Bab 31(Last part Mature Content)18sx

18.4K 158 7
                                    

Picture above: Ray aka Raisya.
Warning: This part have steamy hot sex and kises if you underage plas dont read♨♨💖💖🙅🙅

     

       Xavier terus menatap, ke arah wajah sedih Raisya dengan pandangan redupnya. Buat seketika, hati kecil lelakinya tersentuh bilamana mendengar rayuan daripada wanita tomboy itu sebentar, tadi. Kemarahan yang membuak-buak di dalam dirinya kembali, reda. Oi! Xavier, jangan cepat sangat nak rasa kesian dekat, perempuan tu! Apa kau dah lupa dengan semua perbuatan dia sebelum, ini? Ingat sikit, Xavier! Berubah dingin dan kejam terus riak, wajahnya. Hampir-hampir saja, jenayah yang dilakukan ke atas Veronica terbongkar selepas rakaman video yang di ambil oleh, wanita tomboy itu tersebar secara meluas di media masaa jugak, sosial. Meskipun, Raisya cuba menafikan perbuatannya itu Xavier tetap tidak mempercayainya.
      "Tuan Xavier! Tolong, lah percaya cakap gua! Bukan gua yang sebarkan, video tu! Ya, gua mengaku pada mulanya rakaman tu gua memang nak bagi dekat, pihak polis tapi bila lu ug....!" Belum pun sempat, Raisya hendak menghabiskan penjelasannya Xavier terus mencelahnya. Terbantut terus perbicaraan wanita itu, dibuatnya.
       "Ahghh!...Kau jangan ingat, aku nak termakan lagi dengan pujuk rayu kau, ni! Aku, takkan percaya! Ini Xavier, lah! Kau takkan boleh nak gula-gula, kan aku! Kau ingat tu, baik-baik!"Amaran keras Xavier sambil menarik dan mencengkam terus rambut pendek wanita itu dengan kuatnya.
       "Eerghh!...Sa...kit..Xa..vier!" Rintih Raisya dengan raut, wajah menahan kesakitannya. Rasa nak tercabut kulit kepalanya bila rambut pendeknya itu di tarik serta, di cengkam sebegitu oleh Xavier diketika, ini.
      Tiada sedikit pun Xavier berasa belas maupun, simpati ke atas diri Raisya. Malahan, suka pula dia melihat apabila wanita tomboy itu berada di dalam kesakitan yang amat, sangat. Terpamer terus senyuman kegembiraaan di raut wajah, lelaki tersebut.
      "Emm...Alah, ciannya dia! Macam ni, lah Ray! Aku ada satu tawaran untuk, kau! Eerr...kalau kau tak nak rasa sakit apa kata kau ikut je, semua arahan aku lepas, ni! Tak ada, lah kau rasa sakit dan tersiksa macam sekarang, ni! Amacam, deal!" Tutur Xavier tanpa segan silunya cuba menawarkan syarat yang tidak senonoh kepada Raisya dalam erti, kata lainnya menginginkan wanita tomboy itu sebagai, pemuas nafsu sexnya.
      Berdesing terus cuping telinga Raisya apabila mendengarkan kata-kata yang baru terpacul keluar daripada mulut lelaki itu sebentar, tadi. Timbul terus perasaan tidak sedap hatinya.
      "Cuii!!....Raisya terus meludah ke arah wajah Xavier. Kesabarannya benar-benar hilang bilamana dia mendengarkan penawaran gila serta, tidak masuk akal lelaki itu terhadap dirinya sebentar, tadi. Hah! Padan muka, rasakan air liur gua, tu! Dia ingat gua, ni apa? Kurang ajar, punya jantan! Dah rogol gua, sekarang nak pula jadikan gua ni, gundik dia! Apa dia ingat bila dah berkuasa, banyak duit senanglah nak tundukkan gua dan ikut je, dengan semua arahannya macam lembu kena cucuk hidung! Isskk! Memang tak, lah! Monolog Raisya di dalam akal fikirannya sambil menatap dengan beraninya ke arah anak mata hazel, Xavier.
      Perbuatan daripada Raisya sebentar, tadi membangkitkan terus api kemarahan Xavier. Dengan perasaan geramnya dia terus menarik dengan kasarnya rambut pendek wanita tomboy itu lalu, di cengkam dengan kuatnya. Mengerang kesakitan terus raut wajah Raisya, dibuatnya.
