Bab 33(Mature Content)18sx

17.7K 154 12
                                    

Picture above: Mario
Warning! Story my prisonera amor full with mature content. If you dont like this kind of story pls dont read!...This part more kisse, hug and sex. If you all still underage ples dont read guy's....

      
     

       Raisya terus merenung dengan riak, wajah terkejutnya selepas membuka peti sejuk Xavier yang dipenuhi, dengan berbagai jenis makanan serta, minuman. Mak oi! Ni, peti sejuk, kah mini market? Banyak, nya! Boleh, kah Xavier makan dan minum semua benda alah yang ada dekat dalam peti sejuk, ni? Berjela-jela persoalan menyesak masuk terus ke dalam kotak pemikirannya. Isskk! Kau ni, Ray nak hairan apanya? Suka hati Xavier, lah kalau dia nak penuhkan peti sejuk dia ni, yang kau nak fikir sampai naik juling biji mata kau, tu dah kenapa? Hei, baik kau masak cepat! Kang, lelaki monster tu masuk kau tak masak, memang kena bebel, lah jawabnya! Bisikkan halus yang menerpa secara tiba-tiba itu menyedarkan terus Raisya daripada hanyut dibuai, oleh lamunannya sebentar, tadi.
      Emm!...Apa yang aku nak masak, ni? Soal hati kecilnya sendiri sambil menghalakan tatapan matanya ke arah frezzer. Laju sahaja, tangannya membuka! Omg! My fave food pun, ada! Desis hati kecil Raisya sekali lagi, selepas terpandangkan beberapa bekas aiskerim coklat dan strawberry yang di susun dengan begitu rapi, sekali. Dengan segera, dia mengeluarkan bekas yang berisikan aiskerim itu lalu, diletakkan di atas meja. Dia kemudian, menuju ke arah tempat letak gelas lalu, mencapai gelas yang bersaiz  sederhana. setelah itu barulah, dia mengatur semula langkah kakinya ke arah meja dan melabuhkan terus punggungnya di atas kerusi.
      Buat seketika, Raisya merenung ke arah bekas aiskerim dan gelas yang baru diambil oleh dirinya seketika, tadi. Ai! Ray, apa lagi yang di negoknya tu! Cepatlah makan! Karang, aiskerim tu dah cair-mair tak sedap pula, rasanya nanti! Bisik hati kecilnya sendiri sambil membuka terus dengan tergopoh-gopohnya penutup aiskerim tersebut. Laju sahaja, tangan Raisya menyedokkan aiskerim ke dalam gelas lalu, menjamahnya. Emm...sedapnya, aiskerim ni!  Getus hati kecilnya sendiri sambil menikmati, terus manisan kegemarannya itu dengan begitu berselera, sekali.
     Tanpa di sedari, oleh Raisya dirinya hampir menghabiskan separuh, daripada aiskerim coklat tersebut. Sedang asyik, menikmati manisan kegemarannya itu tiba-tiba saja dia teringatkan sesuatu lantas, bangkit segera daripada tempat duduknya lalu, mengatur semula langkah kakinya ke arah peti sejuk.
      Isskk! Apa aku nak masak untuk Xavier, ni? Aku bukannya tau, pun makanan kesukaan, dia apa! Desis hati kecil Raisya yang mulai, dilanda dengan perasaan keliru serta, fikiran buntunya. Sedang asyik, memikirkan benda apa yang hendak di masaknya tiba-tiba saja tatapan matanya tertumpuh, ke arah pasta dan prego. Yes! I got my, idea! Jerit hati batin Raisya lantas, mengeluarkan segera pasta, prego, daun pasli dan sedikit udang serta, sotong daripada frezzar tersebut. Setelah berpuas hati bahan-bahan yang diperlukan sudah pun tersusun elok, di atas meja barulah Raisya memulakan tugasan memasaknya.
      Mujur, lah sebelum ni dia pernah belajar memasak pasta daripada teman baiknya, Iman amani. Laju saja tangannya menghidupkan dengan segera, dapur gas automatik itu. Pasta terus di jerang di dalam periuk. Setelah siap, membuang kulit udang serta, memotong sotong Raisya menyediakan pula sos prego lalu, di masukkan semuanya ke dalam kuali lantas, ditumis sehingga pecah minyak. Akhir sekali, pasta dimasukkan lantas, digaulkan dengan bahan tumisannya sebentar, tadi. Wala! Siap, jugak pasta aku akhirnya! Harap-harap kena, lah dengan anak tekak Xavier tu! Bisik hati kecil Raisya sendiri sambil memasukkan segera, pasta yang telah siap di masak olehnya tadi, ke dalam mangkuk yang bersaiz, sederhana besar.
      "Emm!..Stop kissing me now, Xavier! I tengah lapar, ni!" Rengek Adriana dengan suara gediknya sambil menolak sedikit, dada bidang lelaki itu daripada tubuhnya.
