Bab 51(Mature Content)18sx

19.6K 176 4
                                    

Picture above: Xavier and Raisya. That dress Raisya wear go to meeting mafiA.....
Warning! This part full of mature content. If your underage dont read or if you dont like to read this kind of story pls dont add or read my story. Dont say i am not warning your guy's....

    
     

       Xavier terus sahaja membuka, kan pintu bilik yang telah di tempah khas oleh Mario dengan segeranya sambil mempelawa sekali, Raisya untuk masuk bersamanya ke dalam bilik suite paling esklusif di hotel Hilton yang berstatus lima bintang tersebut. Di saat kaki Raisya menjejak masuk buat pertama kalinya ke dalam bilik itu terpegun seketika, dia dibuatnya. Mak oi! Besar dan cantiknya bilik, ni! Rasa macam dalam istana, lah pula! Bisik hati kecil Raisya sendiri lantas, melangkah masuk perlahan-lahan ke dalam bilik itu sambil menatap dengan perasaan penuh kagumnya.
     Sementara Xavier pula, hanya memerhatikan tingkah-laku isterinya itu sambil menggelengkan kepalanya. Beg plastik yang berada di atas tangannya segera diletak, kan di atas meja. Selepas itu dia menanggalkan pula kot yang berada di tubuhnya lalu, di sangkutkan ke tempat  penyangkut baju yang memang tersedia di dalam bilik tidur, tersebut.
      "Did you like this room, sayang?!"
      Pertanyaan mengejut daripada Xavier mengejutkan terus Raisya daripada leka, dibuai oleh lamunan panjangnya sebentar, tadi. Dia kemudian, menoleh sekilas ke arah suaminya itu. Senyuman manis terus terukir di bibirnya.
     "Emm...this room so, beautiful abang! Raisya suka sangat!" Jawab Raisya dengan suara manjanya.
     Aksi manja daripada Raisya itu membuatkan senyuman  semakin menghiasi wajah kacak Xavier di kala, ini.
     "Come here, mon chierie!" Sapa Xavier dengan suara lembutnya.
     Perlahan-lahan Raisya mengatur langkah kakinya ke arah lelaki itu. Baru sahaja, dia ingin melabuhkan punggungnya bersebelahan dengan Xavier tiba-tiba pinggangnya terus dipaut seerat yang mungkin. Dia yang tidak sempat, mengelak terus terduduk di atas riba lelaki tersebut. Mujur, dia dapat menstabilkan kedudukkan tubuhnya. Kalau tidak memang tersembam jugak, buah dadanya ke arah dada bidang suaminya itu.
      "Apa abang ni, lepaslah!" Ujar Raisya sambil berusaha meleraikan pautan tangan suaminya itu.
      "Sayang! Bagilah abang peluk bini abang ni, jap! Tak puas lagi nak bermesra dengan sayang abang, ni!"
     Sejurus mengatakan yang demikian, Xavier terus saja membenamkan seluruh wajahnya ke arah leher jinjang putih mulus Raisya. Terpaku seketika, dia dengan tindakan mengejut daripada suaminya itu. Puas dicium di love bite pula, oleh Xavier sehingga kemerah-merahan lehernya itu, dibuatnya. Aroma tubuh Raisya amat, membangkitkan nafsu gejolak Xavier diketika, ini. Secara automatik tanpa dipinta libido sexnya tiba-tiba saja melonjak naik. Gila! Tidak pernah lagi, dia berperasaan seperti ini walaupun ketika bersama dengan Adriana, bekas perempuan simpanannya itu. Sedang asyik, mengelamun tiba-tiba Xavier dikejutkan dengan rengekkan manja daripada Raisya.
     "Abang, lepaslah! Raisya tak mandi lagi, ni! Badan pun dah bau semacam, dah!" Rengek Raisya sambil menolak sedikit bahu Xavier agar tidak mencium terus ke arah lehernya itu.
      Buat seketika, Xavier menghentikan perbuatannya sambil menatap terus ke arah wajah comel merona merah milik, isterinya itu.
      "Alah, sayang janganlah mandi dulu! Abang tak puas lagi nak cium sayang, ni! Eerr...sayang!"
     "Apa?!" Celah Raisya dengan wajah monyoknya.
    "Sayang! Jangan, lah marah! Abang cuma nak buat ringan-ringan sikit dengan sayang abang, ni! Tak, kan tak boleh sayang! Cuba sayang tengok adik kecik abang pun dah naik tu!" Tutur Xavier sambil menarik sebelah tangan Raisya lantas, dihalakan tepat ke arah batangnya yang semakin tegang dan membesar itu.
     "Isskk!... Abang ni gatal, lah!" Pekik Raisya dengan riak, wajah terkejutnya sambil menarik semula tangannya daripada berada terus di area, private part suaminya itu. Jarak tubuhnya jugak dijarakkan sedikit. Dia tidak mau, Xavier menghidu yang dirinya turut teransang sama.Control yourself, Ray! Desis hati kecil Raisya sendiri sambil menatap terus ke arah wajah terover kacak milik, Xavier suaminya itu.
     Bertembung lama terus tatapan mata keduanya!....
     Dup!..Dup!..Degup jantung Xavier dan Raisya terus berdetak dengan lajunya!...
      Xavier yang sudah tidak dapat menahan gejolak nafsunya terus saja membungkam bibir mugil Raisya lalu, di cium dengan rakusnya. Raisya yang masih terkejut dengan reaksi mengejut daripada Xavier itu hanya menatap dengan pandangan mata terkebil-kebilnya ke arah lelaki tersebut. Dia ingin bersuara tetapi tatapan mata hazel milik, suaminya itu menghalang dirinya daripada berbuat demikian. Bukan itu saja, panahan mata Xavier jugak benar-benar membuatkan Raisya menjadi terkesima seketika, dibuatnya.
     Alamak, ni yang buat aku crazy sangat dekat mamat, ni! His eyes!...Emmm...mengancam abis, siot! Desis hati kecil Raisya sendiri sambil menikmati terus ciuman panas daripada suaminya itu.

Prisonera AmorWhere stories live. Discover now