      "How dare you, Ray! Hei, kau jangan ingat aku nak berlembut lagi dengan kau! Kau dah melampau, sangat! Lagi satu, kau tak ada hak menolak kehendak aku, tu! So, macam mana? Kau terima tak tawaran aku, tu? I just need you answer mon chierie! Yes or no! Answer me, now!!"
    Bentakkan kuat daripada Xavier mengejutkan terus Raisya daripada lamunan panjangnya bilamana, halwa telingannya di sapa secara tiba-tiba dengan pertanyaan daripada lelaki yang bersikap brutal itu. Lantas, wajahnya segera, di hala ke arah Xavier yang masih menantikan jawapan daripada mulutnya.
      "No way, bro! Gua, takkan sekali-kali nak tunduk dengan lelaki keparat macam lu, ni! Kalau lu dah desprate sangat nak fuck perempuan, pergilah fuck perempuan yang tergedik-gedik dekat, kolam tadi tu! Oh, ya! Adriana, kan nama dia? Apa kata, lu fuck je ad...!"
      "Enough, Ray!" Celah Xavier dengan riak, wajah menahan kemarahannya.
      "Enough, apanya? Gua belum abis cakap lagi, lu dah sampuk!"
     Semakin mendidih pula, lubuk hati Xavier dibuatnya apabila mendengarkan kata-kata spontan yang terkeluar daripada mulut Raisya sebentar, tadi.
      "Cukup, Ray! Hei, sekali lagi aku dengar kau sebut pasal, nama perempuan tu aku fuck kau, sekarang!" Ugut Xavier sengaja, ingin menyakitkan lagi hati wanita tomboy, tersebut.
      "Gua tak hairan, lah dengan fuck lu, tu! Lu, ingat gua ni dah gersang sangat, kah deka..."
      "Plakk!!"...Laju sahaja, tangan kekar Xavier mendarat tepat ke arah pipi mulus wanita tomboy, itu.
     Mengerang kesakitan terus Raisya, dibuatnya. Sial, dia ingat pipi gua ni besi, kah? Suka-suka dia, je nak lempang gua! Ini yang buat gua angin, ni! Bisik hati kecil Raisya sendiri lantas, mengusap perlahan pipinya yang telah menjadi mangsa kemarahan Xavier sebentar, tadi.
     "Amacam, best tak? Kau nak, lagi?!" Soal Xavier sambil mengangkat lagi, sebelah tangannya tetapi kali ini Raisya sudah bersedia terlebih, awal. Dengan tindakan pantasnya, dia segera menjarakkan kedudukan wajahnya itu.
      "Fuck you, Xavier!!" Maki Raisya dengan perasaan geramnya.
      Semakin, berang pula Xavier dibuatnya apabila mendengarkan makian serta, melihat Raisya kali ini, berjaya mengelak daripada terkena tamparan tangannya sebentar, tadi. Dengan perasaan geramnya dia menekup terus dagu wanita itu lantas, mencium bibirnya. Abis, di cium dan di lumat-lumat serakus yang mungkin, olehnya!...
      Terkedu dan tergamam seketika Raisya dibuatnya apabila merasakan bibirnya sedang di cium dan di lumat semaunya, oleh Xavier pada ketika, ini. Dia cuba untuk melepaskan pergelangan tangannya yang masih lagi, berada di dalam cengkaman sebelah tangan lelaki itu daripada, tadi. Langsung tidak dilepas, kan olehnya.
      Ketakutan semakin menyelubungi, diri Raisya pada ketika, ini. Menyesal pula, dia mengeluarkan kata-kata seperti itu sebentar, tadi. Sepatutnya, dia berfikir panjang dahulu, sebelum bercakap. Itu, lah Ray! Kalau bercakap tu, janganlah main lepas, je! Tengok sekarang, siapa yang susah? Kau juga, kan! Desis hati kecil Raisya dengan seribu penyesalannya sambil cuba memikirkan cara macam mana dia hendak melepaskan dirinya daripada lelaki itu yang semakin ganas mengerjakan bibirnya, itu. Come on, Ray! Think, something! Desak hati kecilnya, lagi.

Prisonera AmorWhere stories live. Discover now