      "Alah! Forget it, abaut that hunger Adriana! I am just hunger with you mouth and body just, now!" Jawab Xavier sambil menarik pinggang wanita itu lalu, di dorong semula ke arah, dada bidangnya. Bibir Adriana terus di cium dengan rakusnya lalu, ditolak ke arah dinding dapur.
      Raisya yang masih berada di dapur terus melopong mulutnya apabila melihat kemunculan tiba-tiba Xavier yang di saat, ini sedang berciuman dan melakukan adegan tidak senonohnya, bersama wanita simpanannya, Adriana. Meluat terus dia, dibuatnya. Isskk!..Agak-agaklah kalau nak beromance, pun! Sampai gua yang tengah berdiri terpacak dekat, dapur boleh tak perasan! Betul-betul menjijikkan, geli! Bisik hati kecil Raisya lantas, menghentak dengan kuatnya kuali yang masih berada di genggaman tangannya ke dalam singki.
      Terperanjat terus Xavier, dibuatnya. Manakala, Adriana pula, terus mengerutkan dahinya apabila melihat kehadiran Raisya.
      "Eerr..Ad!.." Belum pun sempat, Xavier hendak mengatakan sesuatu Adriana terus mencelahnya. Mati terus butir bicara Xavier, dibuatnya.
     "Babe! Apa perempuan pelik ni, buat dekat dapur you?!" Pekik Adriana sambil menjegilkan tatapan matanya ke arah Raisya.
     Terdiam seketika, Xavier dibuatnya. Dia sendiri tidak tau, alasan apa yang hendak diberikan kepada wanita itu. Issy! Yang aku pun satu apasal, aku boleh terlupa Ray ada dekat, dapur ni tadi! Oh god! Abis pecah semua secret aku kalau macam, ni! Bisik hati kecil Xavier sendiri dengan fikiran bingungnya.
      "Dia kawan baik saya, lah cik Adriana!" Celah Mario yang  muncul secara tiba-tiba ke dalam dapur itu lantas, memaut dengan eratnya bahu Raisya. Kelakuan intim pembantu peribadi Xavier terhadap wanita tomboy itu membuatkan hatinya menjadi kurang senang, dibuatnya. Dia tidak suka melihat Raisya disentuh oleh, lelaki lain. Hanya Xavier saja yang boleh berbuat, demikian.
      "Betul, kah ni Xavier!"
     Pertanyaan tiba-tiba daripada Adriana membantutkan terus lamunan panjang Xavier sebentar, tadi.
     "Eerr..Yes!..Yes! She's best friend with Mario!" Jelas Xavier sambil mengerling sekilas, ke arah Mario yang masih lagi, memaut dengan eratnya bahu Raisya. Sakit hati dan cemburu pula, dia dibuatnya. Kalau diikutkan hatinya ingin saja dibelasahnya lelaki itu tetapi, mengingatkan Adriana berada disebelahnya dia terpaksa mengawal amarah yang sedang meluap-luap di dalam dirinya pada ketika, ini.
     "Mario! Ray! Let me alone for a while with Adriana!" Arah Xavier sambil menatap Mario dengan tajamnya.
      Mario yang mengerti dengan tatapan membunuh Xavier itu segera, menjatuhkan tangannya daripada bahu Raisya.
      "Eerr!..Okey, boss! Jom, Ray!" Ajak Mario lantas, menyeret terus pergelangan tangan wanita tomboy itu beredar pergi dengan kadar, segeranya.
      "Wait, Mario!" Pinta Raisya secara tiba-tiba lalu, berpaling semula ke arah Xavier. Bertembung terus tatapan matanya dengan lelaki itu.
      "Gua ada masak pasta, tu! Kalau lu, lapar makanlah!"
     Selepas mengatakan itu, Raisya terus mengatur langkah kakinya meluru keluar dengan segera daripada dapur, tersebut diikuti, oleh Mario. Sementara, Xavier terus memerhati kepergian wanita tomboy itu dengan perasaan leganya sebab rahsianya tidak terbongkar. Huh! Nasib baik, Mario sampai pada masa yang tepat, tadi! Getus hati kecil Xavier sendiri sambil menghelakan nafasnya.
      "Emm...not bad! Wanna try, Xavier?!" Soal Adriana yang sudah pun menjamah terlebih dahulu pasta buatan tangan Raisya, wanita tomboy itu sambil menyuakan pula ke arah mulut Xavier.
      Gulp! Xavier terus menelan air liurnya sendiri apabila melihat pasta yang disuakan oleh, Adriana ke arah mulutnya itu. Emm...Nampak sedap! Bisik hati kecilnya lagi, sambil mengunyah perlahan-lahan pasta yang disuakan oleh Adriana ke dalam mulutnya seketika, tadi. Nampak gayanya, Raisya memang, seorang wanita yang penuh dengan kebolehan. Disebabkan perihal itu, lah setiap saat, dan ketika hati Xavier semakin tertarik dengan wanita tomboy, tersebut.


Prisonera AmorWhere stories live. Discover now