Louis:
Het was moeilijk op te hangen. Deze jongen bleef maar praten en praten, en ik vond het totaal niet erg! Het was geweldig hoe hij praat en alles uitlegd en hoe zijn mond beweegt en..
"Oke ik moet nu echt naar de winkel!" Lachte ik en zette mijn beanie op.
"Neem me mee!" Lachte hij en ik schudde mijn hoofd waarna ik de sleutels van mijn auto nam.
"Ze gaan me allemaal raar bekijken"
"Ja en?"
"Harry, ik beloof dat ik je sms"
Hij maakte een pruillip en keek me met puppyogen aan. "Maar dan hoor ik je niet"
"Harry! Het is maar een paar minuten" hij knikte sip.
"Oke, wees snel terug!"
"Ik doe mijn best, tot zo!"
"Tot zo "
"Ga nu, dan ben je sneller terug"
"Oke, tot zo!" Ik drukte het videogesprek weg en logde me uit op skype.
Ik liep naar buiten en stapte in mijn auto. De jongen op school waren allemaal jaloers op mijn witte audi R8 en ik vond dat maar al te best. Ik had de auto voor mijn 18de verjaardag gekregen en mijn ouders hadden er flink geld voor neergeteld. Waar moesten ze het anders aan uitgeven?
Ik reed met volle snelheid naar de winkel en keek naar het lijstje op de passagiersstoel. Mijn vader was verdwenen, geen idee naar waar en om eerlijk te zijn vond ik het helemaal niet erg. Nu had ik tenminste niet gestoord.
Ik parkeerde mijn auto en zag verschillende mensen naar me kijken toen ik eruit stapte met mijn gsm en boodschappen lijstje.
Ik sloot de auto en liep naar binnen. Twijfelend dacht ik na of ik een kar of een winkelmandje zou nemen. Ik keek naar mijn boodschappenlijstje en nam dan maar gewoon het mandje.
Snel zocht ik de spullen die erop stonden en liep naar de kassa. Gelukkig waren er niet veel mensen voor me en was ik snel aan de beurt.
Met de zakken in mijn handen liep ik naar de auto en zette ze op de achterbank. Ik stapte in en reed weg van de parking.
Onderweg naar huis stuurde ik Harry dat ik bijna thuis was. Bad ass, ben ik toch.
Ik parkeerde de auto op de oprijlaan en stapte uit. Ik nam de boodschappen van de achterbank en deed de deur dicht door er met mijn heup tegen te duwen.
Snel wandelde ik naar binnen en zette de zakken op het aanrecht. Ik zette de spullen op de juiste plaats in de keuken en nam een biertje. Ik slofte naar de woonkamer en ging op de bank zitten. Ik nam mijn mobiel uit mijn zak en zag dat ik 4 berichten had, van Harry.
Oke ik wacht! xx
Ik keek naar het tweede:
Louis sneller!
Ik grinnikte en keek naar het derde.
Louuuiisss
Ik rolde met mijn ogen en keek naar het volgende.
Ik ben hier aan het vergaan!
Ik lachte en besloot op het laatste te antwoorden.
Onkruid vergaat niet! Ik ben thuis, ik kom eraan xx
Ik nam de laptop en opende hem. Ik starte skype op en belde Harry.
Meteen antwoordde hij en keek me nep-kwaad aan.
"Ik ben geen onkruid" zei hij serieus. "Je hebt me diep gekwetst"
Ik keek sip naar hem. "Het spijt me.. Hoe kan ik het goedmaken?"
Nadenkend keek hij me aan. "Uhm..." Ik keek hem afwachtend aan. "Have Skypesex with me!"
Ik lachte en wreef over mijn voorhoofd.
Ik zit hier opgescheept met een sexy seksverslaafde.
"Wat dacht je van deze avond?" Hij zuchtte.
"Maar deze avond kan ik alleen smsen.." Ik haalde mijn schouders op.
"Dan doen we het zo!" Hij knikte sip.
"Oke"
"Hazz, niet verdrietig zijn!" Hij knikte.
"Ik had het zo graag eens willen zien!" Ik schudde afkeurend mijn hoofd.
"Harry toch.. Zie ons als wijnen! Hoe langer je wacht hoe beter!"
Hij keek me verveeld aan. "Je gebruikt gewoon mijn woorden, tomlinson"
Dat deed ik zeker. Als hij mocht plagen, ik ook!
JE LEEST
another love story ~Larry Stylinson (dutch)
FanfictionHarry: You have no idea how much i want you;) Louis: I'm ready for you, hazz. Come and get me Harry: There is nothing that I want more Louis: Let your hand slide into my trousers and make me crazy Harry: Dirty man Louis: You know how I...