmoeting was zo dichtbij geweest! Als ik eerder gereageerd had, had ik hem kunnen vastnemen en zoenen en...
"Louis" ik draaide me om en zag Zayn staan. "Wat heb jij, gast?" Hij keek naar de vuilbak en daarna naar mijn betraande ogen.
"Hij was zo dichtbij en ik heb hem gewoon laten schieten, Zayn..." Wie weet beeldde ik me dingen in en was hij dit helemaal niet, maar mijn kans was gewoon weg om het zeker te weten.
"Wie, Louis?" Hij legde zijn handen op mijn schouders en keek me aan. "Harry... Wie anders!" Riep ik uit en wreef een traan weg.
"Dat internetvriendje van je? Louis..." Niall kwam ook naar buiten en kwam naar me toe. "Wat is er aan de hand?" Vroeg hij bezorgd waarna ook Liam bij ons kwam staan. "Hij denkt dat hij Harry gezien heeft, maar hij was te laat" Niall wreef troostend op mijn rug. "Er komen nog genoeg kansen" zei hij en Liam keek me denkend aan.
"Of je bent gewoon helemaal gek van die jongen dat je hem overal ziet gaan en staan, je weet wel, hallucineren" ik rolde met mijn ogen waarna ze alle drie lachten en ik Liam een stomp tegen zijn schouder gaf.
"Shit happens, lou. Er zijn genoeg vissen in de zee en genoeg kansen om die jongen te leren kennen" ik knikte. "I know..." Maar dit zal ik me,tot ik hem zag, kwalijk nemen.
*woop woop weer update 😛*
JE LEEST
another love story ~Larry Stylinson (dutch)
FanfictionHarry: You have no idea how much i want you;) Louis: I'm ready for you, hazz. Come and get me Harry: There is nothing that I want more Louis: Let your hand slide into my trousers and make me crazy Harry: Dirty man Louis: You know how I...