30.

4.5K 70 4
                                    

Louis:

Waarom zat er in godsnaam maar een dag tussen dinsdag en donderdag? Ik had écht geen zin om Harry onderogen te komen, ookal wou ik hem zograag weer zien.Er was vandaag een positief puntje aan de bijles: het waren oefeningen maken, wat betekende dat hij langs me moest komen zitten, dus heel dichtbij.Misschien moest ik maar eens alles leren, dat ik het kon en we er beide zo snel mogelijk vanaf waren.Ik had geen zin in weer eens ruzie te maken met hem, daarvoor zag ik hem te graag."Lewis!" Verbaasd keek ik op naar de leraar."Uh.. Ja?" Vroeg ik verward en keek snel even naar Dylan."Wat is het antwoord op dit vraagstuk?" Ik keek naar het bord en scande het even. Gelukkig was ik goed in wiskunde, maar dat wist hij natuurlijk nog niet."46x- 5" zei ik alsof ik de hele tijd gevolgd had. Verrast keek hij me aan en schreef het op het bord."Je hebt geluk dat je er wat van kent" ik grinnikte en knikte naar Liam."Niemand kan me kloten met wiskunde" zei ik trots en schreef het op in mijn boek."Goed, de bel gaat over een vijftal minuten, schrijf maar in jullie agenda wat we vandaag gedaan hebben" Nooit schreef ik mijn agenda in, en dat zal deze keer niet anders zijn."School is gedaan! De eerste week zit er bijna op!" Zei Liam en pakte zijn tas in."Jij kan tenminste naar huis, ik moet nog naar die stomme bijles" ik gooide mijn tas over mijn schouder en stond op."Het is maar een uurtje!" We verlieten de klas nadat het gebeld had."Tot morgen!" Riepen we naar elkaar en ik liep richting het lokaal. Toen ik eraan kwam zag ik dat de deur al open was.Twijfelend liep ik naar binnen en zag dat Harry al op de bank langs de mijne zat en druk aan het schrijven was."Hey" zei ik zachtjes en ging langs hem zitten. Zonder wat te zeggen schoof hij een bundel onder mijn neus. "Begin maar, je hebt een uur"Verbaasd keek ik hem aan."Ik zit hier wel voor bijles, niet om alleen te werken" hij haalde zijn schouders op."Ik wil zien hoeveel je kan, ik help je wel waar je vast zit"Een zucht verliet mijn mond en ik bladerde even door de bundel. Niets snapte ik ervan, helemaal niets."Dit is Chinees" mompelde ik en keek hem aan."Je snapt er helemaal niets van?" Vroeg hij verbaasd.Ik draaide de bundel naar de menselijke voortplanting en toonde de foto van de man en de vrouwelijke geslachtsdelen."Dit kan ik je helemaal invullen, ik kan je ook tonen wat waar zit in het echt" met een pervy glimlach keek ik hem aan, maar hij draaide mijn hoofd naar de bundel."Gaat niet gebeuren" glimlachend begon ik het in te vullen. Nog niet, Harry.. Nog niet."Ik moet zeggen, je kent de mannelijke delen beter dan de vrouwelijke" ik rolde met mijn ogen."Uiteraard, ik ben een man" hij keek me met een opgetrokken wenkbrauw aan."Dus, je snapt voor de rest niets?" Vroeg hij om het onderwerp te veranderen.Ik leunde naar achter en schudde mijn hoofd."Maar dit intresseert me nu niets, ik wil het eerst tussen ons uitpraten want dit is awkward"Hij schudde zijn hoofd. "Er valt niet over te praten, ik wil er niet over praten""Harry, jawel. We hebben zoveel fun gehad in de zomer en ik wil niet dat mijn leugen over mijn leeftijd dit gaat verpesten"Hij keek naar de boek en speelde met zijn pen. "Ik vertrouw je niet meer..."Ik wreef over mijn gezicht en ging rechter zitten. Voorzichtig legde ik mijn hand op de zijne. "Ik wil je vertrouwen terugwinnen, maar dan moet je me de kans geven"Hij keek naar onze handen en dan naar mij."Oke, ik geef je een tweede kans" met een glimlach keek ik hem aan en zachtjes glimlachte hij terug."Nu moeten we echt wel deze bundel afmaken" zei hij en wees naar de bundel. Ik knikte, liet zijn hand los en nam de pen vast.Het ging goedkomen, ik voelde het gewoon.

another  love story ~Larry Stylinson (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu